Autostrada A7 Ploiești-Milișăuți

Started by Ionut, December 18, 2011, 09:02:16 AM

Previous topic - Next topic

14 Members and 37 Guests are viewing this topic.

stangabriel

Ocolul nu e cu mult mai mare decat actuala distanta Bucuresti Buzau. Compromisul nodului Dumbrava e ok.

cutter

Uitați-vă pe hartă/satelit. Diferența de distanță pe relația București-Buzău e nesemnificativă dacă A7 s-ar despărți mai aproape de București decît Dumbrava. Pe de altă parte A7 ar fi mai lung și mai scump prin urmare. Nu există un loc de joncțiune pentru dezvoltat nod de mare viteză și un traseu natural care să plece de acolo pe porțiunea cu 3 benzi pe sens.

Io

#812
^
Si mie mi se pare ca un nod la Sud de Dumbrava e o solutie corecta pentru Buzau si mai incolo fie si pentru ca mai la Nord e mai putin loc, terenurile sint mai scumpe, te apropii de instalatiile Statiei de Epurare etc., nu mai faci inca un pod peste Prahova.
Exista si o padure si asta trebuie lasata acolo, deci nod facut imediat la Sud de ea sau imediat la Nord, undeva intre Belciug (la Est) si Ciupelnita-Trestienii de Jos.
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.

dr4qul4

Eu zic ca se va pastra zona Dumbrava. Argumentul meu principal este viitorul DX Ploiesti-Targoviste-Gaesti. Care va continua A7 astfel ca se va crea o ruta de transport Moldova-Oltenia ce va ocoli Bucureștiul!
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

Loko

#814
Referitor la discutia asta ... eu pe termen lung as face 2 autostrazi care sa mearga din Bucuresti catre Moldova, nu una singura. Asa cum avem 2 care pleaca spre Transilvania (ba chiar 3, daca punem la socoteala si A6), mi s-ar parea aiurea ca tot traficul dinspre Moldova + R. Moldova sa se verse in A3. Mai degraba ar merge ceva de genul asta:




tom_sawyer

A7 trebuie sa plece imediat de la sud de Ploiesti (Dumbrava), pentru ca zona Galati-Braila (prin Dx sau A Braila-Buzau) sa poata fi legata eficient si de Transilvania, nu numai de Bucuresti.

Nu cred ca o sa dea nimeni bani pentru A Bucuresti-Braila separat prin Urziceni.

dr4qul4

Avem un MPGT aprobat. Pe acesta trebuie sa lucram.
Eventual pot exista cateva bucati mici sau upgrade-uri (A in loc de DX sau DX in loc de TR sau ET) ale drumurilor din  MPGT. Atat si nimic mai mult. In nici un caz o noua autostrada.
Orice propunere de modificare substantiala a MPGT se poate considera SPAM.

Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

Allex

#817
Quote from: AlexAllex on September 15, 2016, 09:37:32 PM
Mi-am facut drum pe DJ207F si am tras vreo cateva poze din drum:



In departare parea inceput un sant pentru o lucrare de arta sau podet metalic. Daca am timp in weekend merg sa verific mai de aproape.













Pe aici cel mai probabil se va devia acest parau





Vedere spre sud, in mijloc casa care trebuie demolata

"Asta-i ţara tuturor imposibilităţilor"

DN2 - E85 | Monitorizare A7 Autostrada Moldova

Eurocopter

Quote from: cutter on September 18, 2016, 11:25:50 AM
Uitați-vă pe hartă/satelit. Diferența de distanță pe relația București-Buzău e nesemnificativă dacă A7 s-ar despărți mai aproape de București decît Dumbrava. Pe de altă parte A7 ar fi mai lung și mai scump prin urmare. Nu există un loc de joncțiune pentru dezvoltat nod de mare viteză și un traseu natural care să plece de acolo pe porțiunea cu 3 benzi pe sens.

