Autostrada A7 Ploiești-Milișăuți

Started by Ionut, December 18, 2011, 09:02:16 AM

Previous topic - Next topic

2 Members and 14 Guests are viewing this topic.

hefaistos

Încercați sa nu va mai bucurați de minusuri și sa va plângeți de plusuri. Postați opinii bine argumentate știind de la început ca nu toți vor fi de acord cu voi.
Pariu 500 lei: Pana la 31 decembrie 2024, se va deschide A7 intre Buzau Nord si Focsani Nord. data de initiere a pariului 2 octombrie 2023
Pariu 200 euro, daca pana la 31 decembrie 2029 nu se deschide sectiunea cu tuneluri de pe A1 de la Holdea.

ValiCatargiu

Uite Xander, caz concret: Azi la 14 trebuie sa ajung cu o dubă la Roman. Sunt 110 km. Eu sunt din Botoșani. Dacă autostrada ar fi după varianta ta, pe la Suceava spre Falticeni city, (peste dealurile alea mari, unde avem viaducte etc.) apoi iar un deal uriaș spre Pașcani ca în final să intre în cursul normal spre valea Siretului eu aș opta din start pentru varianta logică: Botoșani - Orășeni - Vorona - Tudora - Pascani. Acest drum il parcurg azi eu și toate acele camioane indisciplinate cu numere de Constanța pe care scrie ACHIZITII CEREALE dar și pentru faptul că E58 prin Tg Frumos e impracticabil! Acum hai sa comparam Falticeniul (unde sta nașul meu) care e puțin mai mare decât Dorohoiul (fara susținători însă ;) ) cu Botoșani care e mai mare ca populatie chiar față de Suceava. Actualmente porțiunea din DN 58, Dumbraveni - Suceava e bară la bară iar sensul giratoriu de la Orizont o nenorocire.
E clar pentru mine ca și contribuabil al unui oraș de peste 100.000 locuitori că optăm pentru varianta de pe cursul firesc al râului Siret spre Dumbrăveni.

Kimi

#6092
Eu astept sa vad cu ce variante a venit Search.

QuoteÎn ceea ce privește tronsonul Pașcani-Suceava-Siret al autostrăzii A7  se face studiul de fezabilitate, iar prestatorul a predat documentația aferentă Analizei Multicriteriale de Traseu etapa 1 – Analiza unei game largi de opțiuni.


,,Analiză Multicriteriala de Traseu etapa 1 este în curs de revizuire de către Prestator ca urmare a observațiilor formulate de către Beneficiar", spune CNAIR.

Pentru ambele contracte data de finalizare a Studiului de Fezabilitate este 27.12.2021 și data de finalizare a Proiectului Tehnic este 27.06.2022 .

https://www.newsbucovina.ro/actualitate/313422/proiectul-tehnic-al-autostrazii-pascani-suceava-siret-ar-urma-sa-fie-finalizat-la-sfarsitul-lunii-iunie-2022-cnair-scoate-in-acest-an-la-licitatie-executia-tronsoanelor-de-la-ploiesti-la-pascani

Gasim undeva variantele propuse?

Xander

@Kimi, si eu sunt foarte curios de variantele propuse.

@ValiCatargiu, am impresia ca starnim multe orgolii locale si nu e cazul. Daca recitesti ce am sustinut in ultimele mele postari vei vedea ca nu am pretentia ca DX sa treaca prin Falticeni, ci sa aiba o legatura decenta cu DN2/DN2E, astfel incat sa deserveasca ruta spre "Valea Moldovei", care reprezinta in continuare legatura dintre Iasi / Republica Moldova cu vestul, dar si turismul local care nu e deloc neglijabil ca trafic sau ca impact economic.
Dupa cum am exprimat si eu si antevorbitorii mei, legatura Dolhasca - Falticeni - Gura Humorului nu este viabila din mai multe motive, iar traseul Dolhasca - Suceava - Gura Humorului ar fi un ocol major pentru tot traficul din Sud si Sud Est.

