Autostrada A7 Ploiești-Milișăuți

Started by Ionut, December 18, 2011, 09:02:16 AM

Previous topic - Next topic

1 Member and 13 Guests are viewing this topic.

EugenRo

Partea finala ramane DEx? E definitiv? (Auzisem voci cum ca in contextul cu Ucraina poate ar fi mai de viitor sa fie numai autostrada?..

ValiCatargiu

Lotul Sv - Siret...Ce e cu proiectarea asta? Cum poate fi DN-ul așa de drept și autostrada e "pișatul boului". Siretul cu cei 6500 locuitori are două noduri de autostradă! Pentru fiecare drum de legătură autostrada face o buclă! Noroc că e capăt de țară și nu e cocoașa vrâncenilor.

dumbravaandrei

Simplu... nimeni nu l-a contrazis pe Flutur. Nici macar cusmele din CJ Botosani. Asa ca si-a tras autostrada in zig-zag, pe la toti cumatrii. Traseul nu are o justificare reala nici pentru inconjurarea autostrazii la nord de Suceava, nici tragerea ei pe langa Radauti, nici cocoasa de la Siret.

mirceaeliade

si chiar nici un ziarist nu a vrut sa scrie despre asta?  nu s-au cerut publicarea si celorlalte variante de traseu care sa fie cu 10 km mai scurta?

rocklee

Figuri sunteți...daca se face DE CE SE FACE ...daca nu se face ...DE CE NU SE FACE :o  8) ...

survola

@ValiCatargiu: DN-ul trece prin localități, autostrada le ocolește. Din păcate sunt și alte restricții, bănuiesc, de aceea iese traseul cumva mai șerpuit.

Stef

Ca să nu mai spunem că DN-ul ăla e de la 1400. Autostrăzile unesc comunități, nu le separă, nu putem trage o linie dreaptă și să zicem gata, ce e la stânga bun, ce e la dreapta ghinion.

mike_us

^^^ Eu cred ca multi încă nici nu realizează ce norocoși suntem la început de primăvara sa avem 250km continuu de A7 licitata de o firma ca UMB cu aproape toate aprobările date. E mult peste ce se spera anul trecut.

mirceaeliade

QuoteGheorghe Flutur: Vrem ca până la finalul anului să avem toată documentația gata pentru Autostrada Pașcani – Suceava Siret pentru a scoate lucrările la licitație

Suntem avansați pe ruta Pașcani – Suceava și cred că în vară va fi finalizată toată documentația pentru a intra în procedură de scoatere la licitație. În momentul de față forajele sunt făcute în procent de 95% și sunt deja citite studiile geotehnice de laborator. Urmează avizul de mediu, de la Apele Române și am discutat despre cele cinci noduri, descărcări de pe autostradă de la Pașcani, Tudora, Dolhasca, în zona Liteni și la Aeroportul Salcea", a spus Flutur.

El a precizat că în momentul de față sunt o serie de blocaje în acest proiect, motiv pentru care a solicitat sprijinul primarilor pentru a găsi locațiile pentru gropile de împrumut de unde să se ia pământul necesar pentru construcția profilului de autostradă. ,,Și aici fără implicarea primarilor e mai greu. Cum tot cu sprijinul primarilor am cerut identificarea proprietarilor pe traseul autostrăzii pentru că va trebuie să dăm o hotărâre de Guvern și acești proprietari să fie despăgubiți conform legislației", a spus șeful administrației județene. Gheorghe Flutur a adăugat că pe tronsonul Suceava – Siret forajele sunt realizate în procent de peste 50%.

,,Aici vrem o recuperare în acest an până încep semănăturile de primăvară. Mai mult de atât, am solicitat de asemenea să se aibă în vedere nodul care face legătura cu noul drum care merge spre frontiera de la Vicovu de Sus. Aici vrem să construim un drum nou, dar și vama cu Ucraina de la Climăuți. În același timp am solicitat să ni se spună unde se vor face benzinăriile unde se vor amenaja și parcările", a afirmat Flutur. El a adăugat că și pe tronsonul Suceava – Siret vor fi construite cinci noduri de descărcare a traficului de pe autostradă. Toți cei care sunt implicați trebuie să punem umărul pentru ca finalul acestui an să ne găsească cu documentația finalizată să scoatem și noi la licitație tronsonul Pașcani – Suceava – Siret.
https://www.svnews.ro/gheorghe-flutur-vrem-ca-pana-la-finalul-anului-sa-avem-toata-documentatia-gata-pentru-autostrada-pascani-suceava-siret-pentru-a-scoate-lucrarile-la-licitatie/330331/

