Autostrada A7 Ploiești-Milișăuți

Started by Ionut, December 18, 2011, 09:02:16 AM

Previous topic - Next topic

2 Members and 18 Guests are viewing this topic.

Stef

Pe Bacău Pașcani lot 3 încă nu au AC.

horatiu.cosma


pelan87

Autostrada A7, Ploiești - Buzău, capăt tronson 2 (Mizil - Stâlpu), pe sectorul celor de la Trace, filmare de ieri, 26.03.2023.



milo1981

O poza din satelit din 26.03.2023:
Buzau- Focsani - lot 4
https://prnt.sc/0yZb9sognGT1
autoMinder - aplicație de management a parcului auto

milo1981

autoMinder - aplicație de management a parcului auto

dr4qul4

Nu e asa mare problema ca nu au AC peste tot.
Principala problema pe A7 este L3 Pl-Bz. Singurul lot fara castigator, si unul dintre cele mai importante dpdv al traficului.
Pare ca au cam uitat de el. Norocul nostru ca Buzaul are centura.
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

archaeus

@cristi 74 camioanele sunt produse la Baia Mare cu motoare si cutii de viteza chinezesti

Sorinus

Deci lotul 2 Pl-Bz se ve descarca provizoriul in DJ203G? Si apoi, sa intram pe Lotl 1 Bz-Focsani, vom folosi DJ 203K sau DJ220?

dr4qul4

nici nici.
Se iese pe 203C (nu vedem descarcare provizorie pt cativa km) si se intra pe drumul de legatura care se va construi intre Bz Nord si A7 (e in lotul 1 Bz-Fc)
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

GIV

s-a facut vreo plata pt a7?

tom_sawyer

Autorizatie nr. 11 - ,,Autostrada Focșani-Bacău, Lot 1 - km 0+000-km 35+600"

Autorizatie  nr.  11/27.03.2023 - descarcare

Anexa - descarcare

Numar înregistrare cerere la registratura MTI/ DACRTM - 92/28262/23.03.2023, MTI nr. 9127/23.03.2023

Continutul pe scurt al autorizatiei - ,,Autostrada Focșani-Bacău, Lot 1 - km 0+000-km 35+600"

Durata de valabilitate a autorizatiei - Până la finalizarea lucrărilor, cu condiţia începerii execuţiei lucrărilor în termen de 12 luni de la data emiterii

Durata de executie - 30 luni

MT


pelan87

@dr4qul4 Nu sunt doar cativa km, sunt totusi 9 km de autostrada care s-ar putea valorifica cu o descarcare provizorie pe DJ 203G. Plus ca, daca s-ar iesi pe la nodul cu DJ 203C, ar insemna inca 4 km de ocol pe DJ+DN, fata de varianta cu iesire pe DJ 203G, pana la punctul comun al celor 2 variante, pe DN2 la Costesti.

@horatiu.cosma spunea la un moment dat ca a fost luata in calcul o descarcare provizorie pe DJ 203G, dar pt asta, cineva trebuie sa munceasca mai mult. Ramane de vazut daca se va intampla asta in realitate.

pelan87

@GIV
In ROGOP apar 2 plati pt A7:
- 262 mil. lei pentru Pizzarotti, pe 28.12.2022
- 68 mil. lei pentru Trace, pe 02.03.2023

vm75

^
^
Eu as merge chiar mai departe: pana termina Coni lotul 2 respectiv UMB lotul 1 din Bz-Focsani probabil va fi desemnat si un castigator pe Plo-Bz 3. Iar acesta ar putea fi "rugat" sa finalizeze cu prioritate o parte din nodurile din cele doua capete, astfel incat de ex pe sensul Ploiesti-Focsani sa se iasa pe la nodul Spataru obligatoriu dreapta pe DN 2, apoi sa se circule prin Spataru, centura de est a Buzaului, DN2B si apoi intrare din nou pe A7 din nodul A7/DN2B. Pe sensul Focsani-Bucuresti s-ar putea face iesirea la Vadu Pasii, cu continuare pe DN 2 si centura de vest a Buzaului, cu acces in A7 printr-o bretea simpla a nodului Spataru. In felul acesta s-ar separa traficul de pe cele doua sensuri si s-ar putea folosi fiecare km de autostrada finalizat

oneLess

Pentru că m-a întrebat un prieten, știe cineva vreo situație în care CNAIR de când s-a înființat, a plătit bani în plus față de proiect, repet, a plătit bani în plus, de la ei de la CNAIR, nu pe banii constructorului, pentru amenajarea unei descărcări temporare, oriunde în România ?