Autostrada A7 Ploiești-Milișăuți

Started by Ionut, December 18, 2011, 09:02:16 AM

Previous topic - Next topic

5 Members and 29 Guests are viewing this topic.

CătălinL

Ce se mai zvoneste despre proiectul tehnic pe Ploiesti - Buzau?

Senerslav

Quote from: mihaionescu on April 19, 2021, 07:50:57 PM
Pentru cei ce locuiesc in Bacau, cum este traficul in oras dupa deschiderea autostrazii? Inainte de deschidere erau la intrare foarte multe tiruri.
Crede-ma ca la ora de varf nu ai ce sa cauti in oras...eu am facut 3 km cu masina in oras in 17 min bara la bara, în schimb în weekend este de 10 ori mai putin trafic. Chiar daca strazile sunt destul de late (2 benzi pe sens majoritatea) dimineata de la 7:30-9:00 nu ai ce cauta cu masina in oras...iar seara 15:30-17:30 iti vine sa lasi masina pe strada si sa mergi pe jos uneori...repet uneori. Iar de cand este deschisa si V.O. Bacau cam tot traficul greu trece pe acolo, rar am vazut tiruri prin oras in ultimele 3 luni.

pest1969

Probabil acelasi rezultat va fi si cand se vor finaliza alte loturi. Singurii avantajati vor fi cei aflati in tranzit.
Daca un oras ocolit de autostrada se va elibera putin, numarul celor care vor folosi masina local va creste.

Bachus01

Eu personal scutesc cam 15 min dimineata si 30 min seara datorita la centura . Orasul intradevar este aglomerat (poti face si 5 centuri nu se va schimba nimic. Iar asta se aplica aproape peste tot ). Intrarea in oras este mult mai libera . Au disparut cozile . Timpul de tranzit la camioane este de 15 min fata de 30-60 min inainte . Iar asta conteaza enorm

Bachus01

Mai este o chestie , odata cu finalizarea tronsonului nordic , tot traficul dinspre Piatra Neamt o va lua pe centura . Momentan intra prin oras turismele , iar camioanele aglomereaza gluma aia de ocolitoare DJ119B.

dr4qul4

3 km in 17 minute?  :lol:  Vreau si eu.
Eu (in Bucuresti) am 4 km pana la munca si daca fac 20 minute inseamna ca a fost liber. Timpul mediu este de 30 minute (cand ploua sare de 40).
Acum 2 saptamani, Martea, am fost la medicul de familie, 11.4 km in 51 de minute, in conditiile in care am plecat de acasa la ora 10:35 si am mers dupa Waze....
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist



DarkFranck

[,,Drumul Pașcani-Suceava-Siret este agreat sută la sută drum expres la regim de autostradă", a spus Mîndruță]  :lol: :lol: :lol:
S-a inventat "drumul expres-autostradă", DXA, să fie bine ca să nu fie rău
Fluctuat Nec Mergitur

dr4qul4

Ok, s-a ales varianta care deserveste mai bine traficul local in detrimentul celei de tranzit.
Am o singura nelamurire: de ce se ocoleste Comua Balcauti pe la est in loc sa treaca mai aproape de Dornesti?
Ar scuti vreo 2-3 km si Dornesti-ul este un punct destul de important. Plus ca s-ar apropia de Radauti.
Sau cumva in standardele CNAIR scrie clar ca A/DX-urile trebuie sa fie trasate ca "pi.atul boului"?
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

DarkFranck

Quote from: dr4qul4 on April 27, 2021, 10:57:10 PM
Am o singura nelamurire: de ce se ocoleste Comua Balcauti pe la est in loc sa treaca mai aproape de Dornesti?
Ar scuti vreo 2-3 km si Dornesti-ul este un punct destul de important. Plus ca s-ar apropia de Radauti"?
Varianta pe la est de Bălcăuți îmi dă și mie cu virgulă, e loc destul între Dornești și Bălcăuți și ar avea marele avantaj că s-ar fi creat acces direct spre/dinspre Rădăuți prin DN17A + ar fi creat o alternativă viabilă la drumul prin Bădeuți/Milișăuți. Așa se cere o prelungire a DN17A dincolo de DN2, altfel accesul spre Rădăuți e foarte greoi și toată lumea va prefera să meargă în continuare prin Milișăuți.
Fluctuat Nec Mergitur

VictorC

Quote from: FRS on April 27, 2021, 10:37:44 PM
https://www.newsbucovina.ro/exclusiv/317583/varianta-finala-a-drumului-expres-pascani-siret-similara-cu-cea-propusa-de-cnair-in-urma-cu-un-an

Nu s-a ,,agreat" nimic și nu e nici o variantă finală. Sunt aceleași informații de după AMC1, reîncălzite în articol, cu cele două variante care intră în AMC2. Cea verde fiind cea cu punctaj mai mare decât cea albastră. Profilul drumului va fi dat după studiul de trafic.

KnX

Așa cum spunea și @VictorC mai sus, încă nu s-a convenit sau agreat nimic! Urmează o altă ședință joi, 06 mai 2021, organizată la Suceava, cu primarii localităților aflate pe variantele de traseu pentru fiecare tronson și reprezentanții instituțiilor teritoriale implicate în procesul de aprobare și avizare a proiectelor.
Așa precum spuneau și colegii @DarkFranck, @dr4qul4 și @TEO73H11 nu știu cum, cui sau pe ce considerente le-a venit ideea să deseneze traseul pe la est de Bălcăuți, care nu creează decât un ocol inutil, pe când se poate foarte ușor trece peste DN2, imediat după Grănicești pentru a continua în linie dreaptă până la traseul ales dintre Vicșani și Mănăstioara, cu un nod la DJ17A pentru colectarea traficului dinspre zona Vicov și Rădăuți spre Nord (Ucraina) sau Sud.
Sperăm ca în următoarea ședință să se ia deciziile cele mai bune pentru acest proiect!

https://www.newsbucovina.ro/actualitate/317646/gheorghe-flutur-anunta-sedinta-cu-cnair-la-suceava-pentru-traseul-drumului-de-mare-viteza-pascani-si-siret-si-este-convins-ca-va-fi-autostrada

peopeter

In aceeasi idee sunt si eu, nu vad motiv pentru care se face ocol prin est la Balcauti.
Chiar si Granicestiul ar putea fi ocolit prin Vest, autostrada sa urmareasca traseul caii ferate.

https://ibb.co/MchsjGw


danpandrea

^ Mai greu pe la vest de Grănicești. Ai deal, pădure, iar calea ferată are case pe ambele părți (Țibeni). Autostrada poate face traversarea la vest de DN2 chiar după Grănicești.