Autostrada A7 Ploiești-Milișăuți

Started by Ionut, December 18, 2011, 09:02:16 AM

Previous topic - Next topic

3 Members and 8 Guests are viewing this topic.

Mersul trenurilor

Am fost ieri pe bratul nordic, si este o bucata fara asfalt pe toata latimea drumului si lunga cam cat o masina mai mare.. am si filmare dar nu are rost sa o pun.. in rest e perfect totul, am intrat si prin nodul cu DN dinspre vaslui si acolo da e totul ok, nu sunt nici indicatoare cu semnul interzis.

iulius

#6571
Cat am ajuns in tara, Luni dimineata ar fi in "planuri" pt deschiderea official... Deja dn15  Bacau-P.Nt este sufocata de mijloacele de Transport superiore 7,5 t...Se foloseste centura semi interna Margineni Hemeiusi, o restrictie de tonaj +26T ar interzice aceasta scurtatura... P.S. mai sunt in tara pt aceasta verificare, lucrarea bratul nordic este " tipla"

Xander

Am trecut ieri dupa-amiza prin sensul giratoriu de la Bogdan Voda. Se vedeau betoniere si "cifa" dupa pasajul CFR, lucrau la rigole.
Dupa cum spunea si @AlexAllex, e foarte probabil sa finalizeze lucrarile pana la finalul saptamanii astea.

GeorgeS

Eu cred ca se trece cam usor peste postarea de pe pagina anterioara cu ce zice Ionel Apostol... Intre noi fie vorba, le cam toarna Ionel dulceata in sosoni celor de la MT/CNAIR  :D :D :D

Pe langa radiografia dura (pana la proba contrarie nu am motive sa cred ca nu si exacta!), omul mai spune doua lucruri:
1. Ce nu se liciteaza pana in Feb 2022 pierd finantarea prin PNRR
2. Contractele nu au penalitati incluse.

Coroborand tot ce scrie omul, imaginea nu este deloc roza pentru romanii din Moldova si nu numai.

1 Cum bani la buget cam nu prea sunt, este foarte probabil ca moldovenii sa ramana in acelasi stadiu cu autostrazile (centura Bacau) ... sau pe foarte aproape. Desigur invaluiti intr-un nor de bla bla-uri si promisiuni. Era sa uit! Si de realizari....
2. Daca contractele ar avea penalitati, functionarii ar fi obligati legal (chiar si in Romania) sa actioneze peste o anumita limita... si sa ii sanctioneze pe constructori. Acestia ar avea doua solutii: sa plateasca penalitatile recunoscand vina sau, si mai probabil, sa mearga in judecata sa diminueze/anuleze penalitatea. A doua cale ar arata (chiar si in justitia noastra...) in foarte multe cazuri ca functionarul este vinovat. Dupa deajuns de multe procese pierdute in favoarea constructorilor ar fi imposibil sa nu vina cineva sa le zica functioanrilor: pana aici!
Asa ca daca vrei dolce far niente ca functionar, de ce ai baga penalitati in contracte?

Aici nu vorbesc de nea Fanica de la CNAIR or MT, ci de inalti functionari. Companiile private nu pot astepta dupa stat sa isi faca treaba si deci nu aloca resurse pentru ca le costa bani, dar stiu ca nici nu pot fi trasi la raspundere decat la final de contract, asa ca o lungesc. Incearca sa faca bani atat cat pot si asa cum pot dea lungul contactului.

mike_us

@GeorgeS S-au făcut niște promisiuni de 450 km prin PNRR. Nici eu nu cred ca se pot îndeplini nici măcar parțial fără o curățenie in sistem.Testul va fi daca reușesc să termine măcar licitația Ploiești - Buzău anul asta si sa desemna niște constructori care chiar se pot mobiliza imediat.

danutzu_1069

#6575
^^ Stii tu sigur ca un contract nu este capitol de penalitati? Ai ceva copie a unui contract semnat si care nu are capitol de penalitati?

