News:

Video 18.06 Autostrada A0 A1-DN6, DN4-A2, A2-DN3 și DN3-DN2.

Main Menu

Autostrada A7 Ploiești-Milișăuți

Started by Ionut, December 18, 2011, 09:02:16 AM

Previous topic - Next topic

1 Member and 10 Guests are viewing this topic.

hvm

Nu sunt constructor dar eu stiam ca la compactare trebuie lucrat in straturi de cel mult 20 de centimetri. Ma uit aici la finalul filmarii de la filipesti ca ei merg deja cu un strat de aproximativ 1m: Camionul basculeaza direct in groapa respectiva. Este corect asa?
Pariuri: A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe - aici

pelan87

Autostrada A7, Buzău - Focșani, Lot 1 (UMB), stadiu lucrări la 12.05.2023


Ionut

Cu 2-3 foreze nu prea se face primăvară la Buzău. :troll:
Bine, se face, dar la anul. :D

Sunt prea hater dacă reamintesc că termenul pe BuFo1 este august 2024? Iar podul ăsta peste Buzău nu e deloc o jucărie, e cam la nivelul celui peste Olt pe DEx12, unde am văzut "pădurea de foreze". Erau vreo 9 sau 10 într-o perioadă.

carutasul

Foreze la Curtea de Argeș, foreze la A0 în mai multe locuri, foreze la Galați, foreze la Chețani, la DX12 ( acum nu știu dacă mai au la lucru) ... păi de unde dom'le atâtea foreze ? :)

Ionut

La reuniunea CM PT (Comitetul de Monitorizare pentru Programul Transport - urmașul POIM) din 4-5 mai de la Constanța, Umbrărescu în persoană se plângea că are nevoie de 150 de foreze pentru toți cei 255 km de pe A7 pe care-i are. Și a putut băga doar vreo 40. Se vede.

0,15 foreze per km. :) Din cei 255 kilometri, 20% ar trebui să fie structuri - poduri, pasaje (inclusiv noduri). Adica vreo 50 de km de structuri. Unele sunt minuscule, gen pasaj pe ici pe colo, altele sunt imense, gen podul peste Buzău.

Deci 50 km structuri... cu 40 foreze. Poftim.

dr4qul4

probabil de asta a licitat pe DX12 T1. Acolo nu mai are nevoie de foreze.
Dar stai sa inceapa lucrarile la terasamente si apoi pile si suprastructuri.
Sa nu ne mire ca va duce lipsa si de utilaje pt celelalte etape.

Nici nu poate cumpara 100 de foreze, ca peste 4 ani s-ar putea sa nu mai aiba nevoie de ele.
Probabil va trebui sa prioritizeze anumite tronsoane. Si acelea vor fi cele care nu sunt in PNRR (daca nu se blocheaza platile prin PNRR).
Dpdv al utilitatii, A7 intre Sabaoani si Pascani ar putea fi "sacrificat". Turbionul ala are nevoie de o gramada de foreze.
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Deschideri 2024: Intaia Cocoasa + L3, Lotul Coni , T1DX12, A0L3,

carutasul

lasă că termină acum-acum Aktor cu forezele și devin disponibile :)
Deocamdată o să le eșaloneze ei cumva, mai fac din podurile mici mai spre final, dar oricum sunt lucrări mai multe ca niciodată, nu numai de foreze e vorba, cum zici. Poate mai aduc de la turci sau bulgari că la ei a încetinit...

dr4qul4

uiti ca UMB are de facut pe A7 echivalentul a vreo 10-15 loturi de A/DX..
Si alte foreze (si alte utilaje) nu prea mai are de unde sa ia din tara. Vor incepe lucrarile pe PiSi 2-3-4 asa ca va fi bataie pe foreze.
Trage si el tare unde poate (A0N2 si DX6) ca sa le mute de acolo, si trage de timp cat poate in alte parti (A1LD2, DX12T4, VO Galati, A0N4, Cosmesti).
Nu stiu daca mai are foreze la A3. Acolo sigur mai are nevoie de ele, dar trebuie sa astepte dupa aprobarea modificarilor. Mutarea lor pe asemenea distanta, si inapoi, nu e ieftina deloc.
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Deschideri 2024: Intaia Cocoasa + L3, Lotul Coni , T1DX12, A0L3,

oneLess

#9608
Pe DEx12 T4 nu există nicio foreză. Acum, anul ăsta nu au fost. Au vreo 30 de pasaje pe tot lotul inclusiv pe porțiunea fără AC, la vreo 20 sunt piloții răsăriți, lucrează la elevații. Au ce lucra!

