Autostrada A7 Ploiești-Milișăuți

Started by Ionut, December 18, 2011, 09:02:16 AM

Previous topic - Next topic

2 Members and 27 Guests are viewing this topic.

Geri

#9630
Cum arata podul de la Buzau - Maracineni in 2005



Cum arata in 2012 si pana acum zona afectata in 2005. Nu mai este pod acolo.




Situatia actuala la podul autostrazii peste raul Buzau este similara cu zona podului de la Buzau - Maracineni: balastiere in amonte de pod chiar si langa pod si ramasitele unor balastiere.

Mai vedem ca raul Buzau este destul de drept in amonte de acest pod si cele existente.







Inca se exploateaza langa aliniamenul viitoarelor "picioare" ale podului autostrazii



captura de aici:
Autostrada A7, Buzău - Focșani, Lot 1 (UMB), stadiu lucrări la 12.05.2023


Powered by API/PUM imgur uploader


mirceaeliade

@Geri prima poza e luata in directia de curgere (dinspre amonte) sau invers?

Geri

#9633
@mirceaeliade - poza e din spre amonte, in spate orasul Buzau, in fata pe deal Maracineni.

Cam in zona cercului.






Powered by API/PUM imgur uploader

danpandrea

@mirceaeliade, @Geri: poza de pe streetview e făcută din poziția asta, direcția de mers spre sud-est.:


panzer

Merci frumos. Abia acum din poze am inteles ca au scurtat podul si ingustat albia. Se vede si amenajarea albiei pe ultima poza.

Acum sa vedem ce solutii intrevad proiectantii UMB, caci viiturile alea nu sunt de ignorat: nice pe durata santierului, nici a garantiei.

JohannDB

            ""...... Literalmente diagrama ar trebui rotita 180 de grade. ""
      În cazul ăsta, știindu-se că apele umflate cară de toate, care se comportă  ca niște veritabili "berbeci", ce facem cu suprafața de atac ??
      Și mai e o chestiune: lipsa pragului de fund imediat în avalul pilelor unui pod nu mai poate tempera curgerea fluidului ci creează fuioare direcționale generate de lipsa/spărtura pragului de fund - un lucru demonstrat din plin la podul de cale ferată de la Budila (aici pragul de fund era distrus de ani buni și apa era canalizată pe anumite "fuioare" (impropriu spus), dar care au săpat unde au vrut..... Mă rog vorbim de o "dinamică" a fluidelor.....

pelan87

Autostrada A7, Buzău - Focșani, Lot 3 (UMB), cum arată lucrările la 12.05.2023


mirceaeliade

Voirbind de dinamica fluidelor, incercam sa deslusesc in ce directie s-au aplecat picioarele de la podul de cale ferata din poze, sa imi dau seama in ce directie s-a aplecat.  Problema nu e ca vina apa ca un berbec, ci ca sapa DUPA picior.  La mare cand intri in apa ti se afunda picioarele cand vine valul si sapa in directia opusa unde se loveste de piciorul tau.  Poti sa simti cu pielea ta vartejurile provocate DUPA piciorul tau, nu acolo unde loveste valul.  Picioarele astea de pod nu au picat ca a dat apa cu ciocanul in ciment, ci ca a sapat sub ciment apa. 

GAC

da, asa este, apa sapa pe sub radier. de aceea trebuie sa fie pilotii f adanci - poate chiar 50 m; de asemenea trebuie un stavilar in aval, ca zona cu picioarele podului sa fie in apa adanca relativ statatoare si singura zona cu apa curgatoare sa fie la suprafata lacului creat de stavilar, iar acea apa sa se verse lin peste stavilar fara sa aiba posibilitatea de a eroda in profunzime si de a transporta materialul erodat in aval

panzer

Podul e rutier, nu CF. Arata a CF, dar e doar militar la origine. Precum vezi unul a cazut spre amonte si celalalt spre aval.

Cand eram copil ambii piloni cazuti erau in albia primara. Apa era sensibil mai adanca in aval. Cei mai nebuni se urcau pe pilon si sareau in apa de pe el. Cam asa a aratat si copilaria mea pe malul Buzaului.

eBuzau

In mod sigur a fost ceva si cu proiectarea. N-am gasit date despre cum aratau pilonii originali din 1932. Si cum s-au lipit de ei in 1986 cand au facut podul nou. Stiu doar ca ani de zile au tot reparat la ala nou. A stat foarte mult timp inchis dupa inaugurare. Navetistii din Maracineni il alintau "pietonal".

Geri

#9641
Adaug pentru clarificare


Avem 3 zone cu pod asupra carora s-au concentrat ultimele postari:

Zona 1. Buzau - Maracineni - trafic rutier - in uz

Zona 2. Buzau - Vadu Pasii - pod trafic rutier - pod trafic feroviar - in uz

Zona 3. Buzau - Vadu Pasii - pod ( 2 poduri - unul pe sens ) nou pentru A7 - in constructie


Cele 3 zone sunt din spre amonte in spre aval pe raul Buzau.



Powered by API/PUM imgur uploader


Zona 1

Spre aval


Spre Buzau


Spre Maracineni

capturi de aici:
Raul Buzau - debit mare de apa al raului Buzau



Powered by API/PUM imgur uploader
captura de aici:
Reparatie pod rutier Buzau - Maracineni DN2 E85 26 Mai 2018


Zona 2

In spre Vadu Pasii

Powered by API/PUM imgur uploader

captura de aici:
Pod peste raul Buzau stadiu lucrari 07.09.2021


Zona 3

In spre amonte

Powered by API/PUM imgur uploader

captura de aici:
Autostrada A7 Buzău - Focșani


Pe teren:
Autostrada A7, Buzău - Focșani, Lot 1 (UMB), stadiu lucrări la 12.05.2023

mirceaeliade

QuoteCurtea de Apel BUCUREŞTI

Părţi
ASOCIEREA DANLIN XXL-HYDROSTROY AD-VDH AD PRIN LIDER DANLIN XXL SRL    Petent
COMPANIA NAŢIONALĂ DE ADMINISTRARE A INFRASTRUCTURII RUTIERE SA    Intimat

Şedinţe
17.05.2023
Ora estimata: 9:00
Complet: 10-Completul 3 Recurs Achiziţii Publice
Tip solutie: Alte soluţii
Solutia pe scurt: Respinge plângerea, ca nefondată. Definitivă. Pronuntata, azi, 17 mai 2023, prin punerea solutiei la dispozitia partilor prin mijlocirea grefei instantei.
Document: Hotarâre    17.05.2023

NoWords

Deci, practic, s-ar putea incepe licitatia? Si sa ghicesc, au dreptul de a contesta din nou.

GRG

@NoWords practic, CNAIR ar fi putut semna contractul pana acum, indiferent de termenul pentru judecata la CAB. de ce nu au facut-o, numai ei stiu.