Autostrada A7 Ploiești-Milișăuți

Started by Ionut, December 18, 2011, 09:02:16 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 8 Guests are viewing this topic.

runner

Buna intrebare!
Poate ne zice o vrabiuta, NGC, in weekendul acesta!  :D

NGC

Nu am uitat sa revin, dar nu am receptionat inca nici o transmisiune de la vrabiute.
Vrabiutele au fost oricum informate sa transmita informatii referitoare la ambele licitatii in asteptare, adica Ploiesti - Buzau si Bacau - Pascani.

Referitor la cele 2 proceduri de mai sus, umbla zvonuri inclusiv despre anulare, dar inainte de a face speculatii, va rog sa asteptati sa primim informatii de la vrabiute.

Ceea ce va pot spune sigur este ca nu s-a contestat la Buzau - Focsani, asa ca ramane castigator CONSITRANS.

Revin de indata ce am informatii noi.

runner


cove_adrian

http://www.cnadnr.ro/ro/comunicare/comunicate-de-presa/interes-general/fost-desemnat-câștigătorul-pentru-proiectarea-și-0

Comunicatul oficial cu desemnarea constructorului pentru proiectarea si executia variantei ocolitoare a municipiului Bacau

Speram sa nu avem contestatii si in cele 36 de luni (6 luni proiectare si 30 luni executie) sa avem primiii kilometri de autostrada din Moldova (Apuseana)!
http://moldovavreaautostrada.ro
MVA - Moldova Vrea Autostrada
Miscare civica, independenta, apolitica

ciprebbe

 ^ Ofertantul desemnat castigator este Asocierea Spedition UMB SRL - Tehnostrade SRL, având preţul de 668.330.294,63 Lei fără TVA, și un punctaj total de 100  puncte, din care 60 de puncte pentru componenta financiară și 40 de puncte pentru componenta tehnică.

Semnarea contractului de achiziție publică va fi posibiliă dupa soluționarea eventualelor contestații/plângeri formulate în cadrul procedurii de atribuire.
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

vancouver

Go UMB.

Daca cineva depune contestatie s-ar putea sa ma supar tare de tot pe el.  :lol: No kidding.
Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.

ciprebbe

Erau "decat doua " oferte depuse.
#secontesta :)))
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

voicul

#1957
Go UMB!

Am gasit si informatia asta: Durata contractului cuprinde 6 luni perioada de proiectare, 30 luni perioada de execuție a lucrarilor și o perioadă de garanție de 84 de luni.

7 ani garantie - cool! :cheers:

florin74

#1958
393 mil vechiul contract - cu turcii
668 mil oferta UMB declarata castigatoare (85% din valoarea estimata).
Oare sunt modificari majore in proiect? Totusi diferenta e de 270 mil lei.
Este diferenta si in valoarea estimata a proiectului. Circa 591 mil lei la prima licitatie din 2013, 773 milioane in 2017.

adiarc

poate au facut o estimare mai realista a proiectului,la evaluarea lucrarilor facute de turci
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

TibiV

Să nu uităm că, de bine de rău, turcii au "desţelenit" binișor mare parte a traseului.
Dacă punem la socoteală și ceea ce au făcut turcii, valoarea proiectului sare probabil de 700 de milioane...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

Bogdan_Cluj

Turcii aveau half profile, si UMB are full profile (pe partea de autostrada), corect?

Ionut

Da, de acolo e diferenta. Turcii aveau half profile. Acum se face full profile.

Allex

6 luni proiectare pe tot proiectul din pacate, chiar daca au de actualizat doar calea 2 din cei 16 km din A7. Daca se misca repede cu atribuirea contractului, depunerea garantiei si emiterea ordinului de incepere sunt sanse sa vedem prin aprilie 2019 si miscare pe santier. Ar mai fi arheologia pe Obiectul 2 si o parte din Obiectul 1, dar nu stiu daca se pot face fata PT aprobat.
"Asta-i ţara tuturor imposibilităţilor"

DN2 - E85 | Monitorizare A7 Autostrada Moldova

TibiV

Quote from: Ionut on August 09, 2018, 05:33:38 PM
Da, de acolo e diferenta. Turcii aveau half profile. Acum se face full profile.

Greșeala mea.

Am uitat complet acest "mic amănunt"...  :-[

Dar sunt pe plajă și am atenția un pic abătută... ;)
Mama proștilor este mereu gravidă... :)