Autostrada A7 Ploiești-Milișăuți

Started by Ionut, December 18, 2011, 09:02:16 AM

Previous topic - Next topic

10 Members and 38 Guests are viewing this topic.

Ionut

Păi nu avem datele problemei ca să dăm poziție. Legea trebuie respectată. Știm SIGUR că UMB a intrat pe unele zone în teren abuziv (ilegal) pe terenuri ne-expropiate. Dincolo de asta, dispute stat-privat care nu ne privesc și care sunt greu de deslușit pentru că nu avem documente și nici surse de încredere.

Acolo unde sursa e de încredere și stim cât de bine se poate situația, putem da poziție. Altfel ne băgăm într-un joc al surzilor.

pasadia

In plus chiar nu inteleg de data asta ce le reprosati reporterilor. S-au dus in teren, au intervievat pagubiti, viceprimar de comuna si reprezentant DRDP. UMB-ul, la fel ca orice alt constructor, se stie ca NU comunica practic niciodata (nu ii intereseaza sa comunica, nu sunt listati la bursa sa fie preocupati de imaginea lor, nu le permite partenrul strategic, etc...).

Ce doreati? Sa va dea ziaristii numarul cadastral al acelor terenuri, sa urmareasca in HG-uri daca exista acel numar cadastral (in conditiile in care acel viceprimar deja recunoscuse ca "se vor face expropieri ulterior")? Pe bune, ce anume ati fi facut diferit daca erati voi angajati la PROTV?

mirceaeliade

#9287
^Nu as fi publicat un reportaj video pt ora 7 PM aratand un screenshot cu un email trimis la 3:39 PM lasand de inteles ca cel contactat nu s-a sinchisit sa raspunda.  Asa cum au gasit un reprezentant CNAIR sa dea cu glasul la microfon, puteau sa aplice un 'common sense' si sa dea ocazia privatului mai mult decat 3 ore sa raspunda inainte de a publica la ore de varf un reportaj acid.  Videoul oricum nu a fost editat la 6:39 PM ca sa fie pe TV cu tot cu scenariu de citit pe la 7 si ceva.  A fost facut imediat dupa 3:39 PM.  Macar daca si-ar fi ascuns lipsa de profesionalism jurnalistic, ca deh, sunt 'de incredere'.  Si daca ar fi sa raspunda UMB maine dimineata, PR damage deja va fost facut.

alexandru_m

Bine, de faptul ca exact discutia asta dar legata de alt teren si fara sa fie ProTv pe fir am avut-o de mai multe ori imi place ca nu va spune nimic.

Cand cineva greseste o data pot intelege ca e greseala. Cand face fix aceeasi "greseala" de 50 de ori deja nu mai e greseala ci e pisu cu jet pe lege si pe oamenii peste care intra. Dar voua nu va pasa, ca nu e terenul vostru acela. Pana intr-o buna zi cand poate va fi.

NU se repara un rau (lipsa autostrada) cu alt rau.

Cat despre batjocura la adresa SSM iar luati lucrurile la pret de matineu. Pana moare cineva. Ah, stati ca au fost decese pe santiere la UMB. Dar iar, lucrurile astea nu conteaza, ca e vorba de sfantul UMB. Care ridica manunchiuri de fier beton care cantaresc tone peste oameni aflati la sol care nici macar nu au un rahat de casca de 50 de Roni in cap.

Usturoi n-au mancat, gura nu le pute, etc.

Legea e lege si trebuie respectata de toti, inclusiv UMB. Iar proprietatea privata e sfanta.

zone_rider

Vă invit pe Ploiești Buzău lotul 1 să vedeți că Pizza respectă proprietatea privată la cel mai înalt nivel. De aceea au puține utilaje, ca să nu intre pe terenurile oamenilor.

alexandru_m

Nu pot sa va inteleg, pe bune nu pot. Ce treaba are sula cu prefectura?

Scuze de clasa a 3a. Eu nu mi-am facut tema la matematica pentru ca Georgica a rupt o pagina din caietul de geografie.

Au atatea alte santiere unde puteau lucra, de ce nu lucrau acolo?

Ah, era iarna si nu era vreme propice. Dar e prima iarna in Romania? Nu stiau ca o sa aiba si downtime din cauza vremii?

Sfantul profit, despre asta vorbim. Sfantul profit si durerea in fund de cei din jur.

Ionut

Haideți să nu deviem, vă rog.

GIV

se ia in calcul renuntarea la unele reforme din pnrr  - pensiile speciale - o sa ramanem cu unele drumuri de santier la nivel de autostrada  :|

Ionut

Pentru PNRR există thread dedicat, mai ales că A7 nu este singura autostradă din PNRR.

GIV

^ @Ionut corect, dar un procent mare din ea este, nu ca in celelate cazuri unde e vorba de 2 loturi..

Ionut

Corect, asta nu înseamnă că trebuie să discutăm despre chestiuni PNRR pe thread-ul A7.

Sigur, un fuck-up major pe PNRR va lovi cel mai tare A7 din simplul motiv că e, de departe, cel mai important proiect de infrastructură de transport din PNRR. Nu doar financiar, ci și dpdv al siguranței, istoric, trafic, nervi, economic.

Dar chiar și așa, există thread dedicat pentru PNRR. :)

Doar A7 aici, vă rog.

bogdan4ice

Televiziunile cauta senzationalul.
Contructorul cauta sa optimizeze tot ce poate.
Localnicii sunt suparati ca nu au fost anuntati desi nu cred ca e datoria constructorului sa o faca.

Nemultumitii se pot duce in justitie si pot reclama.
Daca a gresit cineva stat/constructor sa plateasca.

Important e sa avem autostrada terminata si sa ne bucucam ca se lucreaza.

NoWords

Iar revin cu un mic update. In zona de Nord a lotului 4 din A7(Buzau - Focsani), mai exact zona Petresti, se adunasera aseara niste cisterne cu ciment( vreo 6-7 la numar, erau parcate pe dreapta).

La ce anume sunt folosite? Pentru strucruri sau terasament? Ceva de genul:


Cristian_cj

Și mie îmi pare tendențios articolul. Prima data e vorba de 20 ha de pășune, apoi 10 de cultura. Oricum, costurile cu înființarea unei culturi de cereale sunt de pana in 2500 de lei la hectar, deci la 30 ha (nu se înțelege exact suprafața afectată) sunt pana in 75 000 RON. Sigur, legea și proprietatea privată trebuie respectate, dar e tam-tam pentru nimic...

Muc Cel Mic

#9299
@NoWords
Liant hidraulic rutier. Probabil vor stabiliza terenuri de fundare, castigand astfel portanta si scazand umiditatea spre optimul de compactare.