News:

3,5% pentru Asociația Pro Infrastructură, singura voce independentă
care monitorizează toate proiectele majore de transport.

Main Menu

Autostrada A7 Ploiești-Milișăuți

Started by Ionut, December 18, 2011, 09:02:16 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 5 Guests are viewing this topic.

danpandrea

Mult spor colegilor care vor sta să dezarhiveze și să încarce planurile celor două tronsoane!

RobertH

#7081
  :lol:  Tocmai am terminat de extras plansele. Le voi adauga imediat doar sa le organizez putin.

Apropo, se poate ca CNAIR sa aleaga un sistem de a cataloga ce liciteaza pe A7 si sa-l respecte? Pentru ca pe plansa de ansamblu il numim tronson, apoi in documentatie ii zicem lot, cred ca pe undeva s-a numit Tronsonul 1 ce s-a licitat din A3 pana la Buzau si tot asa mai departe. Mersi, daca nu-i mare deranju. 

Eu am sa-i zic grupului de loturi licitate pana la Buzau Sectiunea 1, iar ce se va licita pana la Focsani Sectiunea 2.





Powered by API/PUM imgur uploader

RobertH

#7082
A7 - Sectiunea 2 Lotul 1 km 0+000 - km 4+600 (Buzău - Vadu Pașii)

Plan Ansamblu


Plan de situatie





















Powered by API/PUM imgur uploader

RobertH

Nod si drum de legatura Lotul 1 km 0+000 - km 4+600 (Buzău - Vadu Pașii)

Plan ansamblu :


Plan situatie:




































Powered by API/PUM imgur uploader

Powered by API/PUM imgur uploader

RobertH

#7084
A7 - Sectiunea 2 Lotul 4 km 71+500 - km 82+440 (Mândrești Munteni - Focșani Nord)

Plan ansamblu:


Plan de situatie:
















































Powered by API/PUM imgur uploader

RobertH

#7085
A7 - Sectiunea 2 Lotul 4 km 71+500 - km 82+440 (Mândrești Munteni - Focșani Nord)

Nod Mândrești:




Nod Focșani Nord:




Powered by API/PUM imgur uploader

RobertH

Atat am avut de pus. Daca mai vreti ceva anume din documentatie, sa imi spuneti. Pentru calibrare sa fie si pe harta, probabil ca pe luni.

hefaistos

+1 pentru efort (inclusiv pusul pe harta)
Pariu 500 lei: Pana la 31 decembrie 2024, se va deschide A7 intre Buzau Nord si Focsani Nord. data de initiere a pariului 2 octombrie 2023
Pariu suplimentar 200 lei: Se deschide traficul pe Lot 4 - Centura Focsani înainte de 15 iunie 2024.

Ionut

Autostrada acasă. :)
Robert, mulțumesc mult, contribuția ta este absolut esențială și foarte apreciata! :cheers:

alexmocian

#7089
Subscriu la ideea lui Ionut. Pentru unii care trag sfori importante se face nod in fundul curtii, ca deh "obrazul subtire cu cheltuiala se tine" de la buget.  :lol:
Cred ca sforile astea erau pana la varful CNAIR sau cine a facut SF, PT etc. Ce increngaturi mai ceva ca spiderweb ul lui Machiaveli.

danpandrea

Propun să facem o chetă pentru CNAIR, să-și permită și ei o hartă suficient de nouă a Buzăului, astfel încât să apară pe ea principalul bulevard al orașului...  :headbash:

liviubalan31

Am stat și am descărcat și trecut toată documentația prin acel program, rezultat l-am pus într-un fișier 7z de 19gb și îl las aici: http://s.go.ro/ihbaauil (parola este 848838)

danvoicu

Eu unul iti multumesc foarte mult pentru planuri. Un sincer bravo! Palurile+proiectele eu le consider unele dintre cele mai imortante.

panzer

La Buzau nu exista nici o legatura cu Dj203k? Podul nou de la Vadu Pasii va ramane izolat? E o greseala din punctul meu de vedere. Acum este legat doar de DN2, dar ar tb legat si de drumul de legatura a.i. sa poata fi folosit ca alternativa. Si prelungit pana la Bobocu.

Am mai spus-o si eu si Ionut. Podul de 1.3 km peste raul Buzau nu va fi la fel de usor de facut ca cel de peste Olt sau cel peste Bistrita.
- Nu o sa stai cu macaralele/escavatoarele in albia Buzaului ca nu e deloc cuminte. Iti ia catrafusele cand te astepti mai putin.
- In plus ca sa te asiguri ca nu iti pleaca pilonii tb sa amenajezi si fundul de albie. Alfel este doar o chestiune de timp pana se repeta scenariul de la Maracineni.

Pentru cine vrea sa se lamureasca sa urmareasca pe forum epopeea podului nou de la Vadu Pasii.
Inginerii mai vechi pot sa isi aduca aminte si de podul nou de la Maracineni (da sunt 2 poduri acolo). Niciodata n-a stat drept. De ~35 de ani de cand este in functiune a stat 30-40% din timp in reparatii capitale.

Oricine castiga daca nu tine cont de astea o sa sufere rau, sau sa dea acatiste (sunt multe manastiri in zona!).
Eu unul am crescut in Micro 3 si era sa o mierlesc de vreo 3-4 ori cand a crescut Buzaul din pamant din iarba verde. Si e urat rau, vine cu busteni, namol si tare. Asta in ciuda barajelor de la Siriu si Candesti.

dr4qul4

daca imi amintesc bine, chiar la noul pod  de la Vadu Pasii le-a luat utilajele. Barajul de la Candesti este mult prea mic pentru a retine o viitura si cel de la Siriu este mult prea departe.
Dar nu va fi cel mai greu pod de facut. Trebuie sa aiba grija doar la cateva pile care vin in albia minora. Mare parte din pod este ferita de inundatii.
Insa sunt curios cum vor impacta gropile de la balastiera. Pare ca podul va trece exact prin/printre ele.
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024