Autostrada A7 Ploiești-Milișăuți

Started by Ionut, December 18, 2011, 09:02:16 AM

Previous topic - Next topic

1 Member and 12 Guests are viewing this topic.

danvoicu

Daca interesele nationale se impiedica de interesele locale, dealtfel sigur obscure, e grav.Nu avem vindecare. Cand spun locale ma refer la oligarhi, nu la cetateni, care sigur nu au avut vreun rol aici. Desi in campaniile electorale Catavencii perie demagogic cetateanul, ca fiind cel mai important. Dar nu pentru cetateni ci pentru lacomia oligarhilor.

dargauda

SCHIȚE Tot ce trebuie să știi despre nodul rutier A7-A8: va avea 8 bretele și 12 pasaje

TRAFICSCHIȚE Tot ce trebuie să știi despre nodul rutier A7-A8: va avea 8 bretele și 12 pasaje
Scris deIonuț ONOFREIPublicat în 06/03/2023SHARETWEET
Cel mai spectaculos nod rutier din țară va fi amenajat la sud de Pașcani, în cadrul proiectului de construire a autostrăzii A7, în condițiile în care contractul de lucrări este deja semnat, iar în această primăvară va fi ,,prima lopată". Nodul rutier va fi construit de grupul de firme UMB, care lucrează pe cea mai mare parte a autostrăzii A7, respectiv între Focșani și Pașcani.

Apix.ro a analizat documentația tehnică aferentă nodului rutier care va asigura conectarea autostrăzilor A7 și A8. Printre altele, nodul rutier, de tip turbion, va avea nu mai puțin de 8 bretele și 12 pasaje. La acestea se adaugă 5 podețe de mici dimensiuni (casetate). Construirea nodului va avea drept consecință și relocarea unui drum județean (DJ208L). ,,Va fi o realizare inginerească de amploare", spun specialiștii. Nodul acoperă o zonă în suprafață totală de peste 220 hectare.

Nodul rutier este amplasat pe raza teritorială a două localități: Stolniceni Prăjescu și Pașcani. Bretelele vor avea o rază cuprinsă între 400 și 600 metri. Pe toate bretelele, viteza de proiectare este de 80 km/h.

,,Intersecția dintre autostrăzile A7 și A8 va fi la sud de municipiul Pașcani și va fi un nod de tip turbion localizat la poziția kilometrică km 70+290 – km 72+200 m, parte a autostrăzii A7 secțiunea Bacău-Pașcani. Intersecția între 2 infrastructuri mari rutiere (autostrada A7 și A8) permite traversarea zonei pe benzi de circulație cu o viteză considerabilă (80 km/h). Anvergura și calibrul intersecției (raze generoase, infrastructură denivelată, marcaje și indicatoare rutiere corespunzătoare) asigură siguranța și securitatea participanților la trafic devenind, în momentul dării în trafic, atât o realizare inginerească de amploare cât și un reper important în peisajul antropic pe relația Roman-Pașcani", a declarat, pentru Apix.ro, Adrian Covăsnianu, fost secretar de stat în cadrul Ministerul Transporturilor și activist civic în cadrul Asociației ,,Moldova vrea autostradă".



sursa https://apix.ro/schite-tot-ce-trebuie-sa-stii-despre-nodul-rutier-a7-a8-va-avea-8-bretele-si-12-pasaje/

miahi

#9182
^Opinie probabil putin populara: 220 de hectare de megalomanie si risipa

survola

Acum măsurăm realizările din infrastructură ,,la hectar"?

GIV

oare nodul de la dumbrava cate hectare ocupa? sau cel care o sa fie construit la boita?

