Autostrada A7 Ploiești-Milișăuți

Started by Ionut, December 18, 2011, 09:02:16 AM

Previous topic - Next topic

2 Members and 11 Guests are viewing this topic.

Allex

^^Santuri nu se mai fac, s-au oprit cu facutul santurilor pe respectiva portiune din nod in momentul in care terenul a fost predat catre constructorul A7. La preluarea amplasamentului anul trecut DJ-ul era in plin proces de modernizare si includea si partea din nod.

^se recomanda minim un metru din cate stiu. Nu cunosc ce e trecut in proiect. Pare cam un metru din ochi...
"Asta-i ţara tuturor imposibilităţilor"

DN2 - E85 | Monitorizare A7 Autostrada Moldova

rota

#9391
Autostrada A7, Nod rutier Râmnicu Sărat, Asfaltări de test, sursa:SPIRI DRONE

Bachus01

Minim 1.5m sau intre 1.2m - 1.5m este normativul daca imi aduc bine aminte

Stef

A venit asfaltarea și de la @Raducu Popa , cu calitatea filmării așa cum ne-a obișnuit: excelentă


NoWords

Multumim Raducu!

Din filmarea asta imi pot da seama ca terasamentul are undeva la 1.50m..Cand au reusit sa il faca atat de repede :lol:

TibiV

Si autoritatile, si SPIRI DRONE spun "asfaltari de test".

Alea se fac pe o banda a unui sens, pe ~150 de metri; este prima data cand vad asfaltari de test pe ambele sensuri...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

Alexander

M-am impiedicat de articolul acesta:
https://arenaconstruct.ro/autostrada-ploiesti-buzau-lotul-3-va-avea-constructor/
Pe scurt, s-ar parea ca Nurol va fi desemnat castigator. Se verifica informatia?

dumbravaandrei

@TibiV poate nici macar nu e de test, o fi noul standard UMB de decopertari/drum tehnologic la profil de A  :lol: :lol: :lol:

rota

#9398
tot de la SPIRI DRONE, Nod rutier DN1D, Lot 1 Pizzarotti, 07.04.2023:

tom_sawyer

@Alexander: nu se verifică, autorul articolului nu a urmărit cu atenție subiectul. Recenta contestație respinsă se referă la o cerere de clarificare, nu la rezultatul evaluarii ofertelor.

Stef

Încă două filmări. Nod Mizil și Nod Dumbrava



GAC

eu vad ca langa calea ferata sunt niste stalpi. asadar intrebarea se pune ce obstacole birocratice mai sunt in calea pizarilor? pana nu avem ultimul obstacol eliminat nu putem spune ca a inceput sa curga termenul contractual, exact ca pe A10. lectia asta trebuia sa fi fost invatata de autoritati.

horatiu.cosma

Se confirmă faptul că e o problemă cu gropile de împrumut prinse de Consitrans în proiect cel puțin pe Ploiești - Buzău. Cantitatea de acolo ar fi trebuit să fie suficientă pentru toate terasamentele, însă se pare că pânza freatică e mult mai sus decât ce spun forajele geotehnice ale Consitrans, iar calitatea materialului e mai proastă decât cea asumată în proiectul tehnic de Consitrans.

Rezultatul e că vor trebui identificate noi locații pentru sursele de materiale, bani în plus pentru autorizarea lor, pentru transportul materialelor, pentru stabilizare suplimentară a pământului slab existent etc. Un constructor care a anticipat într-un fel sau altul treaba asta, își freacă mâinile acum: motive de extensie de termene contractuale, bani în plus, poate și-a prins încă din ofertă prețuri mai bune la stabilizarea pământului, la balast, la transport umplutură, anticipând o suplimentare masivă pe partea asta.

Din partea Consitrans e fie prostie, fie hoție. Prostia s-ar explica printr-o bătaie de joc în studierea și includerea profesionistă a gropilor de împrumut în proiect. Hoția s-ar explica printr-o falsificare a investigațiilor geo pentru CNAIR și o "vânzare" a informației reale de acolo către unii constructori direct interesați.

În orice caz, toată această problemă va întârzia Ploiești - Buzău după 2024 și ne va costa câteva zeci de milioane în plus. Să sperăm că instituțiile abilitate vor intra pe fir și vor face lumină, să nu mai apară astfel de situații pe viitor.

mirceaeliade

^nu cumva si UMB are probleme la gropile de imprumut dincolo de Buzau?

pelan87

S-a discutat mai sus despre inaltimea terasamentului in zona unde UMB a inceput sa asfalteze, langa Ramnicu Sarat.

Am trecut azi pe acolo si am facut 2 poze, care vorbesc de la sine.

O alta situatie mi-a sarit in ochi, insa. Se vede si pe filmarile cu asfaltarea. Se pare ca asfaltul NU este asternut peste un strat de balast stabilizat, ci direct peste pamantul/balastul de umplutura.