Autostrada A7 Ploiești-Milișăuți

Started by Ionut, December 18, 2011, 09:02:16 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 4 Guests are viewing this topic.

sillentium

QuoteTronson Ploiești-Buzău Lotul 1, Dumbrava-Mizil Km 0,00 ÷ km 21,00 Constructor  - Pizzarotti

Stadiul lucrărilor:
- Decopertare pământ vegetal - 50%
- Îmbunătățire teren fundare- 20%
- Umpluturi- 7%
- Consolidare teren de fundare cu piloți de îndesare- 50%
- Se lucrează în paralel la relocare utilități
- Din cele 15 structuri (poduri + pasaje) se lucrează la 6.
Cinci structuri sunt la nivel de piloți forați, iar o structură e de tip cadru pe fundație directă,  având radierul finalizat.
- Celelalte 9 structuri sunt blocate de situl arheologic, sau condiții de proiect (detalii tehnice nefinalizate).
- S-a trecut și la așternerea stratului vegetal pentru realizarea perdelei forestiere.
- Organizarea de șantier este finalizată.
- Stația de betoane este funcțională fiind aprobată de o săptămână.
- Stația se asfalt este montată integral și se află în revizie pentru punere în funcțiune.
- Actualele gropi de împrumut vor asigura aproximativ 60-75% din necesarul de material de umplutură.
Vor fi necesare gropi noi de împrumut!
- Astăzi erau în teren 200 de utilaje și 350 de oameni.
Stadiu fizic actual  - 5%

Urtoi pe fb

Bachus01

Ce acțiune de PR . Si ne mai întrebăm de ce  pizza inca mai participa la licitatii , ba chiar mai si castiga . Probabil celor din Cnair le place foarte mult pizza,  mai ales "sosurile" extra.

Din comunicat,  deja suntem pregătiți pentru motive de claim,  prelungire durata execuție,  etc . Citez: " 9 structuri blocate, lipsa gropilor de împrumut  pentru tot tronsonul,  detalii tehnice nefinalizate,  etc etc.

Decopertare pamant vegetal 50%  :lol: . Cu 2 buldozere , 2 compactoare, 2 excavatoare ,1 autogreder si 15 basculante decopertau de 2 ori 20km de câmpie daca stam sa calculăm decand au OIL.

Doar că utilajele astea necesita investiții. Se pare ca merita mai mult pentru ei investiția în "sosuri" decat in altceva.

Stef

QuoteAm încheiat o zi plină pe trei loturi, din cele 13 de pe A7.

De la ora 7.30 a.m. și până în jurul orei 19.30 am inspectat șantierele:

- Dumbrava - Mizil, unde lucrează Pizzarotti
- Mizil-Pietroasele, unde lucrează Coni+Trace
- Buzău - Vadu Pașii, unde lucrează UMB

Concluzii la final de zi:

1. Cel mai organizat și cu program prelungit și pe timp de noapte - UMB
2. Pe cei de la Pizzarotti i-am găsit mult mai organizați decât în toamnă.
Chiar dacă acum au un progres de 5%, sunt convins că modul în care au atacat lucrările și s-au organizat, la sfârșitul lui Martie vor ajunge la un procent de 10-15%
Pe teren erau utilajele pe care le-au declarat la ședința care a avut loc, adică 200 buc.
3. Astăzi am fost dezamăgit de Coni+Trace (români+bulgari) care la ședință au anunțat că au în jur de 200 de utilaje, iar pe teren nu am numărat mai mult de 80!
Le-am spus foarte clar că voi merge pe tot șantierul că să mă conving personal.
Din păcate cam fluiera vântul prin acest șantier!
S-au plâns că nu au primit detaliile de execuție, dar în momentul în care am sunat în fața lor pe cei de la Consitrans am constatat că proiectantul abia primise verde din partea părții bulgare de o săptămână!

În fine...
"Norocul" lor că știu foarte bine cum procedează unii constructori, așa că le-am promis că voi reveni săptămâna viitoare.

Am notat mai multe probleme pe care le voi transmite mai departe.

