Autostrada A7 Ploiești-Milișăuți

Started by Ionut, December 18, 2011, 09:02:16 AM

Previous topic - Next topic

3 Members and 8 Guests are viewing this topic.

RazesIesean

#11895
@mike_us Eu sunt inginer de profesie si una din calificari este de Problem Solver Trainer in Automotive industry.
Ma uit la date si datele arata urmatoarea situatie.
Toate loturile sunt intarziate fata de timeline. (stiu bine ca procentajele nu au crestere lineara si anumiti pasi ai procesului au o valoare mare, dar pana la urma datele arata ca exista o intarziere pe toate loturile.

https://imgur.com/a/MJPBdOU


Si ca sa iti raspund, nu sunt de accord cu intarzierele, nici daca sunt din vina benificiarului si nici a constructorului. Dar semnale de alarma se tot trag de ceva timp si tot mai sunt sustinatori infocati ai UMB-ului.

Aici nu am mai pus nici celelate loturi de pa A3, A8, A1, DEX6, DEX12.

Cheers,

LE: Nu reusesc sa adaug poza, am pus link.
~~~~~~
Ramasag de 500 lei in contul API ca nu se va scoate la licitatie pe A8 nimic, in 2024, in afara de capatul vestic care va fi semnat in Q3 2024.
~~~~~~

milo1981

Nod Turbion Autostrada A7xA8

Comparatie martie (10.03) - mai (14.05)




Powered by API/PUM imgur uploader
autoMinder - aplicație de management a parcului auto

bogdan4ice

@RazesIesean daca excludem Bz-FC1 si 4 avem intarziere de aproximativ 30%-35% status vs timeline.
Mergand pe aceasta logica cu un ritm de lucru ok atunci ne ducem la 30luni care e termenul maxim de finalizare a unui lot la 40 luni.

In concluzie inca este fezabil incadrarea in termenul PNRR pe A7 cel putin.

milo1981

Lotul 3 (Pietroasele – Buzău) si lotul 1 (Buzau - Focsani) [Pod peste raul Buzau]

Comparatie martie - mai





Powered by API/PUM imgur uploader
autoMinder - aplicație de management a parcului auto

larson

Sa incercam si teoria conspiratiei:
se stia cumva ca statul a ajuns la fundul sacului asa ca s-a facut un deal cu UMB, ei castiga licitatiile la 80% din pretul estimat chiar si fara capacitatea de a duce tot astfel incat cheltuielile sa se esaloneze pe un timp mai lung dar totusi incadrandu-ne cel putin pe A7 pe PNRR. In plus avand un singur partener de discutie (care a reusit sa se puna bine cu tot spectrul politic) pe tot A7 din Moldova e mai putina bataie de cap la ministere, CJ si la CNAIR.
Se stia ca vor fi intarzieri dar cata vreme banii intra la un moment dat nu mai conteaza cateva luni/un an.
Nu zic ca e adevarat si nici macar daca e un plan bun, ar fi bine totusi ca atunci cand la Bruxelles se trage linie la PNRR sa avem cat mai multi km de drum decontati.

P3trut

Problema cu critica UMB e simpla:

In momentul in care API prin @Ionut si altii individual pe social media au criticat UMB-ul (impropriu spus, cred eu, de fapt au tras un semnal de alarma referitor la niste probleme care au aparut in momentul castigarii multor loturi si care sunt nesolutionate complet inca) ei se refereau in special la capacitatea companiei de a lucra pe toate santierele. In schimb, sustinatorii UMB au inteles ca se critica mobilizarea companiei.

Aici cred ca este important a se face distinctia. Nimeni nu pune la indoiala mobilizarea UMB. Oamenii respectivi rup normele de munca pe santierele de autostrada din Romania. Problema e ca trebuie sa fie dublu ca numar sa poata acoperi toate santierele pe care le au si asta se va vedea in intarzieri pe unele dintre ele.

Atata timp cat exista confuzia aceasta, cei care n-o constientizeaza, nu pot sau nu vor, vor continua sa fie "ultrasi" ai UMB-ului.

