Autostrada A7 Ploiești-Milișăuți

Started by Ionut, December 18, 2011, 09:02:16 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 9 Guests are viewing this topic.

vancouver

Firmele in constructii sunt dinamice si capabile sa creasca si sa scada puternic.
Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.

raulbogdan23

Quote from: hvm on June 02, 2021, 07:53:35 AM
- echipa de pe CraPi sunt ocupati pana in 2022 (daca se termina telenovela de pe T4, atunci o sa fie pe final de an). 

Putin cam optimist legat de T4.

Sa zicem ca intr-o luna se rezolva problema pe T4 si se atribuie contractul.

Quote from: rota on February 24, 2020, 06:48:44 PM

Durata contractului este de 36 luni, din care 12 luni perioada de proiectare și 24 luni perioada de execuție. Garanția lucrărilor va fi de minim 5 ani și maxim 10 ani, în funcție de perioada ofertata de fiecare ofertant în parte.   

Obiectul contractului constă în proiectarea și execuția lucrărilor pentru construcția Drumului Expres Craiova - Pitesti -Tronsonul 4, în lungime de 31,88 km.

Daca e sa ne luam dupa cerintele contractului 12 luni proiectare (la calculele de mai sus ar insemna doar proiectare pana in iulie 2022) + 24 executie (deci undeva spre iulie 2024).

As zice un final de 2023 daca lucreaza in acelasi stil.

Quote from: hvm on June 02, 2021, 07:53:35 AM
- Pe A3 sunt ocupati cel putin inca 2 ani - mijlocul lui 2023 sa zicem

Nu uita ca pe A3 dupa Mihaiesti/Topa Mica spre Zimbor si Poarta Salajului inca nu au AC si au facut numa niste decopertari spre Zimbor. Cu cat vine mai tarziu AC-ul cu atat se impinge termenul mai tarziu.

Quote from: hvm on June 02, 2021, 07:53:35 AM
- Pe A0 vreo 1.5-2 ani - aici trebuie sa mobilizeze doua echipe cam similar cu ce au avut la centura Bacau...

Ne ducem si aici spre 2024 candva.

Overall nu contest faptul ca se pot termina mai repede proiectele de mai sus si pot sa mai angajeze oameni pentru proiectele noi. E foarte important ce actiuni pot paraleliza sau ce se poate face fara timpi morti intre (de exemplu: au terminat pilele/culee pe DX12 Lot 3, imediat mutati oamenii pe DX12 Lot 4 daca il castiga sau pe A3. Intre timp se monteaza grinzile si predale pe DX12 Lot 3, unde nu ai nevoie de asa multi oameni, dupa care se intorc sa faca suprabetonarile pe DX12, iar pe A3 monteaza grinzile si predatele si tot asa).

Pentru ei ar fi mult mai aproape de casa Bacau, nu ar mai pierde asa mult timp pe drum o data la 3-4 saptamani. Sa speram ca pot duce si proiecte de pe A7, dar totul depinde de planificare.

hefaistos

A7 înseamnă și tronsoanele Ploiești Buzău și Buzău Focșani, care au întrat sau vor întra în procedura de licitatie anul asta cât și Focsani Bacău și Bacău Pașcani ce vor fi probabil decalate în 2022.

1. UMB cam are sloturile ocupate pana prin 2023.
2. Nici chiar UMB nu-și permite sa se extindă la infinit cu perspective contractuale pe maxim 3 ani. Deja și-a crescut masiv capacitatea de mutat pământ : excavatoare și basculante.
3.Contractele de pe A7 vor veni cu un morcov mare. Se cheamă 2026.
În aceste condiții cred ca UMB va licita pana va câștiga undeva la 80 90 de km apoi va temporiza după cu ii convine execuția. Nu cred ca se va încumetă la 150 de km adică jumătate din A7, sub presiunea lui 2026. Acum depinde și la ce preturi se va licita, pentru ca la "prețul corect" merita și sa riști sa te întinzi.
Pariu 500 lei: Pana la 31 decembrie 2024, se va deschide A7 intre Buzau Nord si Focsani Nord. data de initiere a pariului 2 octombrie 2023
Pariu 200 euro, daca pana la 31 decembrie 2029 nu se deschide sectiunea cu tuneluri de pe A1 de la Holdea.

alexV

#6453
Quote from: vancouver
Ca atare unde VP=120 la noi se pune imediat limita de viteza 120, etc... Ai astfel de locuri pe A2

Salutare. As cauta pe google maps locurile cu limitare, sa le raportez drdp-ului. Poți sa lași referinta mai exactă ? Eventual mesaj privat sau reply pe topicul A2.

Deutschländer

^^^ Te rog o referinta ca Vp este pe baza de camionane.
Cel putin in Germania, toate viteze in proiect tehnic gen Vp, Ve si V85 sunt pe baza de autoturisti.
Care e si clar din punctul financiar: Cu ce motiv construieste cineva o autostrada cu 120km/h pentru camioane care pot circula doar cu 80km/h (sau un drum national cu 90km/h unde camioane au voie doar de 60km/h).

Merci.

ddfab

Oare am vazut bine? La nodul trefla de pe A7 avem banda suplimentara de preluare a traficului. Inainte de nod, se face iesirea pe doua benzi, una iese efectiv iar a 2-a continua , paralel cu benzile de viteza. daca este asa, inseamna ca am inceput sa evoluam si noi in proiectare...

