Autostrada A7 Ploiești-Milișăuți

Started by Ionut, December 18, 2011, 09:02:16 AM

Previous topic - Next topic

1 Member and 8 Guests are viewing this topic.

naivu

#9660
^probabil nu au oameni și utilaje in plus (iar ce au, deja lucrează pe alte loturi și e păcat să le întrerupă din ce fac)
Nu-mi fac griji că nu termină!

Allex

In prima filmare a lui @Stef de pe pagina precedenta (cea cu nodul Mizil), foreza din imagini nu cumva e a lui Pizzarotti? Corectati-ma daca gresesc dar din ce tin eu minte sensurile giratorii si bretelele nodului fac parte din lotul 2 (Coni/Trace) iar podul DJ100C peste autostrada face parte din lotul 1 (Pizzarotti) inclusiv cu devierea (care este de tot rahatul, dintr-un pietris urat cu sanse considerabile sa iti fisurezi parbrizul daca mergi prea aproape de cel din fata).
"Asta-i ţara tuturor imposibilităţilor"

DN2 - E85 | Monitorizare A7 Autostrada Moldova

vm75

Am trecut si eu ieri pe langa nodul Mizil. Era ceva miscare dimineata la italieni, se vedeau multe utilaje cam la 500 m de nod. Pe lotul Coni era liniste. Am trecut inapoi seara pe la 19 si se vedeau totusi niste muncitori in zare.
Pe DN2 e plin de masini de la UMB, dar in zonele din A7 care se vad din DN2 (drum de legatura Buzau-Vadu Pasii, supratraversare intre Focsani si Garoafa, in general pe tot lotul Focsani-Adjud) cam creste iarba pe zonele decopertate acum cateva luni si nu se vad utilaje la lucru. E drept ca majoritatea filmarilor din drona unde vedem progres sunt de pe Buzau-Focsani, dar ma asteptam sa fie si in rest ceva miscare. Cred ca trebuie sa ne mai temperam optimismul cu privire la A7 si sa ne bucuram daca se vor incadra in termenele contractuale plus ceva extensii generoase pe unele loturi.

NoWords

Cred ca incearca cumva sa termine prima data cu sectiunea de sud(Buzau - Focsani), mai apoi sa treaca treptat fortele pe partea de nord, adica sectiunea Focsani - Bacau - Pascani.

TibiV

De la Infrastructure and Machinery: Autostrada A7 Buzau - Focsani lot 4 Nod rutier Mandresti Munteni 20 mai 2023

Mama proștilor este mereu gravidă... :)

dacianova

Eu după ce am văzut, timp de mai multe săptămâni, de la nivelul solului lucrările făcute de UMB la A7 încep să-i dau dreptate lui Ionuț. Cred că s-au întins prea mult. Cam slabă mișcarea. În afară de decopertări nu prea vezi mișcare.
N-au nicio lucrare de artă făcută. La Filipești, de unde săptămânile trecute era forfotă mare, astăzi nu mai era zare de utilaj. Știu e duminică și UMB nu lucrează, dar în celelalte duminici utilajele erau parcate acolo.

Stef

#9666
Strict de utilajele de la supratraversarea de la Filipești, acestea (sau parte dintre ele) sunt în "spatele" localităților Onișcani, Hârlești, Secuienii Noi. Nu sunt foarte multe, dar cele 2-3 excavatoare, 1-2 autogradere, câteva compactoare făceau față la cele câteva zeci de autobasculante pe care le-am văzut în cele 20-30 de minute pe care le-am petrecut acolo (la Onișcani).

hefaistos

Pai nu era clar ca nu pate aborda 300 de km cu același aplomb ca 60 de km? E posibil ca unele loturi sa fie "împinse" spre final de 2026 prin metode de genul întârziere OIL sau extensii de timp.
Pe de alta parte,UMB va elibera resurse de la alte lucrări în partea a doua a anului acesta: A3 în special pe partea de lucrări de arta, și de la DX12 T3 și A0N2
Pariu 500 lei: Pana la 31 decembrie 2024, se va deschide A7 intre Buzau Nord si Focsani Nord. data de initiere a pariului 2 octombrie 2023
Pariu 200 euro, daca pana la 31 decembrie 2029 nu se deschide sectiunea cu tuneluri de pe A1 de la Holdea.

hvm

Astazi am trecut pe DN2 de la Motca spre Roman si am vazut ca in zona nodului dintre A7 si DN2 par sa execute investigatii arheologice, sau cel putin asa am presupus eu. Pareau sa fie vreo 30-40 de escalavatii adanci de 1 m, late de 1 metru si lungi de 2-2.5 metri in zona nodului. Steateam si ma uitam cat de bine a fost pozitionat acel nod fiindca avem si un LEA important care sigur trebuie relocat fiindca liniile par foarte aproape de nivelul solului.
Pariuri: A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe - aici

reed

 :lol: hai sa fim seriosi,ocolim de acum autostrazile pentru stalpi

pelan87

@Allex Intregul nod cu DJ 100C (inclusiv podul) este cuprins in tronsonul 2 (Coni-Trace). Pizzarotti face doar autostrada de sub pod si inca vreo 200 de metri de la pod inspre est. Asadar, atat foreza, cat si devierea, sunt "opera" celor de la Coni.

hvm

@reed De fapt ce voiam sa spun e ca s-au alinitat astrele sa poata fi facut nod doar in acea zona sau ar fi trebuit ca tot A sa mearga la sud de roman unde exista si mai multe complicatii. Aceasta fiindca la nord sunt fie localitati, sau paduri care blocheaza cel putin un mal al moldovei pe vreo 20 de km spre nord pana la A8.  Nu exista alta optiune. :D
Pariuri: A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe - aici

IonutP

#9672
Se pare ca Nurol TEKFEN a fost desemnat câștigător pe lotul 3.

Mai jos comunicatul:
Semnarea contractului pentru construcția #lotului3 al Autostrăzii #PloieștiBuzău (13,9 km), a intrat în #liniedreaptă!
Lotul Pietroasele-Municipiul Buzău a fost atribuit constructorului turc TEKFEN INSAAT VE TESISAT A.S. la valoarea de 1,15 miliarde de lei (fără TVA).
După reevaluarea ofertelor și după respingerea contestației Danlin XXL SRL de către Curtea de Apel București CNAIR a desemnat un nou constructor.
După trecerea termenului legal de 10 zile, dacă nu vor fi depuse noi contestații, este posibilă #semnarea #contractului pentru #construcția ultimului din cele 13 loturi ale #A7 finanțate din #PNRR
Lucrările care includ 8 poduri și un pasaj (1,26 km), trebuie finalizate în #20deluni, după emiterea Ordinului de Începere.

#CNAIR #constructie #AutostradaMoldova #dezvoltare #CristianPistol

Kitz

Cristian Pistol a scris pe facebook că Tekfen a câștigat.  :D

stangabriel

#9674
http://www.tekfeninsaat.com.tr/#/en/reference-projects

Oare acestia sunt ? Au avut ceva lucrari in desert. Selectati Motorway si apar suprize.