Voi continua să fac vizite pe aceste șantiere, până ce acești constructori vor intra într-un ritm care să mă convingă că vor finaliza în termen aceste lucrări!

Deocamdată, doi dintre ei nu m-au convins!

Am plecat de la Buzău spre București.


Cătălin Urtoi Facebook

horatiu.cosma

"Am venit, am văzut, nu e chiar bine, o să mai vin." Merge pusă pe repeat și la următoarele vizite  :D .

GAC

Cu 200 de utilaje ar trebui sa vedem progres de la o zi la alta; Statia de asfalt a Pizza - deja vu.
Macar daca arheologii ar termina mai repede ca sa nu le mai dea macaronarilor apa la moara, ca si asa le-a fost data prea multa.

P3trut

Stie cineva cam pe cand se asteapta UMB la OIL pe Focsani - Bacau? Ca de la Bacau la Pascani mai avem de asteptat sigur vreo 2-3 luni. Sunt doar curios.

NoWords

#9201
200 de utilaje? Sunt curios cum le-a numarat pe traseu, de nu ii dadea la calcul  :o

Si pizza cu 200 de utilaje ar fi trebuit deja sa aiba progres deja destul de semnificativ.

Stef

Apropo de articolul din adevărul de zilele trecute


mike_us

Daca nu se face e rău daca se face e rău. Ciudata nație suntem.

Ionut

Nu e vorba că dacă se face e rău. E vorba că intră pe terenurile oamenilor complet ilegal, fără exproprieri. Și pe noi ne-a contactat un om care are un teren pe care s-a intrat fără niciun act de expropriere.

Ne place așa?

dr4qul4

intrebarea este daca au terenul si in acte pe numele lor, sau daca proprietarul din acte este decedat de foarte mult timp, dar nu s-a facut succesiune.
Pentru ca statul identifica proprietarii, dar nu le poate plati exproprierea pentru ca nu au conturi (si nici nu se pot deschide).
Pana la urma se identifica si mostenitorii, dar cine stie dupa cat timp.
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

NoWords

#9206
@dr4qul4 Niste rude au primit o scrisoare de la CNAIR, in care erau anuntati ca vor fi expropiati, nu au putut ajunge la sediul CNAIR asa ca au trimis mail cu cele necesare(acte de propietate si C.I), mentionez ca in scrisoare au zis despre optiunea de a trimite un email. Nici pana in ziua de azi nu au primit raspuns. Si probabil cazurile de genul sunt cu miile.


Edit: Intre timp terenul lor a fost "invadat" de utilajele UMB. Pe partea asta nu prea e ok cum se procedeaza. Adica ok, este un proiect de interes national, dar totusi acele terenuri au un propietar in acte.

Bachus01

Daca imi aduc bine aminte hotărârea de guvern cu expeopierile este data din noiembrie,  decembrie si cred ca trebuie sa treaca 30 zile de data publicării în monitorul oficial. Nu cumva vine este tot la autorități (Cnair/primarii) sa informeze cetățenii?

Si aici ma refer in general , nu este prima oara cand se intampla asta . Bănuiesc că pe o bază au intrat în teren.

mirceaeliade

#9208
Chiar si cu un constructor super-serios pe majoritatea A7, s-ar putea termenele PNRR sa nu fie chiar usor te mentinut daca nici macar partea dehartogaroaie nu se poate face "rezonabil".  Degeaba e gata PTul daca nu pot intra utilajele in teren pentru ca nu-stiu-cine-birocrat nu si-a facut treaba la exproprieri.  Macar sa se rezolve cu protnitul santierelor inainte de venirea primaverii, pt ca alrfel si oamenii vor pierde bani cu utilaje agricole folosite in van, si constructorul pierde timp de lucru.

Daca nu ma insel UMB nu are OIL oficial decat pe 3 loturi. Nu prea vad motiv clar pentru care sa nu i sa fi dat si restul de 4 OILuri pana la Bacau, dar probabil situatia cu exproprierile e parte din motiv.

Stef

Situația cu exproprierile este într-adevăr parte din motiv.