News:

Tur de forță API 27-28 iunie, DEx12 și A7.
A7 Focșani-Buzău și Dumbrava-Mizil. DEx12 Pitești-Colonești și Balș-Craiova.

Main Menu

Autostrada A7 Ploiești-Milișăuți

Started by Ionut, December 18, 2011, 09:02:16 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 6 Guests are viewing this topic.

danpandrea

#6000
Știu că nu s-a luat o decizie în privința tipului de drum rapid de la Pașcani la Siret. Studiul de fezabilitate a demarat în octombrie 2020, deci e abia la început. Având în vedere că predarea SF-ului și a PT-ului este programată pentru octombrie 2022, este foarte posibil ca drumul propriu-zis să nu poată fi terminat în 2026, condiție impusă pentru acordarea fondurilor PNRR.

mateisn

Teoretic, chiar daca predarea SF + PT are termen octombrie 2022 ar putea sa se incadreze pana la final de 2026 cu licitatia + executia. Ma gandesc la scenariul in care sa inceapa lucrari in teren in 2024 cu 24 luni termen de finalizare.
Dar cel mai probabil ne vom putea da seama de mai multe si in functie de cum vor decurge licitatiile Ploiesti-Buzau-Focsani-Bacau-Pascani

ovicor

D-l deputat ori e habarnist, ori isi face campanie printre habarnisti. Sunt alte proiecte mai urgente si, mai ales, mai avansate, la care riscul de-a nu fi terminate pana la final de 2026 e mai redus.

vancouver

Pe deputatul de Suceava nu-l intereseaza alte proiecte. Doar cel care ajunge la el. Si eu as face scandal in locul lui, daca as afla ca Suceava este la nivel de "second hand".
Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.

ultrasbz

"Anunt public privind luarea deciziei etapei de incadrare pentru proiectul de investiţie ,,Autostrada Buzău -Focșani", titular C.N.A.I.R. S.A."

sursa

"Draftul deciziei etapei de incadrare pentru proiectul de investiţie ,,Autostrada Buzău- Focșani", titular C.N.A.I.R. S.A."

link

GAC

Problema la Pascani-Siret poate fi rezolvata simplu:
1. Amendament la contract cu limita maxima prevazuta de lege ca sa se grabeasca Pascani-Suceava si sa fie documentatia gata la toamna si eventual si la profil de autostrada;
2. "O buna colaborare" cu autoritatile locale ca sa permita finalizarea SF+PT pana la Suceava, cat mai repede, oferind la schimb profil de A in loc de DX. In aceasta privinta respectivul deputat are motive intemeiate, mai ales daca in imprejurimile Sucevei vom avea si nodul cu viitorul DX spre Transilvania.
Nu-mi pare peste putinta.

ultrasbz

Am facut o trecere in revista a etapelor pentru acordurilor de mediu inclusiv date estimate pentru etapele viitoare pe baza celor mai pesimiste termene anterioare:



mike_us

@ultrasbz foarte bun tabelul. De la publicarea acordului de mediu pina la scoatere la licitație cit mai durează estimativ? Noul ministru spunea mai-iunie pentru licitație pe Ploiești-Buzău. Este încă realizabil?

ultrasbz

In principiu licitatia de executie nu cred ca depinde direct (poate fi intarziata) de acordul de mediu, cred ca se pot face in paralel, deci, da, ar fi plauzibil in continuare sa fie lansata in mai.

hvm

^
Experienta ne spune ca nu depinde si ca ar trebui sa depinda. vezi vestitele tuneluri "pentru" ursi. Sa semnat contractul si in secunda doi s-a respins AM pentru ca lipseau tunelurile. Si contractul pentru sectiunea tunelului a fost practic degeaba. E adevarat ca daca nu se semna atunci trebuia reluat de la 0 tot, dar asa uite ca macar avem autostrada, ce nu inteleg eu de ce autostrada nu e pana la baza "tunelului", si ce nu inteleg este de ce nu au receptionat proiectul tehnic, apoi sa il scoata din contract executia pentru acea bucata si sa liciteze separat ... probabil Saligni s-ar fi bagat la licitatie si ei atunci si poate l-ar fi si construit... Dar asa e cand nimeni nu isi asuma nimic- unde e curtea de conturi in cazul asta? ca pe vremea aia toata lumea traia cu securea curtii de conturi deasupra capului. Asa cum se vede era doar declarativ fiindca nimeni sau nimic nu pare sa ii afecteze pe cei care au facut astfel de prostii...
Pariuri: A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe - aici

alexV

Foarte bine punctat. AM primul, apoi continuarea licitatiei. Cred ca e si cerinta expresa de la CE dupa dezastrul de pe Lugoj Deva lot 2, explicat de hvm mai sus.

Putem nuanta, bineinteles. A7 e la campie si un eventual AM cu schimbari nu ar trebui sa aduca ceva major. Dar mai bine sa asteptam.
Alt exemplu ce il stiu de la Cluj e ca proiectantul cere sa se faca AM in paralel cu licitatia, ca sa grabeasca lucrurile. Acolo chiar e un proiect bun care are un aviz de madiu si mai trebuie acord de mediu. Dar acelasi raspuns: dupa dezastrul LD2, acordul de mediu trebuie obtinut inainte de licitatie. Asa trebuie sa fie.

Off topic cu LD2: nu e asa simplu sa inlocuim debleu cu tunel fix pe acelasi traseu. Debelul ar fi serpuit cat de cat intre dealuri, tunelul poate si trebuie sa mearga drept, cat mai scurt. Apoi debleul e cat mai sus cu putinta, ori tunelul poate trebuie mai jos, ca portalurile au si ele cerinte tehnice. De-asta nu e autostrada pana la buza tunelului.

TibiV

#6012
Cand a vorbit despre "buza tunelului", hvm probabil nu s-a referit la "5 metri pana la portal".
Ci doar (macar) ceva mai aproape decat 3 km...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

hefaistos

E discutabil, dacă la proiectare trebuie sa muti tunelul (din motive geotehnice de exemplu) dupa aia te chinui sa faci racordarea in conditiile normativului, sau mai rău, tre sa demolezio o bucata. Asta în condițiile în care, fără tunel oricum nu e utilizabila.
Pariu 500 lei: Pana la 31 decembrie 2024, se va deschide A7 intre Buzau Nord si Focsani Nord. data de initiere a pariului 2 octombrie 2023
Pariu 200 euro, daca pana la 31 decembrie 2029 nu se deschide sectiunea cu tuneluri de pe A1 de la Holdea.

paulmare

#6014
^DanielG multumim de filmare
sudeaza, cred ca asta e inca "bottleneckul"
asta o sa fie si la olt si oltet din pacate