Stef

Nu, nu sunt ATÂT de mult 220 HA, înseamnă aproximativ 1500 * 1500 metri, la un nod rutier a două Autostrăzi, cu atâtea bretele și pentru a putea menține o viteză de 80 kmph. Nu e deloc megalomanie, e normalitate. Ce, voiați 8 bretele necesare și un DN mutat pe suprafața pe care faci o casă?

pasadia

Numai 220 de hectare sunt acolo? Nodul A2*A4 de la Constanta are vreo 160 de hectare, si acolo e doar triunghi...

mirceaeliade

Nu stiu de ce cred ca un nod in cerc, cu geometrie aproape minima e megalomanie pentru unii.  Pana acum toate nodurile care le-am intalnit intre A si DN sunt niste tampenii cu 3 km ocolire si nici macar neaparat proiectate le viteze.  Cred ca in tzari dezvoltate noduri de gen A8/A7 sunt cele normale. Pe langa nodul de la A4, a vazut careva cum e nodul A0/A3 care e langa o zona cu terenuri scumpe? Sau nodul A1/A10?

M-Power

In configurarea nodului A1-A13 sa prevezi un viaduct paralel cu cel abia inaugurat la Talmacel...aia  megalomanie!... Nu mai spun nimic de alte arogante gen cocoasa de la Focsani.

reed

Belgia e plina de astfel de noduri.Nu vad problema.E  mai buna porcaria de solutie A3/A7?

NoWords

#9190


Se vad urme timide de suprafata decopertata imediat dupa DN23A(Lot3)

vladel

De fiecare dată când văd imaginii cu această superbă cocoașă de la Focșani mă apucă o stare de nervi instantaneu. Îmi este greu să pot trece cu vederea și să accept această soluție de-a dreptul idioată. Pe de altă parte, mă uit la cum lucrează cei de la UMB și îmi mai trece supărarea când mă gândesc că în 3 ani voi merge pe A7 de la Buc la Bacău.

mirceaeliade

Unirea Moldovei cu Muntenia, inaugurarea A7 (excluzand centura Bacau), se VA face pe aceasta cocoasa.  Sa sarbatorim!  /s

survola

Și totuși:
Autostrada Moldovei stârnește furie în satele pe care le străbate.

Localnicii care au suprafețe de teren invadate de buldozere și excavatoare spun că, pentru ei, autostrada înseamnă deranj, zgomot și pagube uriașe.

Armata de muncitori și utilajele lor de săpat au descins la marginea Buzăului în urmă cu o lună, iar de atunci au tot excavat și pregătit terasamentul, inclusiv noaptea, spre bucuria șoferilor și disperarea localnicilor din vecinătatea șantierului.

În Vadu Pașii (Buzău) sunt foarte mulți sătenii care se plâng în primul rând de zgomotul produs de utilaje, care, cred ei, este un preambul la ce va fi după inaugurarea autostrăzii. Cele mai multe critici vin însă din partea sătenilor care și-au văzut suprafețele de teren incluse pe traseul autostrăzii.

Nicolae Cristea, un bărbat de 68 de ani, mărturisește că, fără să fi fost înștiințat de vreo autoritate, s-a trezit peste noapte cu utilajele constructorului pe terenul său. L-au lămurit doar muncitorii că o să primească la un moment dat o despăgubire.

,,Am avut 6.700 de metri pătrați. Mi-a luat 1.300 și-ntr-o parte, și-n alta. Nu ne întreabă nimeni nici dacă ne dă bani, nimic. Au venit noaptea ca hoții și au săpat. Ne-am trezit dimineața cu mormanele de pământ", spune Nicolae Cristea.

Alți săteni din Vadu Pașii se plâng că au de suferit din cauza blocării drumurilor locale, din câmp, autostrada fiind un baraj dificil de traversat.

,,Avem mulți terenurile tăiate în două. Probabil, o să facem lucrările agricole de o parte, apoi ne mutăm cu muncile câmpului dincolo, pe podurile care vor fi la zeci de kilometri distanță între ele", zice Dumitru Isivoiu.

rota

avem supervizor, dar nu prea avem constructor:

"Autostrada Ploiești – Buzău: Tecnic Consulting, desemnat supervizor și pentru lotul 3

Compania Națională de Administrare a Infrastructurii Rutiere (CNAIR) a desemnat câștigătorul licitației pentru supervizarea lucrărilor pe lotul 3 din Autostrada Ploiești – Buzău (A7). Licitația pentru execuția lucrărilor este încă în evaluare. sursa