Nu se gaseste cineva ca Flutur si Urtoi sa traga si pentru blocajele de pe A3 si A13? Da, or fi ei rai si incompetenti, dar macar trag pentru proiect. Si as zice ca fata de A7 si A8 (si chiar A/DEx11), chiar se vede la proiectele unde nu pare sa fie nimeni dedicat sa traga pentru ele.

horatiu.cosma

Rup cămașa de pe ei pentru deblocare, nu alta  :D . Pașcani - Suceava - Siret are ordin de începere în octombrie 2020, termen de finalizare SF+PT octombrie 2022. Speranța e acuma, din partea lor, că în vara lui 2023 "se va intra în procedură de scoatere la licitație". Io zic, bazându-mă pe ce știu despre ei, despre ce fac la modul concret în spatele cortinei, dincolo de 2 știri pe lună care iau ochii, că nu vor lansa anul acesta nicio licitație. Sper să mă înșel.

rota

Autostrada A7, lot 1 Pizzarotti-Retter, nod rutier A7 cu A3, 28.02.2023, #A7, sursa:SPIRI DRONE

dr4qul4

este camp si la vest de Balcauti. Chiar mai mult.
Chiar as vrea sa aud un argument pt a trece pe la est de Balcauti, si nu pe la Vest. Ar fi fost mai scurt cu vreo 3 km si am fi avut nod cu DN17A exact la Dornesti.
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

Stef

#9147
E bine că avem ceva activitate și de la Pizzaroti, așa întârziați cum sunt. Mi se pare fenomenal că până și scânteile aparatelor de sudură se mișcă în reluare la italieni.

La 5:06 în filmare se poate observa în colțul stânga jos încă o dronă  :p  Sperăm să vină și de acolo o filmare.

Fred

Quote from: Stef on February 28, 2023, 11:24:25 AMCa să nu mai spunem că DN-ul ăla e de la 1400. Autostrăzile unesc comunități, nu le separă, nu putem trage o linie dreaptă și să zicem gata, ce e la stânga bun, ce e la dreapta ghinion.
Drumurile judetene unesc localitati, autostrazile unesc regiuni sau țări. Fă diferenta intre drumuri locale si drumuri de lung parcurs. Pentru drumul de lung parcurs serpuirile astea sunt cancer curat, pe termen lung costa enorm.

TEO73H11

#9149
As vrea sa revin asupra traseului  ales între Suceava și Siret deoarece e într-adevăr  un pic ciudat  și încă nu am reușit  sa înțeleg  pe deplin logica alegerii  acestui traseu.De la Suceava spre Dărmănești  traseul e unul normal în flancul râului Suceava  dar la Dărmănești  apare prima ciudățenie, autostrada supratraverseaza calea ferata  Suceava -Vicsani pentru a reintra în flanc la aproximativ  un km iar in mijloc supratraverseaza linia ferata  locala Dărmănești  -Cacica deci trei supratraversari peste calea ferata în mai puțin de 2km.Aici logica ar fi ca gara din Dărmănești  este în zona inundabile și autostrada va trebuie înălțată  pe rambleu și au preferat sa treacă de trei ori calea ferata decât sa expropieze 4 case sa facă drumul în linie dreapta.In continuare traseul e unul logic spre Milișăuți și nod de descărcare pentru Rădăuți și aici apare o alta ciudățenie,se ocolește Granicestiul prin vest deși traseul normal ar fi fost în flancul liniei ferate spre Tibeni ,aici logica ar fi ca în zona plata lângă calea ferata s-a construit  mult iar o eventuala urcare  înspre dealul dintre Tibeni și Grănicesti ar fi fost riscuri  de alunecări ,de la Granicesti apare un traseu  cu care greu reușesc sa îl înțeleg,se putea efectiv după ocolirea Granicestiului sa se reintre oe partea stânga a DN 2 și  continuat spre Dornesti și implicit un nou nod de deservire atât pentru gara Dornesti cât și pentru Rădăuți  și apoi în linie dreapta spre Siret,Încercând sa ghicesc aceea cocoasa de la Balcauti ar fi evitarea dealului de la Ratos și  implicit o cumetrenie apropierea traseului de Calafindesti o comuna intr-o oarecare dezvoltare și cu oameni influenti.Nu m-ar mira ca imediat sa apara un nod de descarcare acolo..