Autostrada A7 Ploiești-Milișăuți

Started by Ionut, December 18, 2011, 09:02:16 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 5 Guests are viewing this topic.

Takacs

În memoriul de prezentare nu era nod rutier proiectat prin zona aceea, cel mai apropiat nod fiind la Heci.
Oricum distanţa ar fii de vreo două kilometrii, personal nu cred că ar merita un nod rutier, nici măcar provizoriu.




Powered by API/PUM imgur uploader

Kimi

Depinde cum se misca lucrurile pe Pascani - Suceava, de asta intrebam in ce stadiu e. Daca mai ramane mult in urma proiectul asta merita o descarcare temporara in DJ208 (sunt ~800m din capatul lotului pana in DJ, nu 2km).



TibiV

O premiera de la SPIRI DRONE: Autostrada A7, Focșani-Bacău, Lot2 UMB, 15.01.2023

Mama proștilor este mereu gravidă... :)

TibiV

Tot de la SPIRI DRONE: Autostrada A7, Buzău-Focșani, lot 4 UMB, Nod rutier DN23- Mândrești-Munteni, 15.01.2023

Mama proștilor este mereu gravidă... :)

NoWords

Multe utilaje vad ca au disparut, oare le-au mutat pe Focsani Bacau?

sillentium

QuoteȘase acte adiționale încheiate între Compania de Drumuri și asocierea Search-Egis au prelungit termenul contractelor de proiectare pentru Autostrada Pașcani – Suceava – Siret până în septembrie 2023, arată raportul pe care l-a publicat CNAIR. Cele două contracte pentru Studiul de Fezabilitate și Proiect Tehnic ale secțiunilor Pașcani – Suceava (60 kilometri), respectiv Suceava – Siret (41/56 de kilometri) au fost semnate în septembrie 2020 cu asocierea Search Corporation-Egis pentru o durată de 24 de luni, deci cu termen inițial de predare octombrie 2022. Acum, prin aprobarea celor șase acte adiționale, termenele se prelungesc cu 11 luni. De asemenea, asocierea de proiectanți a solicitat suplimentarea valorii contractelor, ofertele inițiale fiind de 11 și 10 milioane lei.

După primul an de contract, investigațiile geotehnice erau la început, iar CNAIR anunța penalizări de 120 de lei pentru fiecare zi de întârziere (detalii aici). Pentru Pașcani – Suceava, proiectantul trebuie să realizeze peste 9.000 de metri liniari de foraje, iar pentru secțiunea Suceava – Siret peste 7.000 de metri liniari. Dacă se respectă ultimul termen convenit, septembrie 2023, și se obține finanțarea europeană prin Programul Operațional Transport 2021-2027, atunci Compania de Drumuri poate începe procedura de licitație pentru execuție până la sfârșitul anului.

Pe 20 decembrie 2022, Ministerul Fondurilor Europene anunța că sectorul Pașcani – Suceava va fi construit la profil de autostradă cu o investiție de peste 400 de milioane de euro, în timp ce pentru tronsonul Suceava – Siret, la profil de Autostradă/Drum Expres, investiția este de peste 200 de milioane: ,,Sectorul Pașcani – Suceava – Siret (101,5 km) – 638.8 milioane de euro (sectorul Pașcani – Suceava la profil de autostradă pe cu o lungime de 60.5 km și un cost estimat de 423.8 milioane euro, iar sectorul Suceava – Siret la profil de autostradă/drum expres cu o lungime de 41 km și un cost estimat de 215 milioane euro)".

https://economedia.ro/autostrada-pascani-suceava-siret-sase-acte-aditionale-la-contractele-cu-search-si-egis-au-prelungit-proiectarea-pana-in-septembrie-2023.html


ionescu63

#8919
Este o posibilitate ca sa nu fie nici o contradicție intre cele 2 știri.
Adică sa se lanseze licitația pe undeva prin mai si sa mai fie o perioada de consultanta pe perioada derulării procedurii de achiziție publica: răspunsuri la solicitările de clarificări ale ofertanților pana la depunerea ofertelor si apoi in perioada de evaluare. De aici de multe ori durata de valabilitate a contractatului este mai mare decât data la care începe licitația de execuție
In plus in unele contracte mai este un capitol pentru consultanta la depunerea cererii de finanțare


NoWords


reed

Au totusi vreo 170 de km de la buzau la bacau.O sa fie de tras mult

Archi

Stie cineva care este volumul de umpluturi necesar pe acesti 170 de km? Senzatia mea este ca cei 43 de km din A3 cu dealuri serioase pot sa fie comparabili ca si volum de pamant mutat cu acesti 170 de km din A7 unde e campie pura pe toata lungimea. Ar fii interesant sa putem confirma aceasta idee cu cifre reale.

mirceaeliade

Eu chiar ma astept ca masinaria militareasca UMB sa lucreze segmentat.  Face pasul 1 pe segmentul 1, dupa aia muta utilajele cu pasul 1 pe segmentul 2 si aduce utilaje de pasul 2 pe segmentul 1, etc.  Nu vor fi toti cei 250 km deodata.