Autostrada A7 Ploiești-Milișăuți

Started by Ionut, December 18, 2011, 09:02:16 AM

Previous topic - Next topic

2 Members and 18 Guests are viewing this topic.

TeoH9

Acuma serios, daca nu ne convine ca a luat un constructor care si-a dovedit valoarea majoritatea loturilor, sa ne imaginam cum ar fi putut gestiona CNAIR 13 loturi de A7 fărămițate astfel: 2 loturi Pizzarotti, 2 loturi Aktor, 2 loturi Danlin, 2 loturi Trameco, 2 loturi Tirrena Scavi, 2-3 loturi împărțite la ceva constructori necunoscuți din Grecia/Turcia/Ucraina, etc. etc... :lol:
N-am fi terminat nici in 2030, blocaj complet, bani pierduti, frustrare maximă.
Acum ne stresăm degeaba părerea mea. În 2026 cel târziu, sunt sigur că voi putea merge de la București la Pașcani doar pe autostradă.

ultrasbz

Campanie media in presa buzoiana pentru infiintarea in spatiile de serviciu de pe A7 din zona Frasinu a unor piete pentru producatorii locali de carnati de Plescoi, covrigi si ceapa. Harta Pro Infrastructura este citata.

sursa

QuoteFaceti piata aici!

Cel mai bun loc unde buzoienii pot vinde cârnați de Pleșcoi, covrigi, ceapă de Buzău etc.

Conform hărții de pe site-ul Pro Infrastructura, autostrada Ploiești – Buzău (și mai departe spre Focșani) prevede un spațiu de servicii în apropierea parcului industrial de la Frasinu (vezi harta de mai jos).

Acest spațiu de servicii va fi cel mai bun loc unde buzoienii își vor putea vinde produsele tradiționale (cârnați de Pleșcoi, covrigi, ceapă de Buzău, usturoi de Râmnicelu etc.) și nu numai (pepeni, struguri, roșii etc.).

Indicat ar fi ca autoritățile locale, Primăria Buzău și/sau CJ Buzău, să se preocupe din timp ca în interiorul sau în imediata vecinătate a spațiului de servicii să construiască/amenajeze o piață pentru producătorii buzoieni.

De fapt, ar trebui două piețe, una pe sensul către București, a două către Moldova

Mii de mașini vor trece zilnic pe aici după ce A7 va fi gata.

Cu un panotaj inspirat, această piață poate asigura traiul câtorva zeci/sute de producători buzoieni.

 :lol:  :lol:  :lol:

Ionut

Bag mâna în foc pentru toate cele 3 produse citate dacă sunt autentice: cârnații de Pleșcoi, covrigii (ăia de lângă gara Buzău rup norma) și ceapa lungă și dulce. Chiar în combinația asta.

carutasul

din punctul meu de vedere ar trebui să fie cât mai diversificate spațiile astea de servicii, dar nu știu dacă sunt cei de la drumuri capabili să facă management la un număr prea mare de agenți și să și păstreze limitele decenței (și siguranței rutiere) . Spațiile astea ar putea genera niște venituri tocmai bune pentru a întreține șoselele, că mereu mă gândesc cum o să putem noi să întreținem 2000 de km de autostrăzi pe termen lung, momentan toate sunt noi, dar când or ajunge ca țevile lui Nicușor... :)

EugenRo

#8854
UMB va forja utilajele la maxim, chiar si in 3 schimburi daca va fi nevoie.
Probabil va continua sa angajeze si personal.

Predictia e ca la finalul 2023 vom avea un soc pozitiv, vizibil tocmai din satelit, pe aliniamentul lui A7. O:-)

Mai ingrijorator (ca incadrare in termen) mi se pare ce se intampla pe A3 in zonele cu alunecari (unde asteapta raspuns la solutiile propuse).