AlexxC

UMB a avut profit bunicel pe 2020(vezi discutiile pe topicul despre constructori).Nu banii sunt problema ci disponibilitatea oamenilor de a lucra la distanta si dormi la container.
Pe A7 lucrurile stau diferit datorita proximitatii fata de bazinul de recrutare ,se poate implementa un program de lucru normal luni -vineri ,se scutesc costuri cu cazarea si mult mai multi oameni vor dori sa se angajeze stiind ca pot face o naveta zilnica spre santier si seara sunt acasa langa familie..

rt25

#6457
Daca unii pot face autostrazi cu 2 oameni si un laptop nu vad de ce nu ar licita la un pret mai sus (astfel incat daca castiga sa poata apoi sa si subcontracteze o parte din lucrari). Vad ca se merge pe ideea ca vor construi in-house totul ca pana acum, dar daca as fi Umbrarescu as licita la un pret care sa imi permita si sa dau unele lucrari la alte firme mai mici si voi face cu echipele proprii doar ce nu pot acoperi unii subcontractori, sau sa subcontractez unele lucrari pe A3 sau chiar DX12 T4, care nu sunt sub presiune de timp (pastrandu-mi oamenii mei aproape de casa)

voicul

UMB nu a participat nici la lucrari abandonate de altii - deci doar ei sa lucreze pe ce a mai ramas.

M-as mira sa ia lucrarea sa o dea la altii. Intradevar exista un inceput pentru toate, dar momentan nu pare in planurile lor dupa cat s-au extins.
Mai degraba sa cumpere direct un sub-contractor si sa ii integreze in societate.  :lol:

Ionut

#6459
Bai dar chiar trebuie LA FIECARE LICITATIE sa avem ACEEASI DISCUTIE TOCITA daca participa sau nu UMB?!

vancouver

#6460
Viteza de proiectare este o viteza teoretica. Ea deriva din ideea de a limita acceleratia centrifuga la o valoare la care ORICE VEHICUL circula in siguranta. Orice vehicul inseamna inclusiv un vehicul greu.

Viteza de proiectare nu are cum sa tina cont de LIMITAREA ACTUALA a camionelor la 90 sau 100 km/h. Poate in viitor acestea vor fi limitate la 120 sau 140 sau 170. Mi se pare un pricipiu asa de usor de inteles, ca sincer nu inteleg ce nu intelegeti. Uneori unora li se pare ca anumite chestii sunt date de la Dumnezeu si nu se pot schimba. E o decizie umana, de a limita camioanele la o anumita viteza maxima, si cand proiectez o autostrada nu stiu cum o sa se schimbe legile umane in viitor. Pot doar sa zic ca vreau sa proiectez drumul pentru o anumita viteza INDIFERENT CE VEHICUL VA CIRCULA ACOLO.

De asemenea formulele de calcul nu pot fi unele la 50 km/h si altele la 140 km/h. Cine intelege ca formula de calcul este aceeasi si pentru 50km/h si pentru 140 km/h, intelege imediat si ca valoarea asta teoretica se refera la ORICE VEHICUL.

Pentru simplitate s-au intocmit niste tabele (noi ca ingineri nu lucram cu formulele din fizica sau chimie, ci pe baza unor tabele simplificate). In aceste tabele se fac niste aproximari grosolane, adica poate rezulta ca la 140 km/h raza de curbura trebuie sa fie > 3756,45 m. Dar in tabel nu o sa gasesti niciodata astfel de valori, ci o sa fie trecut 4000m, sau poate chiar 4500m (cu un anumit coeficient de siguranta).

Deci daca ma intrebati pe mine, care este formula de calcul, nu stiu sa va spun. Am studiat-o la facultate, dar in practica nimeni nu sta sa vada bazele teoretice ale valorilor stabilite prin norme. Dar va garantez ca nu se aplica alta formula pentru viteze peste 100, care sa tina cont ca peste 100 nu mai exista (acum) camioane!

wiki in limba germana: "Die Entwurfsgeschwindigkeit ist ein Werkzeug, mit dem geometrische Merkmale einer neuen Straße während des Straßenentwurfs bestimmt werden. Entgegen der Bedeutung des Wortes ist die Entwurfsgeschwindigkeit einer Straße nicht unbedingt ihre maximale Sicherheitsgeschwindigkeit. das kann höher oder niedriger sein." https://de.xcv.wiki/wiki/Design_speed

Sau in italiana: "La velocità di progetto è uno strumento utilizzato per determinare le caratteristiche geometriche di una nuova strada durante la progettazione stradale. Contrariamente alle implicazioni della parola, velocità di progetto di una strada non è necessariamente la sua massima velocità di sicurezza; che può essere superiore o inferiore." https://it.xcv.wiki/wiki/Design_speed

Deci scrie negru pe alb acolo, ca viteza maxima pe o autostrada poate sa fie mai mare sau mai mica decat viteza de proiectare, VP fiind doar un instrument utilizat in proiectare.

Revenind la A7, discutia asta are o singura implicatie: NU va fi viteza maxima 140, ci va fi tot 130.
Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.

ultrasbz

"Proiectul de Hotărâre a Guvernului privind declanșarea procedurilor de expropriere a tuturor imobilelor proprietate privată, care constituie coridorul de expropriere al lucrării de utilitate publică de interes național "Autostrada Ploiești-Buzău", aflate pe raza localităţilor Râfov, Dumbrava, Drăgănești, Albești – Paleologu, Tomșani, Colceag, Baba Ana, din județul Prahova.

Data publicării: 02.06.2021
Data limită pentru primirea de propuneri/observaţii: 14.06.2021"

link

danvoicu

RobertH planul de ansamblu : tronson 1 lot 3 nu l-ai gasit sau ai omis sa-l pui?

adyneamtu

#6463
^Ai omis sa te uiti pe pagina anterioara(primul post). O:-)
Nevermind, asa e, nu este planul de ansamblu.

RobertH

Nu e pus in documentatie. Adica e pus un plan de ansamblu dar in mod gresit e pus cel de pe lotul 2 .