News:

API te vrea în echipa din București!

Main Menu

Autostrada A7 Ploiești-Milișăuți

Started by Ionut, December 18, 2011, 09:02:16 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 11 Guests are viewing this topic.

voicul

CNAIR: update șantierul lotului 1 Dumbrava – Mizil al Autostrăzii Ploiești - Buzău (A7


TibiV

Si o filmare de la sol, autor Ciprian Avarvarei: 🎬Ep.43 | 🛣� Totul bine pe Autostrada A7 a Moldovei 🚴 Traseu de asfalt Trifești - Gherăești 🌍

Mama proștilor este mereu gravidă... :)

Stef

Pod, Nod, Drum de legătură la Buzău  8)


bUzZ1-

multumim de filmare @Stef - nesperat de bine sta acest drum de legatura.

Ga10ma

UMB lucreaza in zona Arcelor Mittal Roman la decopertari.

Stef

Nodurile Râmnicu Sărat, Căiata, Slobozia Ciorăști


pelan87

Nurol a emis o factura (acum 2 zile) de 195 mil. lei, reprezentand avansul (15% din valoarea contractului) pentru Pl-Bz lot 3.

TibiV

Cand am vazut numele user-ului, speram ca ne vei arata o filmare cu lucrarile Nurol ajunse la 15%...
O:-)
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

dr4qul4

Exista vreo logica in tipul nodurilor? Din cate stiu A7 a fost proiectata toata de aceeasi firma, in aceeasi perioada (recenta), dar nu inteleg de ce sunt atat de diferite nodurile.
De ex avem asa:
- Nodul DN23 (pe coacoasa) este un nod bine desenat (dpmdv) pentru ca nu ocupa mult spatiu si nimeni nu este obligat sa ocoleasca.
- Nodul cu drumul de legatura din nordul Buzaului, la fel pare gandit.
- Nici cel cu DJ205R nu pare foarte rau

- Dar ma uit la Caiata (DN2N) si nu inteleg ce rost are trompeta aia, care necesita un pasaj in plus fata de pasajul peste DN2N si are si bretele lungi. De ce nu au tras si aici 2 giratorii, ca doar DN2N nu e vreun drum cu cine stie ce trafic.

Bine, nu inteleg nici ce au vrut sa faca la Tisita. Adica avem trompeta care se termina intr-un giratoriu in DN2L, dar dupa avem o alta trompeta pt DN24. De ce nu au facut un singur pasaj perpendicular pe DN2 si CF? Sau relocat DN24. Ca la cum va fi, daca vin dinspre Focsani si merg la Tecuci (directie principala de trafic), ma ia ameteala.
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

rezin

@dr4qul4,

 la Căiata, cred că nu mai era spațiu pentru bretele din cauza satului, dacă acestea porneau de la pasajul peste care dn-ul trece peste autostradă.

pelan87

@TibiV Cand va ajunge Nurol la 15% executie, cred ca ajung si eu cu drona pe lotul lor  :lol: Nu de alta, dar in ultima vreme, din lipsa de timp + alte probleme, nu am reusit sa mai scot drona "la produs". Acum, sper sa ajunga mai repede la 15%  O:-) Caci deocamdata, in teren nu se vede nimic in afara de niste mici decopertari inspre finalul lotului.


@dr4qul4 Sa stii ca nodul cu drumul de legatura din nordul Buzaului este foarte prost gandit. Spre deosebire de cel cu DN23, acesta NU are un sens giratoriu sub autostrada, astfel ca daca vrei sa intri pe A7 din Buzau catre Focsani, ai destul de mult de ocolit: supratraversezi autostrada, mergi pana la capatul drumului de legatura, intorci in sensul giratoriu de pe DJ203K si apoi revii catre autostrada, ca sa urci poti sa urci pe ea. La fel este si cand vii dinspre Ploiesti si vrei sa iesi catre Buzau nord.

reed


weaz

Sunt curios care este motivul pentru care harta API nu este adusa la zi cu ultimele procente prezentate de CNAIR.
https://cestrin.maps.arcgis.com/apps/webappviewer/index.html?id=210f9dcdbeaf48349e3ed19e92ee2f19

De exemplu:
- lotul 1 Ploiesti-Buzau harta API indica 43% in timp ce harta CESTRIN indica 50.02%
- ...
- lotul 4 Buzau-Focsani harta API indica 27% in timp ce harta CESTRIN indica 32%
- ...

Intreb asta observand ca starea altor tronsoane este updatata, e.g. DEx Oradea-Arad.
A nu se intelege cele spuse de mine mai sus ca un repros, doar curiozitate, totdeauna e posibil sa apara piedici.

Multumesc