Autostrada A7 Ploiești-Milișăuți

Started by Ionut, December 18, 2011, 09:02:16 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 11 Guests are viewing this topic.

ovideatza

#9165
Practic si teoretic da, ar trebui o noua vama legata direct in DX, se stie ca sunt cozi mari pe DN acum, blocaj etc.
Dar pentru asta ai nevoie de drum si dincolo, nu doar la tine in tara. Ori la momentul actual Ucraina numai asta nu are in plan....
Mai degraba in proiectul actual ar trebui o parcare uriasa in zona nodului cu E85 de la granita (poate chiar "peste" drum, la est de nod) pentru facilitati de frontiera, vama, etc...De acolo se poate racorda ulterior un drum de legatura securizat direct in vama noua, culoar distinct, etc.  Doar sa vrea cineva. Nu e greu sa te uiti pe maps sa vezi ca la est de vama in Ucraina e teren agricol si la vest e o padure, alegi si intuiesti o viitoare legatura prin zona agricola....Ca sa nu mai zic ca poate nu era mare lucru sa ne oferim noi sa construim integral vama...
Daca se vrea se poate orice. Dar am inteles ca suntem la stadiul de atribuire SF pentru o viitoare parcare pentru DN...intre timp trece razboiul pana fac astia o amarata de parcare in zona vamii actuale...asta poate Fluturasul...Ce SF/ PT/ proceduri iti trebuie pentru a identifica un teren si a-l amenaja in situatie de criza, cand ai un DN blocat uneori zile intregi pe 10-20km?? Iti trebuie insa competenta.

Bachus01

Nu este niciun fel de problema/deranj daca vom avea DX pe ultima portiune. DX sau A tot astepti sa faci vama . Iar perspectica cu UA si RO in Shneghen  este destul de indepartata.
Iesirea din Turcia spre BG de la Edirne este DX . Pana la Edirne avem A . In Ungara un exemplu , pana la Miskolc avem A dupa DX (al naibi de frumos si bine contruit ) pana la granita si tot asa. Si lista este lunga


oneLess

Au și ca la Calafat 1+1 cu banda de ieșire ocupată 10 Km? 0.5+0.5 circulabil?

rota

Autostrada A7, Stadiu lucrări, Februarie 2023 (sursa:SPIRI DRONE)

panda_no 5

Postarea ta de mai sus e lectie de manual pentru multi.
Ziaristi, angajati din Ministerul Transporturilor ,angajati din CNAIR, chibiti, comentatori, habarnisti, etc
Mai clar de atat si mai ilustrativ nu cred ca se poate.
Pacat ca nu iti pot da decat un like :cheers:

Stef

Monitorizare făcută de cei de la HaiCaSePoate le lotul PL BZ 2.


dr4qul4





Powered by API/PUM imgur uploader

O imagine cat o mie de cuvinte....
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

danvoicu

Monument de prostie infinita.

SB76UFO


Macar daca ar fi indulcit si ei razele alea
"Prostia este eternă și invincibilă"

NoWords

#9174
@SB76UFO Prin zona cu portocaliu (inceput de lot 3) nu aveau cum sa treaca pentru ca sunt case si o fabrica de paine si doua statii ITP. Stau aproape de localitate si ele existau dinainte sa se finalizeze proiectul de autostrada.


Daca se recurgea totusi la varianta de a trece pe acolo, aveau de despagubit o suma destul de mare, fiind vorba de imobile.

GPS



Cred ca se observa destul de bine in aceasta imagine cum sunt pozitionate casele  :)

pelan87

Autostrada A7 - Stadiu lucrări Lot 2 Ploiești - Buzău, 04.03.2023, constructor Coni - Trace


Filmarea este facuta in 4 zone distincte de pe lot, 2 aflate pe sectorul celor de la Coni si 2 aflate pe sectorul bulgarilor de la Trace Group.

Fred

@NoWords , daca scurtau autostrada chiar si cu 1 km insemna o economie de cateva milioane de euro. 2 statii ITP sunt 100,000 de euro impreuna, iar cocoasa aia adauga 5 km in plus, parca, adica vreo 30 de milioane de euro. Cu banii aia demolezi un sat intreg, desi nu e nevoie. Si pe langa costul autostrazii, 5km ori 10,000 de masini pe zi ori 20 de ani iese de un mic petrolier de benzina.

bogdan4ice

Pentru stat e mai avantajos pe termen lung. Consumi mai mult combustibil aduci mai multi bani la buget tva si accize. De pierdut pierdem cei care folosesc autostrada...

NoWords

#9178
@Fred E corect ce spui, insa, probabil au existat si interese personale a catorva politicieni, avantajul fiind terenurile din vecinatatea autostrazii.
Nu stiu daca mai conteaza acum daca e mai scurta sau mai lunga cu 5km, proiectul e in desfasurare si asteptam cu interes toti din zona termenele de finalizare.

//  :lol: :lol: Nu asta era scopul, Fred, oricum nu se ajunge la un numitor comun cu discutia despre cum trebuia sa fie A7 in zona Focsani, ca au existat interese politice, ca au fost de natura birocratica(imobilele si firmele din zona) si au preferat o ocoleasca, nu mai avem ce sa facem.

Fred

@bogdan4ice , daca scopul in viata al statului e sa adune taxe, fugi: ala e un stat esuat, care nu exista pentru cetateni, ci impotriva lor.

@NoWords , ai intors-o ca la Focsani, mai ai un pic si faci cocoasa.