Pe de alta parte, nu are sens sa ne mai tocam nervii cu asta. API si-a facut datoria, a tras semnalul de alarma, si o va mai face atunci cand va simti ca e iarasi momentul. Timpul va demonstra de ce aceste pozitii sunt necesare, pentru ca termenele contractuale se vor epuiza si santierele vor fi inca in lucru, in ciuda mobilizarii constante de 110%.

DragosC

"Sustinatorii UMB" sunt de fapt gloata de trompete cu 8 clase de pe FB care habar n-au de nimic despre nimic. Nu ii vei educa nici tu, nici eu, nici API. Ei nici macar nu sunt constienti ca existam.
Nu spera si nu ai teama

GIV

eu cred ca sunt si "ultrasi" pt ca pana acum nu au mai vazut asa mobilizare la un constructor la nivel de  lot cum au fost in cazul centurii bacaului, pe a3 cand au inceput si dx12. au demonstrat ca pot si de aia sunt vazuti bine de unii si nu se ia in calcul ca s-au intins prea mult

gruia88

Never ending story , pana cand nu e gata tot A7 nu terminam acest subiect.

Eu cred ca sustinerea asta catre UMB vine si din "trauma" romanilor din anii anteriori , a fost foarte mult militata ideea ca vin firmele straine , firme care vin doar cu laptopul iau contracte dau la subcontractori pleaca si dau teapa statului .

Ani de zile lucrari abandonate , contracte reziliate , drumuri nefinalizate puse in carca firmelor straine , in momentul in care s-a ridicat o firma romaneasca , cu patron roman , cu muncitori romani , capital romanesc , etc ... era normal ca putinul patriotism care a ramas in multi sa fie uns.

Dar da timpul o sa confirme / infirme multe din presupuenrile noastre .

Dop

30 de ani nu s-a facut aproape nimic...nimic! acum cand lucrurile se misca practic la cel mai bun nivel, tot exista carcotasi sa critice intarzieriile si de cateva luni daca sunt...de parca noi am fost invatati si am trait intr-o tara ce a executat tot ca un ceas elvetian. Nu o sa fie niciodata perfect si la timp, dar sa apreciem totusi progresul si faptul ca lucrurile se misca. Si la intarzieri de 5 ani, tot bine e.

NoWords

#11905
Aici nu mai tine de UMB ce voi zice, dar sa nu uitam ca avem aproape 1.000 de km in executie, aici excludem cei 214 aflati in licitatie deja. Niciodata in istoriai noastra nu s-a intamplat ceva asemanator.

A7 fiind singura autostrada executata cap coada in aproape acelasi timp. De aici si teama tuturor sa nu o facem de oaie, fiind un numar atat de mare de km contractati de o singura firma.

shift2rail

^Grindeanu vorbea ieri de 780 km A & Dx " in executie", cum ai ajuns la 1000?

NoWords

#11907
@shift2rail Am scris ca exclud cei 200 de km aflati in licitatie. O:-) Am vazut si eu discursul lui.

oneway

Cand o sa va apucati de casa si o sa intarzie mesterii ca au mai luat si alte lucrari , sper sa dureze 10 ani si la fel sa veniti sa spuneti: "Nu o sa fie niciodata perfect si la timp, dar sa apreciem totusi progresul si faptul ca lucrurile se misca. Si la intarzieri de 5 ani, tot bine e."
A0S3 - Aprilie/Mai 2025

Dan_s

Eu cred ca tot acest razboi fraticid - pro sau contra UMB, trebuie sa se incheie cu un armistitiu.

Din pacate, din cauza lui acest forum a pierdut membrii activi sau mai putin activi, altii se abtin sa comenteze din cauza sa nu fie etichetati in una dintre tabere si sper sa nu scada si traficul ( nu am mai vazut in ultimul timp statistici).

Acest forum trebuie sa ramana despre infrastructura Romaniei asa cum este ea, cu bune si mai putin bune, cu constructori de tot felul pe care trebuie sa ii monitorizam permanent cu totii - asa cum poate fiecare, dar trebuie sa fim foarte atenti pentru a nu fi partizani cu vreunul dintre partidele politice ( pentru ca asa se vede din afara comunitatii).

In fond interesul nostru al tuturor este sa avem infrastructura de calitate cat mai repede posibil.