Autostrada A7 Ploiești-Milișăuți

Started by Ionut, December 18, 2011, 09:02:16 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 8 Guests are viewing this topic.

VictorC

PROGRAMUL MINISTRULUI TRANSPORTURILOR ȘI INFRASTRUCTURII, SORIN GRINDEANU - Joi, 12 ianuarie 2023, Ministerul Transporturilor și Infrastructurii, București

Semnarea contractelor pentru construcția loturilor 2 și 3 ale autostrăzii Buzău- Focșani (Ora 12.00)


mike_us

Deci deja UMB are semnate Focșani - Bacău 95,9 km si Buzău - Focșani 82,4. Adică 7 loturi însumând 178.3km. Cred ca este cu mult peste cea ce majoritatea dintre noi se aștepta. Chiar cu restul loturilor in contestație pentru câteva luni daca se reușește sa se obțină AC pe cele 5 loturi care nu au deja pina pe la mijlocul lui martie (2 luni) UMB are un front de lucru imens pentru primăvara asta.

TibiV

De la SPIRI DRONE: Autostrada A7, nod rutier cu Autostrada A3, Lot1, Pizzarotti, Ploiești-Buzău, 07.01.2023

Mama proștilor este mereu gravidă... :)

RazesIesean

Dezamagire mare cand ma uit la lotul pizzarilor, mai ales cand au termen de finalizare 2024.
Sper ca din 2025 sa nu fim in continuare nevoiti sa mergem prin Gherghita / Fulga pentru Buzau.


~~~~~~
Ramasag de 500 lei in contul API ca nu se va scoate la licitatie pe A8 nimic, in 2024, in afara de capatul vestic care va fi semnat in Q3 2024.
~~~~~~

vladg

Oau! Oare cat ar fi durat efectiv lucrarile la nodul asta, in faza in care sunt acum?
O zi de munca?
O saptamana, daca il faceau la lopata?

panda_no 5

Daca vine vreun constructor cu 5-6 buldozere in 24 de ore astupa toata munca de citeva  luni a ialienilor ca si cum nici nu ar fi fost :lol:  :lol:  :lol:

Sorinus

Am orbul gainilor sau nu vad nicio foreza?

alexandru_m

#8902
Eu am vazut 2 in zona.

Una e langa supratraversarea actuala si una in plan departat la calea ferata (sau ce e acolo).

Edit: posibil sa fie chiar 2 in plan departat, deci 3 in total. Nu ca ar conta prea mult la ritmul actual de lucru.

LauR

Tocmai ce s-au semnat și cele doua contracte rămase, respectiv L2 și 3 din Buzău-Focșani! Forța UMB, hai si cu Bacău - Pașcani!  8)


QuoteÎncă 67 de km din Autostrada Moldovei au de astăzi constructor!

Au fost semnate contractele pentru Tronsoanele 2 și 3 ale secțiunii de autostradă Buzău-Focșani (parte a A7), cu același constructor român care lucrează deja pe tronsoanele 1 și 4.

Tronsonul 2 (Vadu Pașii-Râmnicu Sărat) are o lungime de 30,8 km.
 Valoarea contractului: 1,31 miliarde de lei (fără TVA).
Tronsonul 3 (Râmnicu Sărat-Mândrești Munteni) are o lungime de 36,1 km.
 Valoare contractului: 1,46 de miliarde de lei (fără TVA).

Construcția ambelor loturi, finanțate prin PNRR, trebuie finalizată în 26 de luni și include:
- 12 poduri dintre care, Podul peste Râmnicul Sărat și DN22 (791 m)
- 18 poduri și un pasaj, din care Podul peste DJ 205R și pârâul Râmna (380 m).

În prezent, din cele 13 loturi ale Autostrăzii Ploiești-Pașcani (finanțată prin PNRR) 9 au contracte semnate. Celelalte 4 contracte au constructori desemnați încă din 2022, dar rezultatele procedurilor de achiziție publică au fost contestate.

S. Grindeanu, pe Facebook

mirceaeliade

Daca nu ma insel, din astea 9 semnate doar 2 au ordin de incepere si inca 4 au doar acord de constructie fara ordin de incepere, iar 3 nu au nimic decat cerneala uscata pe semnatura.

TibiV

Hai sa punem si oficialul, ca are si preturi/valori...

http://www.cnadnr.ro/ro/comunicare/comunicate-de-presa/interes-general/s-au-semnat-contractele-pentru-construc%C8%9Bia-0

QuoteS-au semnat contractele pentru construcția ultimelor două loturi ale autostrăzii Buzău – Focșani
12 Ian 2023

Joi, 12.01.2023, CNAIR a semnat contractele de execuție lucrări pentru 66,9 km din autostrada Buzău – Focșani cu ASOCIEREA SPEDITION UMB SRL – SA&PE CONSTRUCT SRL - TEHNOSTRADE SRL.