Ionut

Va rog nu mai deviati aiurea cu discuții stupide. Multumesc!

bogdan.stroe

Din ce s-a anuntat public regulile pentru PNRR sunt: 70% din sumele totale la nivel de tara trebuie contractate pana la sfarsitul lui 2022 si 100% pana la sfarsitul lui 2023. Avand in vedere ca pentru A7 se merge pe proiecte tehnice la cheie (care sunt in elaborare acum) termenele de executie pentru fiecare lot ar trebui sa fie de 2 ani. In mod normal ar fi timp suficient sa fie terminata aceasta autostrada pana la sfarsitul lui 2026 cand trebuie incheiate toate proiectele prin PNRR.

vladg

#6578
Azi nu se putea intra din DN15 spre A7.
Balizele si indicatoarele de acces interzis erau la locul lor.
De asemenea pare ca se face o largire a drumului dintre Mizil si Fulga, acces spre A3. Decopertare si piatra sparta.


hvm

Adica prin octombrie gata AM? Cu noroc?
Pariuri: A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe - aici

mike_us

#6581
Quote from: RaduG on June 24, 2021, 06:17:09 PM
FB Cătălin Drulă

QuoteCENTURA ORAȘULUI BACĂU - LUCRĂRI ÎNCHEIATE!
Astăzi am fost într-o vizită pe ceea ce a fost până deunăzi șantierul Centurii Bacău, alături de vicepremierul Dan Barna.
Mă bucur să văd că lucrările la sectorul 2 - ultimul dintre cele trei ale proiectului - au fost terminate.
Constructorul a solicitat Companiei de drumuri să organizeze recepția lucrărilor, astfel că, în perioada imediat următoare, vom da în folosință integral această variantă de ocolire.
Câteva date despre proiect:
✔️ Centura Bacău are o lungime de 30,8 km, dintre care 16,2 km sunt la profil de autostradă.
✔️ Cuprinde 7 poduri, 9 pasaje, 1 nod rutier.
✔️ Valorează 668 de milioane de lei, fără TVA.
✔️ Este formată din 3 secțiuni:
1. Între DN2 Sud și DN2 Nord (20,3 km). Aici este inclus tronsonul de autostradă. Dată în trafic în decembrie anul trecut.
2. Între DN2 Nord și DN15 (3,2 km) - aceasta este secțiunea în curs de deschidere.
3. Între DN2 Sud și DN11 (7,3 km), inaugurată în septembrie 2020.
Centura orașului Bacău este parte din A7 - Autostrada Moldovei, cel mai mare proiect propus pentru finanțare prin PNRR.
Mă voi asigura că A7 continuă spre Suceava și Siret și că vom reuși finalizarea proiectării și atragerea finanțării europene prin Programul Operațional Transport (2021-2027) pentru cele 2 tronsoane de nord.
Încă de dinainte să iau în primire portofoliul de ministru, știam de proiectele din Moldova, întârziate inacceptabil de mult.
Cu atât mai mult sunt conștient acum de problemele infrastructurii de aici, când citesc zilnic mesajele și comentariile voastre.
Moldova s-a săturat să fie ignorată. Moldova are nevoie ca de aer de autostrăzi, de căi ferate modernizate, de o rețea civilizată de drumuri sigure care nu doar să țină pasul cu dezvoltarea zonelor urbane mari, precum Iașiul și, dar și să ,,tragă în sus", echitabil și uniform, toate regiunile ei.
Asta am promis și asta vom livra.

Sunt 3 săptămâni de cind s-a spus ca lucrările s-au încheiat. Este vreun plan cind se deschide?

MihaiS75

Se pare ca receptia la anumite tronsoane din A7/centura Bacau se lasă întârziată.


RaduC

Păi trebuie făcută recepția la întregul obiectiv de investiții... nu doar la ce s-a terminat mai de curând

ultrasbz

Am updatat trackerul pentru acordul de mediu.
Datele estimate sunt calculate pe baza timpilor cei mai slabi anteriori.