Legat de cazul tau concret, ruta normala ar trebui sa fie prin E58 prin Tg. Frumos. Este cumva impracticabila pentru ca podul de peste Siret de langa Mircesti este cu limitare de tonaj pe perioada reparatiilor? Te rog sa clarifici acest aspect, ca sa nu ducem colegii in eroare. Multumesc.

http://drdpiasi.ro/podul-de-pe-dn-28-scheia-judetul-iasi-intra-in-reparatii/





GDC

Drumul de la Botoșani la Tg. Frumos e praf, de aceea impracticabil.

O legătură a viitorului Dx7 cu DN2 la sud de Suceava ar rezolva și traseul către Gura Humorului, zona turistică și apoi spre vest.

Kimi

Cateva informatii mai vechi gasite pe forum:

https://www.monitorulsv.ro/Ultima-ora-local/2021-01-22/Varianta-optima-a-traseului-autostrazii-A7-prin-Suceava-stabilita-vineri-la-CJ

Si discutii aici:
https://forum.peundemerg.ro/index.php?topic=1835.30


Se pare ca fluturul si-a bagat nasul ca sa iasa cum vrea el. Incompetentul in loc sa faca centura 1+1 la Falticeni de atatia ani, a zis ca-i rezolva problema Cnair cu A7.

Din pacate toate variantele propuse la acea sedinta par sa ajute doar SV. Eu mai am o varianta care elimina (partial) nevoia unui DX SV-BT, se conecteaza la Aeroport, la centura SV si serveste BT si Radauti:



Dupa finalizarea A7, Falticeniul va fi eliberat de mare parte din trafic si o centura 1+1 ar rezolva o alta mare parte din traficul ramas.

Dar daca baronul a stabilit deja traseul s-ar putea sa fie prea tarziu sa se mai schimbe ceva. Ne-ar prinde bine niste informatii de la Cnair/MT in legatura cu traseul ales. (@horatiu.cosma ?)

tom_sawyer

#6096
Se va face DX Suceava-Botoșani, este în Master Plan.

kesphishev

#6097
Am avut chef de desenat azi, așa că am realizat un traseu care ar trebui să rezolve câteva dintre problemele din zonă pentru bani nu foarte mulți.
!!!DISCLAIMER!!! Nu sunt din zonă, nu am fost niciodată pe acolo, deci nu cunosc în totalitate situația. Soluțiile mele cu siguranță nu vor fi perfecte.

Acum, să începem:
De la Pașcani până la Verești, traseul urmează cel de pe harta API. Am adăugat un nod cu DJ208 pentru a asigura conexiunea cu localitățile din jur și pentru a oferi posibilitatea conectării cu Fălticeni (poate după o eventuală reabilitare a drumului, dacă e necesar)
La vest de Verești avem un nod cu un drum de legătură spre Botoșani. Să fim sinceri, va dura destul de mult până se va face DX Gura Humorului - Suceava - Botoșani. Putem alege dintre varianta galbenă mai scurtă și pe teren ușor, sau varianta verde care include un pod peste Siret și care scurtează traseul. O bandă pe sens ar trebui să fie destul.
Am optat să duc DX-ul spre vest de aeroport și am adăugat un nod cu aeroportul.
Apoi, avem un nod cu DN29A pentru a deservi partea de nord a orașului Suceava.
Un nod mai complex ar urma să avem cu DN2 și VO Suceava. Se poate intra în oraș și pe aici, urmărind DN2 sau VO + DN17, în funcție de zona locuită.
Mai avem două noduri: unul spre Rădăuți și unul spre Siret (care poate fi folosit și pentru Rădăuți, din nou, în funcție de zona locuită)

Nu știu exact unde se vrea amplasată vama de pe DX, așa că am ales să trasez drumul cât mai aproape de localitatea Siret, dar fără a trece prin sate.

Last but not least, avem centura ocolitoare a Fălticeniului, unde am folosit o porțiune din DN2E (Fălticeni-Gura Humorului) plus două noi drumuri: unul spre Suceava pe DN2 și unul spre Dolhasca pe DJ208.