Eu as pleca cu A7 2km mai la nord de Gruiu si autostrada sa treaca neaparat la est de Buzau (opus fata de centura). De langa Gruiu pana dupa Buzau  ar fi aproximativ 40km, adica 2 loturi de campie realizabile in 18 luni de executie, perfect fezabil pana in 2020.

pasadia


Io

Parca n-as duce-o atit de la Sud gindindu-ma ca vom avea un alt drum catre Targoviste si parte din traficul A7 va merge intr-acolo.
Ce are Ploiestiul acum, nodul Barcanesti (DN1-A3) si bidigania aia de la Auchan https://www.google.ro/maps/@44.9394779,25.958814,15z n-au ce cauta in ecuatia asta.

Cu alte cuvinte m-as gindi si la ce e la Vest de DN1 fata de nodul pe care-l discutam si daca e atit de la Sud dam de Lacul Snagov, padure, localitatile din lungul DN1, daca e prea la Nord dam de sate mari, infrastructura feroviara (triaj) si Rafinaria Petrom.
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.

ultrasbz

Ca buzoian pot spune ca intentionez sa folosesc aceasta autostrada nu doar spre Bucuresti, ci si spre vest fie prin Ploiesti - Brasov (A3) - Sibiu etc, fie prin Ploiesti - Targoviste - Gaesti - Pitesti - Sibiu etc, atunci cand aceste segmente vor fi si ele gata, deci prefer sa nu fie prea la sud legatura cu A3.

Cred ca nodul Dumbrava este un compromis destul de bun.

vancouver

Si eu pledez pentru Dumbrava. E bun planul initial.

Peste 15-20 de ani va deveni necesara o a doua legatura de la Buzau spre Bucuresti, pe langa Urziceni si cu intrare in Bucuresti probabil prin zona Fundeni sau prin alta parte. De asemenea va fi necesara si a o a doua legatura Ploiesti - Bucuresti, cu intrare prin zona Straulesti sau chiar mai la est, pe DN1A Mogosoaia. Stiu ca acum veti considera ca aberez, dar asa va fi. Daca se vor face sau nu, asta e alta treaba, eu va spun ca vor fi necesare. Si aceasta necesitate se va vedea prin ambuteiajele de pe DN1 respectiv DN2 la intrarea in Bucuresti, ca si din faptul ca A3 nu va prelua decat in mica masura traficul de pe DN1 si DN2 datorita intrarii dificile in Bucuresti.

La un oras mare, precum Bucuresti, cam fiecare bulevard f. mare care iese din Bucuresti trebuie sa continue cu o autostrada sau un drum express, apoi undeva mai departe aceste autostrazi se pot uni pentru a merge spre orasele din jur. Toata treaba asta independent de (adica in plus fata de) dezvoltarea rutiera inelara (DNCB, A0) si de dezvoltarea metroului / metroului interurban.
Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.

AdrianB1

#823
Quote from: cutter on September 18, 2016, 11:25:50 AM
Uitați-vă pe hartă/satelit. Diferența de distanță pe relația București-Buzău e nesemnificativă dacă A7 s-ar despărți mai aproape de București decît Dumbrava. Pe de altă parte A7 ar fi mai lung și mai scump prin urmare. Nu există un loc de joncțiune pentru dezvoltat nod de mare viteză și un traseu natural care să plece de acolo pe porțiunea cu 3 benzi pe sens.


Se poate face un nod de viteza aici, cu 2 benzi pe sens. Eventual se poate largi A3 intre Moara Vlasiei si acest nod la 3 benzi astfel incat sa existe 3 benzi pana la Bucuresti, dar fara o descarcare mult mai serioasa decat gluma proasta de acum nu e nevoie.

dr4qul4

Pai exact acolo ar si urma sa fie nodul cu A7: in zona in care A3 vireaza stanga la 90 de grade.
Cat despre largirea la 3 benzi.... pentru ce? ca sa ne oprim in Petricani?  Sa nu uitam ca traficul local de pe DN2 si DN1 vor ramane pe DN, iar A3 va prelua doar traficul catre Buzau si Brasov, asa ca 2 benzi pe sens vor fi de ajuns pentru cel putin 25 de ani de acum inainte. Cand pot aparea schimbari majore in fluxurile de trafic.
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist