Autostrada A7 Ploiești-Milișăuți

Started by Ionut, December 18, 2011, 09:02:16 AM

Previous topic - Next topic

4 Members and 20 Guests are viewing this topic.

Radudbr

Chiar azi in drum spre Buzau, pe la 7.30 dimineata m-am intalnit cu o coloana de cateva camioane ce transportau spre Focsani utilaje ca cele ce se vad in video-ul de pe lotul 1 Bacau-Pascani. E posibil sa fie aceleasi.

GAC

In ceea ce-i priveste pe agricultorii cu idei crete, nu au fost expropriati inca de anul trecut? nu stiau din timp (de la faza de SF+proiectare) ca le va trece autostrada pe teren? Nu cumva respectivii au incercat sa forteze nota in ideea de a mai scoate o recolta de pe terenul proaspat expropriat? (mizand ca licitatiile vor fi intarziate de contestatii)

NoWords

@Radudbr Numai in zona pe unde am trecut erau vreo 4 compactoare, 2 buldozere si gredere.

Ionut

Prima filmare completă a noastră pe A7 Ploiești-Buzău lot 1. Sâmbătă 22 aprilie 2023.

NU vă uitați dacă vreți să nu vă stricați ziua.


TibiV

Suntem in stand-by inca 3 minute...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

mircea

Deci pizza trebuie să fie gata la anul pe vremea asta și ei sunt pe la ~10%...

GIV

primesc extensie la perioada ;)

Ionut

Cine-a zis că primesc extensie de timp și de ce?

Ionut

API pe Facebook - importantă presiunea, dați like/share :cheers:

8-10% avans în 8 luni de "șantier" pe primul lot din #AutostradaA7. Vă aducem în premieră o filmare aeriană completă de pe cei 21 kilometri ai Autostrăzii A7 Dumbrava-Mizil: ... Hartă interactivă: https://bit.ly/3Cdsa3v.

Progresul fizic se învârte în jurul cifrei de 8%, poate spre 10% cu multă indulgență. Asta pe un contract semnat în 16.06.2022 cu ordin de începere emis în 22.08.2022 și o perioadă de execuție directă (fără proiectare) de 20 de luni.

Este cert că termenul contractual, aprilie 2024, va fi depășit. Ca să fie respectat, asocierea Pizzarotti-Retter va trebui să aibă un ritm mediu lunar de ~7%. Adică de vreo 7 ori viteza de execuție de până acum. Un vis.

Șantierul încă are petice unde cresc cereale și bălării, terasamentele rareori depășesc cu un metru terenul natural și aproape că nu găsești poduri și pasaje care să fi ieșit din pământ. Știm, am filmat sâmbăta, dar este rușinos că la marea descărcare arheologică de lângă Mizil se mișcau mai mulți arheologi decât utilajele constructorilor pe tot lotul.

Să ne iertați sarcasmul din paragraful anterior, dar "mobilizarea" celor doi antreprenori este total inacceptabilă când orice mică întârziere înseamnă vieți pierdute pe DN2, cel mai mortal drum din țară.

Sperăm că au încetat dezbaterile sterile cu oficialii CNAIR legate de optimizările la structuri și că se apucă serios de treabă ca să circulăm în decembrie 2024: ~85% în 20 de luni, 4,25% lunar. Cerem prea mult?!

GIV

din cauza la descarcarile arheologice?  retelele electrice de mutat..

Ionut

S-a explicat de 1000 de ori. Extensiile de timp le dă inginerul și sunt aprobate (sau nu) de CNAIR. Dacă nu poți lucra pe 500 de metri unde ai arheologie, nu înseamnă că pe restul de 20 km trebuie să freci duda și ai motiv să primești alte 20 de luni la termenul de finalizare.

Au front de lucru suficient cât să pună în teren 30% din lucrări. Minim.

Puteau fi la 30% azi, minim. Minim! Dar nu, ei sunt la 10%. Pentru că în loc să lucreze s-au certat cu CNAIR pe soluțiile tehnice la structuri. La terasamente nu știu ce nu le-a plăcut.

pbh

Stiind cat de incapabili sunt, poate vor sa scoata din pierderi cu o recolta bunicica la rapita anul asta pe aliniamentul autostrazii.
Lasand gluma (proasta) deoparte, astfel de firme nu mai au ce cauta la noi. Nu stiu de ce se tot amana eliminarea lor de la licitatii. Preferabil sa vina firme de care nu stim nimic, sunt mai multe sanse sa faca treaba (cu aceste firme - Pizza si Aktor - procentul de "fail" este 100%)
Devine tot mai evident ca primul lot cu OIL de pe A7 va fi ultimul dat in circulatie.

Ionut

În acest ritm, cocoașa de la Focșani va fi prima bucătă din A7 care primește trafic. UMB a furat startul acolo, lucrează repede, există noduri ca să fie deschisă și cele două loturi pe Ploiești-Buzău se duc spre final de 2024.

Pizzarotti intră și în 2025 dacă nu se trezește... la Coni e mai bine.

ddfab

intreb si eu... fiind cu PT la cheie, ce pisici au mai negociat cu CNAIR la structuri si terasamente? nu trebuie sa execute ce au primit? ce sa mai optimizeze? adica si cu PT la cheie, ei vreau sa mai castige din optimizari? :o

Stef

#9494
^Se discuta că au fost ceva probleme la studiile geo și pânza freatică e mai sus decât a fost luată în calcul. Probleme și cu gropile de împrumut. Și cu calitatea pământului de terasare.
Problemele astea erau și pe lotul 2, dacă nu mă înșel.