Autostrada A7 Ploiești-Milișăuți

Started by Ionut, December 18, 2011, 09:02:16 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

Allex

Chiar nu e ok. Impresii de la vizita de azi dimineata:

- pietre/pietris la greu pe asfalt in zone unde inca se lucreaza;
- muncitorii trec strada ca la ei in curte;
- masini care intorc in zonele unde nu este parapete median montat;
- caini morti intre poduri. Am numarat eu 3. Caini vii la greu;
- fara dispozitive de acoperire a rosturilor de dilatatile la cele doua poduri din zona de sud. Doar asfaltul taiat in zona rosturilor (ati vazut si voi ce s-a intamplat);
-inainte de giratoriul DN2 nord nu au mai apucat sa puna stratul de uzura. Trecerea de la uzura la stratul de mai jos e destul de brusca si fara nici un fel de avertisment;
- toate lucrarle executate in perioada "hei-rup" sunt de calitate foarte slaba
- masina de "scoala" care circula pe banda de urgenta ( felicitar domn' instructor... da-ti demisia si lasa-ne...);
- vitezomani la greu (din astia sunt peste tot, dar aici trebuie sa faci slalom printre muncitori).

In concluzie: urat... foarte urat... . Am fost mereu printre cei care au cerut deschiderea oricarui drum imediat ce a foat finalizat, dar aici pur si simplu NU A FOST GATA! Rusine sa va fie!!!
"Asta-i ţara tuturor imposibilităţilor"

DN2 - E85 | Monitorizare A7 Autostrada Moldova

reed

pe mine ma sperie cum se termina banda 1 la sfarsitul podului.E criminal,acolo se infinge unul curand ,garantez.Trebuie facut ca la Sibiu,hasurat vreo cateva sute de metri inainte toata banda 1 .Chiar criminal,e imposibil cum s_a dat drumul la lotul asta.









MihaiD

^^ Așa e. Nu era niciun dezastru dacă se mai aștepta zece zile sau câte zile mai era nevoie. Am văzut o filmare, cum sare asfaltul din rosturile alea la trecerea unui camion, care face balans. Și fix acolo e o pauză la parapet.

naivu

Eu unul, până se termină absolut toate lucrările de pe carosabil, aș închide banda 1 și obliga toată lumea pe banda 2 (bineînțeles cu depășirea interzisă și poliția dispusă să dea amenzi la greu). Am impresia că A10 va fi mai gata decât A7!

Ionut

La parapete si la rosturile de dilatatie oricum nu poti lucra fara sa inchizi o banda. Deci vor fi multe restrictii. Nici soferii nu sunt cei mai disciplinati... ce sa zic, reteta perfecta pentru a decola de pe pod.

panzer


mihail75

la intrarile/iesirile de pe autostrada nici o minte creata nu a gandit cate doua benzi pe sens? Se vor face cozi, daca nu cumva au aparut deja!

LauR


Tomcat1974

Quote from: reed on December 03, 2020, 10:51:15 AM
pe mine ma sperie cum se termina banda 1 la sfarsitul podului.E criminal,acolo se infinge unul curand ,garantez.Trebuie facut ca la Sibiu,hasurat vreo cateva sute de metri inainte toata banda 1 .Chiar criminal,e imposibil cum s_a dat drumul la lotul asta.

Are presemnalizarea de reducere la 90. Daca nu esti supersonic nu este nicioproblema. Trebuie sa respecti indicatiile.

pasa_andrei

Acum se vede destul de clar ca acele rosturi nu sunt montate si de aici ghinionul soferilor care si au taiat cauciucurile. Nasol.  :(

Nu ma prind in schimb daca pe ambele sensuri nu sunt montate sau doar pe 1 sens?

Allex

Sensul spre Bucuresti sunt montate dispozitivele de acoperire a rosturilor de dilatatie pe ambele poduri. Invers niciunul.
"Asta-i ţara tuturor imposibilităţilor"

DN2 - E85 | Monitorizare A7 Autostrada Moldova

oneway

#5531
Fara sa supar pe nimeni, a fost o treaba pur romaneasca  :zen:... S-a lucrat frumos atata timp si s-au inecat ca nenea la mal... pacat

L.E. Cum a zis cineva mai sus, mai bine mai asteptau pana vineri si poate era mai bine...
A0S3 - Aprilie/Mai 2025

RaduG

#5532
Pe sensul de mers spre nord, la o oră înainte de deschidere, nu erau următoarele:

podul peste canalul Ruși-Ciutea nici un rost - trebuiau să fie 3



Ieșirea de pe podul peste Bistrița



Intrarea pe podul peste Bistrița




Powered by API/PUM imgur uploader

Presupun că este o lecție de învățat pentru noi toți (societate, CNAIR, MT, constructor) despre câte concesii poți face la o deschidere. Asta, cu deschiderea fără rosturi de dilatație, s-a dovedit clar pentru toată lumea că face parte din gama concesiilor care nu se poate face, generând costuri suplimentare prea mari, plus daune provocate participanților la trafic.

vancouver

Exact, fara aparate montate la rosturi se dovedeste ca este no go. Sau, daca chiar nu se poate altfel, atunci in nici un caz cu 90 la ora si pe 2 benzi, ci ingustat la o banda si 30 la ora.

Bine ca la A10 sunt montate toate peste care se va circula. Acolo au tras foarte tare pe tema asta in ultimele zile si in cazul asta a fost 1-0 Pizza-UMB.
Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.

horatiu.cosma

O să vina probabil o filmare de sus cap coada mai încolo și o să vedem mai clar ce și cum. Dar oricum, e păcat, momentul asta trebuia sa arate impecabil, primii km de A din Moldova nu ar fi trebuit in niciun caz legați de probleme de genul lipsa rosturi care se sparg, pneuri găurite, lipsa parapete pe kilometri, plin de animale decedate/în mișcare pe asfalt, muncitori trecând periculos printre mașini etc. Păcat, să sperăm că se mișcă rapid zilele astea și nu apar alte probleme.