Autostrada A7 Ploiești-Milișăuți

Started by Ionut, December 18, 2011, 09:02:16 AM

Previous topic - Next topic

12 Members and 32 Guests are viewing this topic.

NGC

Quote from: vancouver on November 12, 2018, 01:00:33 PM
Daca este cum zice CNAIR, nu prea mai au sanse de succes cei de la ICTAS. Chit ca este o sicanare. Singura sansa pe care o au, daca CNAIR le-a cerut prelungirea ofertei si garantiei si le-a pus un termen exagerat de scurt, neverosimil.

CNAIR a trimis solicitarea la un numar de fax pe care nu se stie de unde l-au obtinut, iar ICTAS zice ca nu a primit-o si ca trebuia sa le-o comunice prin E-Mail.

TibiV

Doamne,
am ajuns ca soarta infrastructurii sa depinda de cat de bine cunosc secretarele fie faxul, fie e-mailul...
(Niciodata ambele...)
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

alecu26

Dau un regat pentru un e-mail. :) Ca tot e ca batalia de la Podu Inalt.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

ovideatza

#2163
Nu era pe SEAP/SICAP toata treaba? Ce cauta fax/ email in povestea asta?
Eu stiu ca toate aceste comunicari se fac exclusiv pe SEAP/SICAP, nu off-line.

dr4qul4

Desi nu-mi plac licitatiile "cu cantec", sper ca aici sa ramana UMB-ul.
Nu de alta, dar ne-am ars o data cu turcii. E timpul sa-i mai ardem si noi  :D
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

tudor

Quote from: Gendan on November 12, 2018, 02:02:27 PM
Nu prea ar avea sens, sa treci autostrada peste interfluvii inalte, cu vai destul de adanci, cand ai varianta vaii Siretului + valea Sucevei.
Orasul Falticeni va fi oricum "conectat" pentru ca autostrada A8 o sa fie 20km spre sud iar A7 va fi la maxim la 15km spre est si/sau spre nord.
In schimb legatura dintre Suceava/Bososani si vestul tarii/Europei  se va face cu un ocol de minim 10km care ar putea care ar putea fi evitat. Iar ocoulul pe care-l faci de la Gura-Humorului ca sa mergi spre vest pe autostrada e pur si simplu prea mare.

Am arata aici cam um ar fi curba de nivel pe a autostrazii pe langa Falticeni. Nu-i chiar imposibil.
https://forum.peundemerg.ro/index.php?topic=58.msg141956#msg141956

ultrasbz

Comunicat CNAIR:

"Un pas important pentru realizarea drumului de mare viteză Focșani - Bacău

Miercuri, 14.11.2018, Compania Natională de Administrare a Infrastructurii Rutiere S.A. a semnat, Contractul de servicii "Elaborare Studiu de Fezabilitate și Proiect Tehnic pentru drum de mare viteză Focșani - Bacău" cu operatorul economic CONSITRANS S.R.L.

Obiectul contractului de servicii constă în Elaborarea Studiului de Fezabilitate și a Proiectului Tehnic pentru "DRUM DE MARE VITEZĂ FOCȘANI - BACĂU", pregătirea documentației de atribuire pentru execuția lucrărilor, precum și asigurarea asistenței pentru susținerea aplicației de finanțare și asigurarea asistenței pe durata desfășurării procedurii de achiziție publică pentru execuția lucrărilor, în conformitate cu Caietul de Sarcini și cu respectarea legislației în vigoare.

Valoarea contractului este de 20.123.408,52 Lei fără TVA, iar durata de prestare a serviciilor este de 24 luni de la data de începere a contractului.

Sursa de finanțare a acestui contract este: POIM 2014-2020 și Bugetul de Stat."

sursa

rota

o veste excelenta:

"Câștigătorul pentru proiectarea și execuția Variantei de ocolire Bacău rămâne același și după reevaluarea ofertelor.

