Autostrada A7 Ploiești-Milișăuți

Started by Ionut, December 18, 2011, 09:02:16 AM

Previous topic - Next topic

5 Members and 29 Guests are viewing this topic.

Allex

Foreza UMB s-a oprit intr-adevar la canal (curba de la Letea Veche) si acum o puneau pe pozitii.
"Asta-i ţara tuturor imposibilităţilor"

DN2 - E85 | Monitorizare A7 Autostrada Moldova

ultrasbz

#2791
Am compus in Google Earth traseele bazandu-ma pe intersectiile cu granitele comunelor si cred ca a iesit o harta destul de precisa:



Este si interactiva pe Google My Maps: link. De acolo se poate descarca si ca kml.

Cateva observatii:
1. Lipseste varianta 6 (prin Ialomita), nu am avut destule date din poza initiala, la fel si continuarea traseelor prin Jud. Buzau.
2. Varianta 3 (roz) cade clar: curba ciudata de pe langa A3 + nodul cu A3 este la 1.3 km de nodul Gherghita (existent).
3. Varianta 5 (verde) nu ajuta legatura cu Ploiesti, singurul avantaj ar fi nodul cu DN1D care ar putea deservi si Urziceniul.
4. Varianta 4 (portocalie) e un compromis mai prost decat 5.
5. Varianta 1 (rosu) are spre final un nod cu centura Ploiestiului, apoi se mai continua cu o bucla pronuntata ca o centura pentru localitatea Corlatesti (o fi tot la nivel de A sau gen drum de legatura 1+1?) si se opreste din nou in centura Ploiesti.
6. Varianta 2 (albastru) pare cea mai directa/buna.
7. Nu se intelege foarte clar legenda, dar am impresia ca pe al doilea rand ar putea fi luata in calcul o varianta 1+2 (rosu+albastru), ceea ce cred ca ar fi cel mai bine. Caz in care nu stiu daca bucata rosie dintre centura Ploiesti si intersectia cu bucata albastra va mai avea profil de A. Posibil sa devina mai degraba un fel de drum de legatura.
8. S-a renuntat complet la varianta din vechiul studiu de prefezabilitate unde pe DN1D traseul se apropia extrem demult de Albesti-Paleologu.

kitsune

Varianta 6 poți să o scoți din calcul, trece "andó Barbulești, mo", prea multe castele cu turnulețe de demolat acolo  :lol:
Plus că trebuie eco-pasaj pentru herghelia locală de harmăsari.
Scuze de stereotipuri, nu mă pot abține, acum sunt la mama lor în Andra Pradesh.  :badday:
Natural stupidity is much more dangerous than artificial intelligence

tonică

mie mi-e clar ca restul variantelor au fost facute pentru ca, na, trebuiau facute dar astfel scot in evidenta ca traseul initial, cu nod in dumbrava este dealtfel cea mai buna idee folosind atat Bucurestiului cat si Ploiestiului. La inceput vor fi multi si intr-o parte si in alta care sa balanseze traseele, sa creda ca, hm, e prea departe de bucuresti in drumul spre Buzau, ori prea departe de Ploiesti inspre Moldova dar daca le pui in fata topul acela in care suntem primii printre tarile cu cele mai multe accidente poate se vor lecui.

rocklee

#2794
 :)

usiabc

La podul peste calea ferata sau pus grinzi pe 4 deschideri...





Powered by API/PUM imgur uploader

usiabc

Quote from: AlexAllex on August 09, 2019, 04:44:43 PM
Foreza UMB s-a oprit intr-adevar la canal (curba de la Letea Veche) si acum o puneau pe pozitii.

Nu e doar una.
Sunt 2.

Allex

Am vazut-o si pe cea a lui Zublin dar ma gandeam ca nu ramane acolo. Oricum, cand am trecut eu am vazut (din mers) cum o pregateau de lucru pe cea a UMB-ului.

