Autostrada A7 Ploiești-Milișăuți

Started by Ionut, December 18, 2011, 09:02:16 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 8 Guests are viewing this topic.

mdragos

Eu zic sa asteptam 3-4 luni si dupa aceea sa mai vorbim de progresul UMB. Cred ca vom fi uimiti.  :D

TibiV

NU cred ca vom fi foarte uimiti, dar nici foarte dezamagiti...
Cred ca NU vom mai vedea ceva ca pe A12 L2, pentru ca nu mai are resurse pentru asa ceva.

Mai oameni buni, pentru multi Umbrarescu pare sa aduca a... cel putin Sf.Petru.
Nu este un sfant cu "linie directa" cu Doamne-Doamne.

Este doar un om - foarte bine organizat, care si-a ales "sefii mai mici" pe spranceana...

Dar chiar daca si-a dublat numarul de salariati, are de facut de patru ori mai mult "kilometraj"...

Inevitabil, va fi nevoit sa "rareasca" distributia personalului.
Cine visa DX12 L3 (complet) in vara, trebuie sa se astepte la "noi tendinte" in "prezentarea de moda pentru toamna-iarna".

La A3 nu mai discutam. UMB face (chiar si acum) tot ce poate acolo, dar are multe altele pe cap, iar cei din CNAIR/MT ii ajuta fie doar si prin prisma faptului ca sunt incompetenti si lenesi...

Parerea mea (accept contraziceri care nu includ "ba ... ma-tii) este ca de acum UMB va lucra strict conform programarii (adica NU vor fi aktorasi sau pizza-boy, dar nu vor mai da nimic inainte de termen). Probabil vor incerca chiar sa intarzie un pic, de exemplu la Braila-Galati...
"Intarzieri-beton", dar care mai pot salva 6-12 luni la termenele de livrare a loturilor "unde se poate intarzia".
Dar vor fi "ca cainii" pe A7, caci acolo va fi marea lor mandrie moldoveneasca!
Si o vor dovedi. La celelalte sectoare probabil vor gasi "nod in papura", dar probabil la A7 vor lucra chiar si 25 de ore din 24...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

Stefan01

TibiV are dreptate. Vin și eu cu o completare. Chiar dacă volumul lucrărilor s-a mărit considerabil pntru UMB, sper ca în continuare să realizeze lucrări de calitate ! În viitor ar putea fi o problemă. Rămâne să vedem.

Earthchild

#8928
Quote from: TibiV on January 18, 2023, 03:05:17 PMDar vor fi "ca cainii" pe A7
probabil la A7 vor lucra chiar si 25 de ore din 24...
Ar fi foarte bine. A7 mi se pare cea mai importantă dintre lucrările pe care le au de făcut.
Și nu, nu sunt moldovean.

horatiu.cosma

Da, calitatea e extraordinar de importantă în contextul acesta cu multe lucrări în paralel. Și CNAIR pare că nu sesizează acest aspect, nici până azi nu a lansat licitațiile de supervizare de la Focșani până la Pașcani. Tot la capitolul supervizări nu e finalizată licitația lansată în martie 2021 pe A0 Nord 2 sau cele pe LD2, PiSi2, PiSi3.

reed

Tin minte de discuția cand se lucra la centura Bacāu referitoare la Eurocod pentru armaturi,si cum s-a ales in loc de 5 cm de beton,2,5 si vopsea.Vedem cum o sa ținã.

NoWords

#8931
Tocmai am trecut pe langa un santier UMB si baietii au revenit la treaba. Aici ma refer la zona Petresti(capatul de nord lot 4), erau prezenti si la nodul DN23.

@TibiV Si iti dau dreptate, in momentul asta orice resursa pe care o au trebuie gestionata foarte bine, fiind vorba de un numar atat de mare de KM.

Stefan01

#8932
Quote from: horatiu.cosma on January 18, 2023, 03:33:12 PMDa, calitatea e extraordinar de importantă în contextul acesta cu multe lucrări în paralel. Și CNAIR pare că nu sesizează acest aspect, nici până azi nu a lansat licitațiile de supervizare de la Focșani până la Pașcani.

Nu mă miră. Au dovedit că nu sunt în stare să răspundă la clarificările cerute de constructori, documentații slabe, comunicare slabă cu presa, ..., etc. Pretențiile sunt prea mari când vine vorba de calitate.

Edit: Dacă până acum luam cele spuse cu un grăunte de sare, de acum ne-am modernizat: ,,luăm cu Pizza". :lol:

gabim

Eu imi mentin pariul: se va circula pe toate sectoarele UMB intainte de a se circula pe lotul Pizza.  Miza: 100 Euro in contul API daca Pizza termina inainte ca UMB sa termine tot pana la Pascani. 
Pariu A7: se va circula pe toate loturile UMB pana la Pascani inainte de a se circula pe lotul Pizzaroti - in caz contrar, 100 Euro in contul API.

vladel

Salutare tuturor,

Este adevărat că acest an 2023 o să fie unul complicat pentru cei de la UMB care cel mai probabil se vor descurca bine. Între timp pe grup de whatsapp am primit următorul mesaj: ,,Buna ziua. Angajez in domeniu proiectării/construcțiilor drumuri și poduri persoana pentru Ofertare (programe devize) RON6-8000 net, coordonator proiectare (dacă cunoaște și proiectare ar fi perfect) RON7-10000 net. Inginer calitate autostrada A7 Buzău (se asigura cazare, transport Buzău RON7-100000net ) 2 posturi, Inginer birou tehnic (legătura între șantier și proiectant RON 7-100000 net. Pentru detalii imi puteți da mesaj sau dacă Cunoașteti pe cineva interesat.". Nu știu cum se vor organiza cei de la UMB cu atâtea șantiere, însă am speranțe mari că până la sf. anului 2026 vom circula de la Ploiești la Pașcani pe autostradă și odată cu asta scăpăm de nenorocirea de E85. Poate pe lotul celor de la Pizzaroti îmi păstrez ceva emoții.
Am fost de sărbători la Piatra Neamț de la București și am făcut 6 ore 45 min, de am crezut că nu mai ajung. Pe lângă asta, 2 accidente destul de urăte, ceață, mulți șoferi inconștienți care merg cu viteză foarte agresivi... Este un drum îngrozitor acest DN2. Sper să rămână istorie cât mai curând.


mirceaeliade

^
QuoteFilmare cu drona în zona localităților Răcăciuni și Faraoani, județul Bacău. Filmarea surprinde începutul lucrărilor la nodul rutier de la Răcăciuni și pe lotul 3 al tronsonului Focșani-Bacău

stan_alex

#8937
Iar fac drum de "acces" ?  :D

dorum

autostrada de acces, te rog...