Autostrada A7 Ploiești-Milișăuți

Started by Ionut, December 18, 2011, 09:02:16 AM

Previous topic - Next topic

2 Members and 11 Guests are viewing this topic.

nicolaem

sper sa apara idei antreprenoriale mai serioase daca o sa avem A7, un pic mai avansate de carnatz

carutasul

cârnațul e generic, că e evident și relativ ieftin de implementat. Dar evident, de aia sunt antreprenori, să vină ei cu ideile, nu noi. Pe mine mă interesează să aibă un acces oarecum democratic la spațiile astea și cei mai mici, pentru că dacă au se orientează ei... Globalizarea are două sensuri, unul în care se standardizează lucrurile până când toată planeta mănâncă același BigMac și celălalt, invers, în care toată lumea are posibilitatea să se bucure de specificul celorlalți, cârnații de Pleșcoi și Kurtos Kolacs.  Trebuie să fie și-și, în opinia mea.

panzer

corect @carutasul, Brandul face totul.

Prin BG, daca vor copii un sandwich ceva, ne oprim la OMV. Se cam vorbeste romaneste in OMVurile din BG vara.
Daca avem nevoie doar de toaleta si ne oprim la Lukoil in BG se vorbeste in principal rusa/ukraineana (masini de MD si UA)
Si asta in conditiile in care in BG, Lukoil-urile sunt mai curate decat OMV-urile. (confirmata de sotie cand trebuia sa schimbe pampersi in benzinarii)

Povestea din articol s-ar potrivi in Grecia, unde nici benzinariile nu sunt pe autostrada (doar cateva pe cele noi) si trebuie sa iesi intr-un oras. Acolo poti si manca la o taverna locala.

Odata A7 completa, traficul va trece pe langa Buzau, cum trece acum pe langa Sebes sau Bals de exemplu.

Un pic ontopic: toata lumea isi face griji de loturile UMB. Eu, ca bucurestean cu drumuri dese la Bz, imi fac griji de lotul Pizza si de lotul 3 din Ploiesti - Buzau.
Scenariul horror este cu A7 care aduce trafic de Autostrada din Moldova ca apoi sa intre pe DN2 fie prin Maracineni, fie prin DN2B. Scenariile Sebes si Holdea/Margina din nou.

carutasul

da, diferența între scenariul Holdea și Pizza e că aici nu sunt tuneluri de făcut deci dacă se constată că nu se încadrează ar exista șanse ca o nouă licitație să aducă pe cineva capabil să termine într-un an -ceea ce la Holdea nu e cazul, asta bineînțeles dacă CNAIR nu ezită cu rezilierea. Însă nu știu ce să zic de Pizza, tot am impresia că întârzierea a fost mai degrabă rezultatul unor contre decât al impotenței. Mai complicat e că acum sunt multe loturi în lucru și deci o să aibă unele dificultăți în a găsi subcontractori, când cu A10 erau doar câteva loturi în lucru, găseai mai ușor. Dar ne vom lămuri repede, acușica vine primăvara de-adevăratelea...

naivu

Multa lume se ingrijoreaza daca UMB va tine ritmul pe loturile castigate; ma intreb daca nu ar trebui sa fim mai ingrijorati daca Beneficiarul va tine pasul cu UMB pe atatea loturi (cu autorizatiile, expropierile suplimentare, defrisarile, procesarea facturilor, ...).
Cat despre Pizza, problema financiara a fost reglata acum mai bine de 2 ani de Bode si Catu, dar cu toate acestea nu au terminat ST1 nici pana acum (vorbesc de finalizarea totala a lucrarilor nu doar de darea in circulatie), iar asfaltul inaugurat pe 4.12.2020 a inceput sa se duca!

lucian

#8870

NoWords

#8871


Cred ca in clipul cu acele basculante, sunt peste 100. Ma intreb estimativ cate sunt, ca sigur nu sunt toate acolo  :lol:

paullie

^^ Pana la 0:46 am numarat 115. Plus sirul mare de la 1:07 plus ce mai sunt "pierdute" printre cladiri.
Astia de la Danlin sunt cu capu' ? In fine

panda_no 5

130 am numarat si eu parcate pe zona cu pamant plus inca minim 20 pe asfalt.
Par noi toate.
Imi si inchipui dialogul UMB-ului ca vanzatorul.......
- Vrem si noi sa comandam niste camioane ....
- Sigur, cam cite ?
- Pai sa zicem,in afara de alea de luna trecuta, mai vrem 150 de bucati?  :lol:  :lol:  :lol:

Sunt curios cam care este procentul de crestere a pietei de vanzare de autobasculante/utilaje de constructii in urma comenzilor date doar de UMB?

oneLess

Am și eu o întrebare: Acum un an plus spre 2, se publicase aici o informație cum că cineva cu spirit antreprenorial dezvoltat ar face niște stocuri mărișoare de balast în zona A7. Unii colegi chiar au postat niște poze și chiar s-au făcut presupuneri de nume . S-a aflat pănă la urmă cum stă treaba cu acele stocuri de balast și dacă are vreo legătură cu Danlin ?

Oneinthecrowd

UMB incearca si Volvo. Sunt 3 in organizarea de la Focsani. Doar asa probabil pot asigura necesarul in timp scurt.

alecu26

100% sunt Dalin. Dalin se pregătește pt licitația asta demult.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).


alexandru_m

Eu zic sa va uitati in interiorul benelor.

Toate sunt deja rulate.

NoWords

#8879

Multumiri SPIRI DRONE!

De mentionat ca am vazut azi putina activitate prin zona Petresti ( cateva autoutilitare UMB si 2 tiruri pentru transport utilaje)