Contractul pentru construcția tronsonului 2, Vadu Pașii – Râmnicu Sărat (30,8 km), are valoarea de 1.317.073.556,06 Lei fără T.V.A.

Pentru tronsonul 3, Râmnicu Sărat – Mândrești Munteni (36,1 km), valoarea este de 1.469.390.182,97 Lei fără T.V.A.

Finanțarea acestor obiective este asigurată prin PNRR.

Durata de execuție a contractelor este de 26 de luni, iar perioada de garanție a lucrărilor este de 10 ani.

Menționăm că pe aceaste secțiuni de autostradă vor fi realizate și o serie de lucrări de artă, respectiv:
- pentru tronsonul 2, 12 poduri dintre care, Podul peste Râmnicul Sărat și DN22 este de o complexitate tehnică ridicată, având lungimea de 791 m.
- pentru tronsonul 3, 18 poduri și un pasaj, din care Podul peste DJ 205R și pârâul Ramna este de o complexitate tehnică ridicată, având lungimea de 380 m.

Autostrada Buzău – Focșani face parte din Coridorul 3, București – Regiunea NE (Moldova) și reprezintă o prioritate absolută la nivel național, conform analizei din Modelul Național de Transport, dezvoltarea infrastructurii rutiere prin construcția unei autostrăzi în lungul acestui coridor va conduce la creșterea traficului rutier prin generarea de noi călătorii și atragerea de noi investiții în ariile urbane. Coridorul facilitează accesul în zona turistică Neamț sau nordul Moldovei.

Si un comunicat tot de astazi de la CNAIR.
http://www.cnadnr.ro/ro/comunicare/comunicate-de-presa/interes-general/%E2%80%9Cautostrada-ploiesti-buzau%E2%80%9D

Observati ceva ciudat la date?....
Quote"Autostrada Ploiesti-Buzau"
12 Ian 2023

București, 10.01.2023
"Autostrada Ploiesti-Buzau"

COMPANIA NAȚIONALĂ DE ADMINISTRARE A INFRASTRUCTURII RUTIERE S.A., în calitate de Beneficiar al finanțării și MINISTERUL TRANSPORTURILOR SI INFRASTRUCURII, în calitate de coordonator de reforme si/sau investitii pentru Planul National de Redresare si Rezilienta, Componenta 4 – Transport sustenabil, au semnat în data de 29.12.2022, Actul Aditional nr.2, la Contractul de Finantare nr. 01/07.06.2022, pentru proiectul: ,,Autostrada Ploiesti-Buzau".

Prin semnarea Actului Aditional nr.2 se modifica urmatoarele conditii importante:

Art.I. La conditii generale Articolul 3 - Valoarea contractului, alin (1)
Valoarea totala a Contractului de Finantare este de 4,755,735,527.64 lei;

Valoare fondurilor europene aferente PNRR in suma de 1,979,080,000.00 lei.

Contributie publica nationala in valoare de 2,026,402,293.63 lei.
TVA aferent este 750,253,234.01 lei.
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

ijwtsh

Nu pun tot articolul.

Autostrada ,,Moldovei" A7, o afacere UMB cap-coadă. Poate constructorul român să țină ritmul? ,,O să ne mobilizăm exemplar, militărește"

QuoteCornel Bunghiuz, directorul general al UMB, a dat asigurări că toate lucrările companiei vor fi gata la timp.

,,O să ne mobilizăm exemplar, militărește, ca și până acum (...) pentru contractele pe care le avem în derulare. Organizarea o s-o facem pas cu pas, funcție de evoluția contractelor, a timpului, deocamdată e iarnă, în unele locuri plouă, ninge. Vă asigurăm că ne vom organiza astfel încât toate lucrările vor fi în termen. Resursa umană este de 5.000 de oameni care lucrează efectiv, nu doar pe A7, ci pe toată societatea", a spus Bunghiuz.

Reprezentantul UMB a mai dat asigurări că în 2023 va fi cu siguranță dat în circulație Tronsonul 3 din DEx12 Craiova - Pitești (31,7 km). Totodată, ministrul Grindeanu a spus că a fost deblocată și ultima zonă problematică de pe DEx6 Brăila - Galați și că ar exista o probabilitate și ca acest drum să fie deschis la final de 2023.

mike_us

@mirceaeliade Care sunt cele 4 care au AC? 1 si 4 de pe Buzău - Focșani si încă 2 cu AC-ul dat?

tom_sawyer


Kimi

Ce se mai stie de Pascani - Suceava?
Ca si pe A8, si aici e un ciot lipsa de ~800m care putea fi inclus frumos in Bacau - Pascani 3.