Pe T3 din 32 de pasaje 31 sunt suprabetonate. A rămas cel de la Jitaru.

Nu cred că se va mai vedea foreză prin zonă până nu se va rezolva cu accesul dincolo de DEx12 la Jitaru pe T3 și la Oarja/Ceaușești pre T4.

Problema pe T4 nu este la pasajul peste A1, doar că se află lângă Oarja și Ceaușești unde CNAIR vrea să le astupe drumurile principale prin sat. Că ce ar căuta ei la Pitești, sătenii, să stea acasa să muncească pe câmp!

carutasul

^ păi de aia ziceam că poate mai găsesc prin țările din jur. Cu eșalonarea mă gândesc doar că probabil pot face anul ăsta cât mai mult la podurile mari și să lase pentru anii următori podețe și poduri mici care se pot termina în sub un an... În rest nu prea văd ce ar putea face, ture de noapte la foreză :)

horatiu.cosma

Asta cu piloții forați e o pistă falsă, nu e un bottle neck în momentul de față. UMB a forat piloți în ultimii 3 ani pentru 20-25km de poduri (plus mulți alți km de ziduri de sprijin unde e pilot lângă pilot), iar piața are capacitate de scalare aici, au apărut alți operatori din Turcia în special de când a crescut cererea. Sunt undeva la 20km de poduri pe A7 Buzău - Pașcani, și nu trebuie terminați toți piloții mâine, e o muncă constantă care se poate termina și cu 4-6 luni înainte de finalizarea efectivă a proiectelor.

Bachus01

Am un prieten mecanic la UMB . Au comanda plasată de 6 , 8 sau 10 buc . Numai tin minte exact. Una nouă de "firma" este undeva la 3-5.000.000 euro. Cred ca deja au inceput sa primească din ele. Problema la ei este termenul de livrare destul de maricel pentru toate utilajele noi comandate 6-12 luni. După mai au problema cu oamenii . Nu angajează pe oricine. Sunt foarte stricti . Ca sofer trebuie sa ai minim 5 ani experienta. Ca operator pe excavatoare, compactoarea,  etc la fel. Fără experiență si calificare pas.
O problemă si mai mare, orele de munca . Imi povestea ca sunt zile cand lucrează si 14-15 ore . Multi pleaca chiar dacă salariile sunt destul de mari . După mai au probleme cu disponibilitate flotei. Trag foarte tare de utilaje și camioane . Chiar dacă sunt noi (marea majoritatea) , se mai strica , mai au nevoie de revizii , reparații etc. Sunt niste cifre si volume enorme de munca.  Greu de imaginat din exterior .

NoWords

@hvm Alea imi par a fi depozite de balast pentru fi folosit mai tarziu. Poate ma insel, dar asa au facut si la Focsani si mai tarziu au inceput sa "ciupeasca" din mormanul ala.

dr4qul4

O fi pista falsa, dar eu nu prea vad foreze pe A7.
Au de facut poduri peste: Buzau, Ramnic, Ramna (rauri mici, dar albii mari), Putna, Susita, Trotus si Moldova. Cate foreze lucreaza la ele?
Sa nu-mi spuneti ca vor lucra 4-5 luni la terasamente si la iarna la structuri. Suna bine in teorie, dar sa nu vina cu scuza ca a nins mult in Moldova sau mai rau...sa-i prinda niste viituri la primavara.
Nu ma astept sa le atace pe toate in acelasi timp, dar macar la Buzau si Trotus ar fi trebuit deja sa vedem cate 5-6 foreze ca altfel peste 1 an nu vom avea nici macar aici toate pilele ridicate.

Cu 2 foreze la Buzau seamana cu Aktor la nodul cu A1...
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Deschideri 2024: Intaia Cocoasa + L3, Lotul Coni , T1DX12, A0L3,

horatiu.cosma

^^
Sunt 7 foreze doar pe Buzău - Focșani lotul 3, într-o lună termină acolo.