Powered by API/PUM imgur uploader
Pursuing a passion is seldom a waste of time.

iuli

Cam mic frontul sa introduci autostrada la nord de Suceava. Trebuie sa rupi in doua padurea de la Adancata plus sa ataci ditamai dealul. Mai degraba as baga-o undeva mai pe la sud, paralel cu centura unde relieful e mai acceptabil plus sunt campuri si localitatile sunt mai departate.

Daca vrei pe la nord te apropii de Suceava cel mai mult pe langa aeroport apoi spre Adancata, Zvoristea si Varfu Campului si apoi te duci direct spre Siret.
-------------------

Watch my roadtrips
MyBlog

Fred

Scuze de intrebarea unuia care nu a fost vreodata intre Suceava si Botosani, dar se uita pe harti: daca DX propus Suceava=Bistrita-Baia Mare continua pe la sud de Suceava, se intersecteaza cu A7 pe la Veresti, continua pe la sud de Botosani si se opreste la iesirea din Botosani spre Stauceni nu se rezolva traficul pe axa est-vest si potential in continuare spre Republica Moldova? Ar conecta si Bistrita de A7 si ar servi si traficului local intre Suceava si Botosani si ca legatura Botosani-A7.

O gandesc ca DX Baia Mare-Bistrita-Suceava-Botosani.

kesphishev

@iuli
Eu am încercat să desenez pe unde ar fi mai puține exproprieri și mai puține deblee. Cam asta ar fi viziunea mea pentru DX la nord de Suceava:





Powered by API/PUM imgur uploader
Pursuing a passion is seldom a waste of time.

Xander

@Fred Nu se rezolva, deoarece traficul spre Chisinau care e grosul pentru marfuri/transport persoane nu trece spre Botosani.
Nici acum fara A8, dar in special cand A8 (Letcani - Ungheni) va fi construit cu punct vamal la Ungheni.
Avand in vedere ca sectorul A8 Tg. Frumos - Letcani va fi prioritizat (doamne ajuta), ghiciti pe unde va trece traficul pana cand sectorul montan din A8 e gata.

In momentul actual, traficul spre Rep. Moldova "urca" spre nord pe traseul Gura Humorului - C.lung - V. Dornei - Bistrita pentru ca e cea mai buna alternativa actuala. Urmatoarea ar fi pe la Bacau - Onesti - Oituz - Brasov.

Eu sper si imi doresc ca A8 sa treaca Carpatii in viitorul apropiat, insa va rog sa imi permiteti un pesimism moderat. La 5 ani de la inaugurarea completa a PiSi, deci cam in 15 ani. Hai 10 daca mai ramane Cutter ministru :)

iuli

Eu fix de portiunea unde se intersecteaza cu DN24A zic. Padurea aceea e pe un ditamai varful de deal. Daca nu e clar din elevatiile de la Google, te poti lua dupa cum drumul national serpuieste ca sa ajunga la cota aceea. In plus, casele se termina cam in buza pantei. Ca sa iti faci o idee cat de mult urca dealul pe acolo vezi in filmarea facuta de mine pe DN29A.



Plus, trebuie verificat daca padurea Adancata nu e in arie protejata. In copilarie stiam ca e plina de caprioare si tot felul de animale.
-------------------

Watch my roadtrips
MyBlog

kesphishev

@iuli, mulțumesc de filmare! Într-adevăr, în viața reală dealul pare mult mai înalt decât 3D-ul de pe Google Maps ne arată.
În acest caz rămânem cu 3 opțiuni:
1) Mult-evitatul tunel
2) Exproprieri la greu pentru a muta traseul
3) Nu ducem DX la nord de Suceava
Pursuing a passion is seldom a waste of time.

Fred

Atunci cand A8 va exista de la Ungheni la Targu Neamt (mai repede decat partea montana) si A7 va fi gata pana la Siret, sa zicem, si DX Baia Mare-Suceava gata, de la Chisinau la Cluj eu as merge pe A8-A7-DX pana la Bistrita si de acolo prin Dej sau pe noul DX de la Tureni la Dej. In cazul asta DX Baia Mare -Suceava poate sa continue pana la Botosani si rezolva si problema legarii Botosaniului de A7 si creaza inca un acces din Suceava spre A7.

Are sens ce zic sau sunt complet pe langa subiect?