CNAIR SA a desemnat câștigătorul contractului de proiectare și execuție a variantei de ocolire a municipiului Bacău ca fiind Asocierea SPEDITION UMB SRL - TEHNOSTRADE SRL cu o valoare a propunerii financiare de 668.330.294,63 LEI fără TVA, echivalentul a 142 milioane Euro fără TVA"

CNADNR

Kidu

Dupa ce si-au demonstrat maiestria si capacitatea era pacat ca UMB-ul sa nu faca centura chiar la ei acasa.  :)

ciprebbe

Va urma iara circul contestatiilor . Vedem daca incep in 2019 lucrarile..... Telenovela....
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

NGC

^^^

Quote from: rota on November 15, 2018, 03:15:32 PM
o veste excelenta:

Quote
Câștigătorul pentru proiectarea și execuția Variantei de ocolire Bacău rămâne același și după reevaluarea ofertelor.

Circul este deja in miscare si a inceput saptamana trecuta. Vedeti pe pagina anterioara. Stirea CNAIR e "veche". ;)

horatiu.cosma

De 3 luni (în august) a fost anunțat UMB câștigător pentru prima dată. Descalificații Ictaas au contestat descalificarea și au câștigat. Am luat-o de la capăt. Ictaas a fost descalificată din nou, a contestat, UMB a fost declarat câștigător pentru a doua oară. Pariuri cineva pentru al doilea deznodământ  :lol:? Eu zic că se merge până la CAB și turcii iar câștigă contestația, ca să ne zgâriem până la capăt. %^#@(@#& CNAIR.

Ionut

API pe Facebook - sharing is caring

Avem o bătălie pe cinste pe contractul Variantei de Ocolire Bacău, mai ceva ca la Podul Înalt în 1475, între plăieșii moldoveni ai UMB și turcii "invadatori" de la Ictas Insaat, un proiect cu un cost estimat de 167 milioane de euro care conține primii 16,27 km de autostradă din Moldova (A7) plus alți 14,54 km de drum național (cu o bandă pe sens).

Licitația pentru Centura Bacău a fost lansată acum aproape un an, pe 16.12.2017. Ofertele au fost deschise în 12.02.2018 și ulterior două din cele patru asocieri participante au depus contestații în urma descalificării, printre care și turcii de la Ictas Insaat.

În ciuda promisiunilor Directorului General CNAIR Narcis Neaga, câștigătorul nu a fost anunțat în iunie, ci abia în 9 august, fiind vorba de asocierea UMB-Tehnostrade cu suma de 668.330.294 RON (fără TVA), adică 86% din prețul estimat.

Numai că între timp contestația Ictas Insaat a fost admisă de CNSC, iar CNAIR a fost obligată să le reevalueze oferta. Mai mult, turcii au contestat și raportul prin care românii erau desemnați câștigători.

Deznodământul? Responsabilii CNAIR au reevaluat oferta celor de la Ictas Insaat, dar au descalificat-o din nou pe motiv că nu ar fi răspuns la solicitarea de prelungire a valabilității ofertei și a garanției de participare la licitație. Desigur, turcii au atacat deja și această decizie.


Mai mult, astăzi Compania Naţională de Administrare a Infrastructurii Rutiere a anunțat public că a desemnat (din nou, după reevaluare) constructorul român UMB drept câștigător. Iar cei de la Ictas Insaat, foarte probabil, vor contesta încă o dată.

Lupta continuă! Din păcate am avut iarăși dreptate în iulie (link: http://bit.ly/2OKCSmx) când spuneam că "Va trebui să ne declarăm norocoși dacă vom avea contract semnat până la finalul acestui an. Moldova mai așteaptă." Așadar, mai discutăm în 2019!

NGC

^^^

Repet ce am scris deja pe pagina anterioara.

Quote from: NGC on November 12, 2018, 10:55:02 AM
ICTAS a contestat decizia.

Este vorba despre actuala "reevaluare".

tigrel58

^
Aici pretul nu are nicio importanta.  :lol:
Din punct de vedere legal, ofertantul trebuia sa raspunda la solicitarile C"AIR.
Personal, consider ca este treaba de avocati, pozitia forum.peundemerg este ante-eronata in acest caz, ADICA sa lasam treaba sa se termine.
Pozitia corecta este faptul ca domnul DG Narcis Neaga clameaza CEVA, dar nu a SEMNAT NICIUN CONTRACT!!! - minciuna cu care suntem deja obisnuiti.
Corectitudinea este a semna contractul, nu A PROMITE CEVA, de care Dl. DG Narcis Neaga stie foarte bine, ASA isi bate joc de noi !