Autostrada A7 Ploiești-Milișăuți

Started by Ionut, December 18, 2011, 09:02:16 AM

Previous topic - Next topic

17 Members and 50 Guests are viewing this topic.

Allex

Poze de azi, 04/04/2016. Inca e lume pe santier

Iesire din Saucesti spre Schineni (DJ207F) spre nord






Spre sud




Din urmatorul drum agricol spre sud am pozat inapoi






KM14+199 (Pod peste raul Precista):






"Asta-i ţara tuturor imposibilităţilor"

DN2 - E85 | Monitorizare A7 Autostrada Moldova

TibiV

Reziliem dar muncim !
Ce bine se potriveste semnatura ta fix la situatia asta... :(
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

Allex

Pai din cate am inteles inca nu a ajuns nici o cerere de reliziere la CNAIR. Stiti voi altceva?
"Asta-i ţara tuturor imposibilităţilor"

DN2 - E85 | Monitorizare A7 Autostrada Moldova

stangabriel

Pressing... ei nu trebuie sa isi cheltuie avansul? Sau stiu ca alti bani nu mai primesc pentru continuarea lucrarilor.

Multumim de poze.

Bogdan_Cluj

Macar sa finalizeze ce se poate degrada. Adica daca tot e sa se opreasca, sa mai faca pana la un punct din care se poate continua si sa conserve. Nu ca la Suplacu, sau la podul de la Gilau, unde am inteles ca s-au degradat lucrarile/grinzile si e problematica continuarea.

Nu stiu exact, (nu sunt in domeniu) dar cu siguranta exista elemente care e mai bine sa le duca la bun sfarsit decat sa le lase "in aer".

Granata06

Si totusi...de ce nu a participat UMB la licitatia pentru centura Bacau?...Uitandu-ma la evaluarea ofertelor pentru licitatie, am observat ca UMB nu a depus nicio oferta.

Allex

Probabil pentru ca aveau deja doua santiere majore in lucru (A1 si A3) si le era suficient. Sunt foarte multi oameni de mobilizat pe 3 santiere deodata. Sau invers, ar fi fost utilaje pe 3 santiere care stateau degeaba daca nu ar fi avut toate avizele/documentele la zi. Probabi a fost un risc pe care nu au vrut sa si-l asume.
"Asta-i ţara tuturor imposibilităţilor"

DN2 - E85 | Monitorizare A7 Autostrada Moldova

bridge


silviu321

Si  genunchiul..?!
Acest contract a fost atribuit dupa cu totul alte criterii decat cel tehnico-economic,   dar asta e doar parerea mea  :o

Granata06

Deci primii doi ofertanti d.p.d.v. economic au fost romani si au fost descalificati....hmm

ciprebbe

Hai mai, chiar ati uitat scandalul de atunci cand i-au descalificat..... Mai stiti si cine?  ..... Azi e DG  :)
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

dr4qul4

La ce oferta a dat Sa&Pe cred ca pedeapsa mai mare era sa ii scoata castigatori. Sigur intrau in faliment.
Sa nu uitam ca justitia a hotarat ca oferta turcilor a fost conforma, iar cele primite de la SA&Pe si Pa&Co nu.
Pacat ca nu i-au descalificat si pe turci sa ajunga la Strabag.
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

aschiutza

Quote from: ciprebbe on April 07, 2017, 01:32:57 PM
Hai mai, chiar ati uitat scandalul de atunci cand i-au descalificat..... Mai stiti si cine?  ..... Azi e DG  :))


iarta-mi ignoranta dar ce e DG ? O:-)

Ionut

:)
Nu din Giurgiu, Director General. E vorba de Ionita, actualul sef CNAIR.
Sincer, nu stiu daca mai are rost acum sa dezgropam trecutul...

Allex

#1229
Revin cu intrebarea: A ajuns ceva oficial la CNAIR cu privire la rezilierea contractului cu EKO?

Quote from: stangabriel on April 05, 2017, 12:24:52 AM
Pressing... ei nu trebuie sa isi cheltuie avansul?...

Daca e asa, mai degraba ar finaliza obiectul 3, sigur s-ar incadra cu avansul pe zona asta. Chiar daca e cel mai putin important, e si cel mai usor de facut si macar ne-am alege si noi cu ceva, decat cu lucrari incepute si degradate.
"Asta-i ţara tuturor imposibilităţilor"

DN2 - E85 | Monitorizare A7 Autostrada Moldova