Autostrada A7 Ploiești-Milișăuți

Started by Ionut, December 18, 2011, 09:02:16 AM

Previous topic - Next topic

11 Members and 39 Guests are viewing this topic.

NGC

Azi incepem cu vesti rele.

Din informatiile mele, TECNIC CONSULTING ENGINEERING a contestat toate cele 4 licitatii pentru ca CNAIR nu a furnizat raspunsuri la toate solicitarile de clarificari si a cerut suspendarea procedurii pentru fiecare dintre ele.
Deocamdata termenul pentru depunerea ofertelor este 30.03.2017 pentru toate cele 4 licitatii, dar cel mai probabil vom avea un termen nou.

dumbravaandrei

#1186
NGC20 stii pe unde am putea gasi lista de cereri de clarificari si raspunsurile oferite? As dori sa fac o centralizare si tare am impresia ca aceasta contestatie e putin fortata.

NGC

De exemplu poti merge la eachizitii.cnadnr.ro si vei vedea gasi acolo clarificarile cu intrebari si raspunsuri.
Vei avea de lucru, nu gluma. :D

dumbravaandrei

Da... voi incerca sa agreg datele peste week-end...

Allex

Arheologie intre Secuieni si Schineni

Spre sud




Spre nord


Mi s-a spus ca termenul pentru finalizarea arheologiei este 4 iulie. Pana atunci au contractul.

In rest, se lucreaza puternic la decopertari (DN2 si nord si sud) si pe la structuri (podete din prefabricat beton pe obiectul 3, foraje, etc, dar nu am vazut nici un cofraj ridicat deocamdata). Camioane multe cu materiale si utilaje, muncitori erau si ei destul de multi dar nu stiu sa apreciez daca sunt suficienti. Nu am ajuns deloc la podul peste Bistrita de pe ob.1. Pe obiectul 2 nici o miscare, doar gropi arheologice. Cand imi va permite timpul (si vremea) o sa incerc un reportaj mai amplu.
"Asta-i ţara tuturor imposibilităţilor"

DN2 - E85 | Monitorizare A7 Autostrada Moldova

ovideatza

#1190
http://www.ziaruldeiasi.ro/stiri/un-caiet-de-sarcini-facut-cu-picioarele-amana-proiectul-drumului-de-mare-viteza-pascani-bacau--155564.html

QuoteArgumentele aduse de Tecnic Con­sulting au fost acceptate de Consiliul Naţional de Soluţionare a Contestaţiilor. Acesta a dispus suspendarea licitaţiei până la soluţionarea problemelor de fond, respectiv pentru refacerea caietului de sarcini. Documentaţia pentru drumul expres Bacău - Paşcani a fost evaluată de CNAIR la 27,7 milioane de lei, existând posibilitatea creşterii valorii cu 20%, în funcţie de necesităţi.

NGC

^^^

Quote from: NGC20 on March 21, 2017, 07:58:45 AM
Din informatiile mele, TECNIC CONSULTING ENGINEERING a contestat toate cele 4 licitatii pentru ca CNAIR nu a furnizat raspunsuri la toate solicitarile de clarificari si a cerut suspendarea procedurii pentru fiecare dintre ele.

Doar una dintre cele 4 cereri de suspendare de la TECNIC CONSULTING ENGINEERING a fost acceptata, adica cea pentru Bacau - Pascani, dar inca nu s-a suspendat si chiar a primit termen nou pentru depunerea ofertelor in 12.04.2017.

Quote from: NGC20 on March 20, 2017, 08:30:24 PM
Quote from: NGC20 on March 05, 2017, 03:10:00 PM
Licitatia pentru "Elaborare Studiu de Fezabilitate si Proiect Tehnic pentru drum de mare viteza Buzau - Focsani" a fost contestata de catre ROMAIR CONSULTING.

A fost emisa decizia si se vor adopta masuri de remediere, cu un nou termen pentru depunerea ofertelor.

Noul termen pentru depunerea ofertelor pentru Buzau - Focsani este 12.04.2017.

Si celelalte 2 licitatii au primit termen nou pentru depunerea ofertelor tot in 12.04.2017.

usiabc

#1192
Au ridicat si statia de betoane:















EKO

Dominik

You're in Steelers Country

ciprebbe

#1194
Ciripeste cineva de ceva notificare de reziliere din partea turcilor?
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

ddfab

^^^ vorbesti serios? nu ne da emotii... :ohno:

Allex

Ce motiv ar avea?

Sent from my SM-J105H using Tapatalk

"Asta-i ţara tuturor imposibilităţilor"

DN2 - E85 | Monitorizare A7 Autostrada Moldova

adiarc

#1197
Probabil birocratia excesiva,lipsa avize,lipsa exproprieri,lipsa arheologie,lipsa relocari utilitati...adica cam totul lipsa

dar sa nu disperam...poate e doar ceva presiune in plus

e inca un argument pentru a modifica radical modul de lucru si de a incepe viitoarele proiecte prin punerea calului inaintea carutei si nu invers,cum facem in prezent.......adica semnarea contractului sa presupuna ca la acel moment 90% din tot ce am spus mai sus este deja rezolvat si constructorii nu mai au nici un motiv sa nu bage mare
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

FRS

Partea cu arheologia tine exclusiv de constructor, cu restul ai dreptate

Allex

Deci e pe bune???

http://zdbc.ro/lovitura-pentru-centura-bacaului-turcii-de-la-eko-insaat-ve-tic-as-renunta-la-contract-si-se-face-o-noua-licitatie/

QuoteSperanța de finalizare a centurii Bacăului este pulverizată de turcii de la Eko Insaat Ve Tic As, care au anunțat azi că părăsesc șantierul.

Reprezentanții CNAIR au anunțat în această dimineață la Digi 24 despre o notificare de la constructor, că are probleme în Turcia și nu mai poate duce contractul la final. Potrivit lui Alin Șerbănescu, purtător de cuvânt al Companiei Naţionale de Administrare a Infrastructurii Rutiere (CNAIR), din totalul lucrărilor, s-au realizat doar două procente, în aproape un an de la inaugurare.



Șoseaua de centură a Bacăului a fost scoasă la licitație în aprilie 2013, iar câștigătoarea este compania turcească Eko Insaat Ve Tic As, care a avut prețul ofertat de 393,8 milioane de lei. Ordinul de începere a lucrărilor a fost dat de CNADNR pe 7 aprilie 2016.
Potrivit procedurilor, în circa două luni, s-ar putea organiza o nouă licitație, pentru desemnarea unui constructor.
"Asta-i ţara tuturor imposibilităţilor"

DN2 - E85 | Monitorizare A7 Autostrada Moldova