Autostrada A7 Ploiești-Milișăuți

Started by Ionut, December 18, 2011, 09:02:16 AM

Previous topic - Next topic

5 Members and 17 Guests are viewing this topic.

dr4qul4

Nu cred ca interesa pe nimeni daca ar fi avut nodul 2 km mai la vest.
Mai degraba avem cel mai puturos proiectant.
Nu stiu daca a mai observat cineva, dar de la Slobozia Sucevei urmeaza intocmai valea paraului Horait.
Proiectare de secol 19, doar in lungul curbelor de nivel.  :lolz:
Mult mai destept cel care a trasat DN-ul. Poate cei din zona stiu de vreo alunecare de teren pe acolo, dar la pantele alea imi e greu sa cred.
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

TibiV

Tot de la SPIRI DRONE: Autostrada A7, Buzău-Focșani, Nod rutier Râmnicu Sărat

Mama proștilor este mereu gravidă... :)

mirceaeliade

QuoteCNAIR SA anunță publicul interesat asupra depunerii solicitării de emitere a acordului de mediu pentru proiectul *Autostrada Suceava- DN 2H și Drum Expres DN 2H-Frontiera Siret* propus a fi amplasat în județul Suceava, localitățile Suceava, Siret, Mitocu Dragomirnei, Pătrăuți, Dărmănești, Grănicești, Calafindești, Bălcăuți, Mușenița.
http://www.cnadnr.ro/ro/comunicare/anunturi/anunturi-de-mediu/autostrada-suceava-dn-2h-%C8%99i-drum-expres-dn-2h-frontiera-siret

Stef

#9153
Deci asta e confirmare clară că avem A doar până la Milișăuți și apoi DEx?

oneLess

Confirmarea, sau mă rog recomandarea profilului, nu ar trebui să o dea SF-ul încă nefinalizat ? Întreb pentru un vecin!

dumbravaandrei

tipul de profil este o decizie umana. Un SF poate sa sugereze ce profil e optim, dar decizia e tot la "pix".
Si da, din mai multe surse s-a confirmat ca profilul va fi de A. Parca si Ciuca iesise candva cu aceasta declaratie.

Stef

Un AM dat pentru DEx nu cred că îl poate întoarce niciun pix, decât alt AM.

horatiu.cosma

Decizia privind profilul e luată de la momentul aprobării analizei multi-criteriale 2, adică DX pe secțiunea dinspre Siret. O să mai apară de vreo 15-20 dezbaterea asta "vai doamne, ce rușine, doar drum expres" până să se construiască și să vadă lumea că diferența e insesisabilă, mai ales dacă pe mijloc pun new jersey.

M-Power

Intr-adevar 25-30km de DX n-o sa fie nici pe departe vreo mare rusine, Siretul fiind oricum undeva la capatul tarii. Insa "diferenta insesizabila" imi aminteste de vorba lui Boc: "in regim de autostrada").
In discutiile de-acu' zece ani din perioada elaborarii master-planului ni se explica cum vom face mare economie construind preponderent DX-uri care ulterior, in functie de evolutia traficului, sa fie transformate in autostrazi... intre timp au aparut fara nici un fel de probleme tot felul de cocoase-n plin camp gol.
LE: eu tare as fi curios cum s-ar tranforma (candva) in autostrada podul de peste Olt de pe DX12.

panzer

La fel cum podurile peste Dunare nu sunt la profil de autostrada, dar A2 - este.

N-a murit nimeni de la restrictie de 100kmh pentru 2-3 km.

ValiCatargiu

În contextul viitorului european al Ucrainei și a coridorului tot mai aglomerat spre Turcia și spre Balcani, sigur trebuie autostrada. Mai ales dacă dorim să comparăm cu proiectele: Timișoara - Moravița, ori Craiova - Alexandria.

mirceaeliade

Probabil trebuie sa fie o figura politica sa traga pentru a motiva pe la Bruxelles sa fie A.  Sunt oarecum surprins ca nici Flutur nici Urtoi nu cer asa ceva, pt cam cu asta se ocupa (la nivel declarativ). Si sa ceara si o vama 100% noua spre Ucraina cum s-a facut la Bors 2 (pt ca am impresia ca DExul asta e gandit sa se termine in DN2, inainte de vama).

gabim

^Urtoi si Flutur nu cer asa ceva pentru ca nu cred ca le pasa prea tare. Cred ca lui Flutur ii pasa de A7 de la Bucuresti pana la Suceava (nu si dupa), iar Urtoi vizeaza ceva pozitie politica si se agita mai mult pentru A8, mai precis bucata Iasi - Motca. Cel putin asta e parerea mea. Altfel, subscriu la ce a scris Horatiu cu cateva posturi mai sus: diferenta intre A si DX e f. mica, nu e niciun capat de tara sa fie DX acolo.
Pariu A7: se va circula pe toate loturile UMB pana la Pascani inainte de a se circula pe lotul Pizzaroti - in caz contrar, 100 Euro in contul API.

Sorinus

Am mers pe singurul DX veritabil din tara, la Slatina si va pot spune ca nu l-am vazut niciodata aglomerat. Iar traficul mai sus de Pascani nu va depasi traficul pe acolo (deserveste Craiova, Severin, Timisoara).
Practic, se va trece de la 1x1 acum la 90% autostrada, si voi credeti ca nu va face fata? Mai degraba calea ferata nu va face fata, dar pe rutier nu vad probleme.

pasadia

Iar vama noua (precum la Borș sau Nădlac) nu poți cere cât timp dincolo de graniță nu e construita continuarea și nu exista vreun plan în sensul asta. Când o fi cazul să construiască și Ucraina o continuare pe teritoriul ei se va putea face un alt mod și nouă vama.