In alta ordine de idei, am citit pe ProiectMoldova.ro ca UMB ar fi emis o factura pentru ~ 9% din valoarea contractului in data de 8 august 2019. Nu este specificata scadenta facturii.
"Asta-i ţara tuturor imposibilităţilor"

DN2 - E85 | Monitorizare A7 Autostrada Moldova

razvan96

^ E factura mentionata de @florin74 pe pagina anterioara.

horatiu.cosma

Factura contine si TVA, valoarea contractului nu contine TVA. E vreo 7 si ceva la suta.

ultrasbz

" Discuții despre traseul autostrăzilor Buzău – Ploiești și Buzău – Focșani

Prefectul Carmen Ichim, șeful CJ Emanoil Neagu și trei reprezentanți ai Companiei Naționale de Drumuri apar în poza de mai sus.

În sală au mai fost primari de comune de prin jud. Buzău, diverși funcționari și presa locală.

Subiectul ședinței a fost prezentarea și discutarea traseelor pe care viitoarele autostrăzi Ploiești – Buzău și Buzău – Focșani le vor avea prin jud. Buzău. Prezentăm mai jos câteva aspecte.

*Autostrada spre Focșani va trece prin spatele aerodromului de la Boboc (și nu pe câmpul dintre E85 și calea ferată Buzău – Rm. Sărat)

*La V. Pașii sunt doua variante. Fie între V. Pașii și Scurtești, fie între Stăncești și Dâmbroca (variantă mai probabilă)

*Se va construi un nou pod peste râul Buzău la V. Pașii, dar și unul peste Rm. Sărat între V. Râmnicului și Râmnicelu

*Autostrada Ploiești – Buzău ar urma să treacă în dreapta șoselei actuale (Găgeni, Clondiru, Stâlpu. Spătaru) și nu pe partea dinspre dealul Istriței

*Carmen Ichim: ,,Am rugămintea la proiectant să prevadă trasee prin extravilan, să n-avem cu probleme cu zgomotul, praful, etc"

*Mulți dintre cei prezenți sunt pesimiști că autostrăzile se vor face și că discuția despre posibilele trasee e inutilă

*În curând vom prezenta și hărțile cu variantele de trasee luate în considerare de proiectanți

*Din acel moment, probabil că va crește valoarea terenurilor din zonă. Vor apărea și rechinii imobiliari care le vor face oferte localnicilor."

sursa

danpandrea


slartibartfast

Mă îngrijorează când citesc că varianta cea mai probabilă a podului peste Buzău e între Stăncești și Dâmbroca. Înseamnă că iau în considerație serios și ruta aceea prin Ialomița, mai lungă și încâlcită, care trece prin vreo două zone protejate, nu deservește deloc legătura Ploiești-Buzău și nici măcar la Buzău nu are vreo conexiune decentă.

Cele mai ok variante ar fi clar albastru între A3 și Buzău și roșu între Buzău și Rm. Sărat.

Ionut

Sunt și trasee puse aiurea doar de dragul de a demonstra că "am studiat X variante".

pelan87

Da, la prima vedere e clar ca variantele indicate de @aqualung sunt cele mai bune din toate punctele de vedere, cel putin din informatiile pe care le avem in momentul de fata. Numai sa nu descopere si pe aici vreo specie de coropisnite care trebuie stramutate si sa prefere sa mute autostrada cativa km mai la nord/sud/est/vest.
Oricum, ce vreau sa remarc (daca sunt adevarate afirmatiile prezentate in articol) este dovada de dezinteres si incompetenta crasa a autoritatilor locale. Cum poti sa spui "Am rugămintea la proiectant să prevadă trasee prin extravilan, să n-avem cu probleme cu zgomotul, praful, etc" - cand tu ai in fata ochilor variantele de traseu deja stabilite si trasate pe o harta din care reiese clar ca s-a facut totul (curbe cu raza mai mica sau mai mare) astfel incat sa treaca cat mai departe de localitati iar costul exproprierilor sa fie minim.
Dar cea mai tare e asta: "Mulți dintre cei prezenți sunt pesimiști că autostrăzile se vor face și că discuția despre posibilele trasee e inutilă"... pe bune? No comment...