Ionut

Cu puțin cap, niște atenție plus ceva marketing și bani, pe A7 poți avea niște produse autentice regionale DE EXCEPȚIE,  de la cele 3 amintite mai sus la vinuri (daca nici Buzăul și Vrancea nu fac vinuri bune...) și chiar integrarea producătorilor locali (autentici și ăștia - varza de Buzău vă zice ceva?).

Nu doar pe A7. Dar A7 cred că are cel mai mare potențial pentru a promova și turistic și gastronomic regiunea. Toate județele prin care trece A7 au potențial imens în sensul ăsta.

dr4qul4

pe A1, la Corbii Mari, in spatele benzinariei, este o taraba cu produse traditionale si locale.
Bine ar fi ca pin spatiile de servicii de pe A7, CNAIR sa aloce spatii primariilor din zona, sau macar sa le permita sa faca un acces pietonal catre spatiul de servicii.
Nu CNAIR trebuie sa se implice, ci primariile din zona. Sau macar vreo asociatie a producatorilor din zona.
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

horatiu.cosma

Nu trebuie reinventată apa caldă. CNAIR va licita concesiunea spațiilor de servicii pe modelul celor de pe A1 și A2 unde s-au construit benzinării în ultimele luni. Concesionarii au mână liberă să facă în interior ce vor, mall, hotel etc.

carutasul

Dacă le licitează individual e bine. Dacă le scot "la pachet" e clar că nu le poate lua decât un grup mare, cel mai probabil benzinării.
P.S. Ionuț, știm că vinurile moldovenești sunt bune, dar vânzarea lor pe autostradă pare riscantă. Dacă încerci 3-4 producători locali până alegi... :)

mirceaeliade

e mai simplu ca de la nodurile de autostrada sa se faca pe arterele perpediculare tot felul de chestii, inclusiv piete cu produse traditionale.  spatii de servicii pot fi dedicate serviciilor de transport

oneLess

Eu cred că UMB vor subcontracta mult. Foarte mult! Bulgarii mor de foame cu fără guvern și fost ministru anti infrastructură, iar ucrainienii mor și din alte motive nu numai de foame.

Frate, deja vorbim de vinul de Buzău. Pe DEx12 urlă câinii prin spațiile de servicii. M-am simțit umilit de normalitate cănd am fost pe cei 13 km Porr de revelion și am oprit în parcarea de la km 8.5. Dacă la ei se poate de ce la noi nu ?

Vlad94

Ideea mi se pare super. Chiar mi-ar placea sa vad restaurante cu specific traditional pe autostrazi, nu doar tarabe. Din pacate reteaua de autostrazi e prea noua si prea putin inconsistenta si multi oameni au construit spatii pe vechiile drumuri, deci pe A-uri iti raman doar benzinariile.

danpandrea

Buzăul e prea aproape de București ca să te ia foamea prin surprindere, pe autostradă. Ideea din articol e puerilă.

dr4qul4

tarabele cu struguri si vin din refugiile parcare de pe DN2, te contrazic.
Nu e vorba ca te ia foamea, e vorba sa iti faci "plinul"  O:-)
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

carutasul

nu e vorba că te ia foamea prin surprindere. Poate intenționat nu vrei să mănânci la McDonalds și preferi un fast-food la marginea drumului (eu merg mereu pe varianta asta). Pleci de acasă la 11 (dacă ești bucureștean) intenționat. Deja s-au dezvoltat pe marginea DN-urilor, unde e mai simplu că depinde de primăria din oraș, o grămadă de dughene cu mici și ciorbă de burtă, unde vadul e așa de mare că mâncarea e mereu proaspătă. După deschiderea autostrăzilor la localurile astea va scădea "deverul" așa că probabil unele din ele, mai "potente" ar putea lua decizia că ar fi bine să se mute. Sigur că Rompetrol sau Omv au propriile lanțuri de fast-food și dacă iau un spațiu din ăsta nu o să mai permită concurența, așa că rămân doar cele fără benzinării deci deja e un handicap. Dar cu un pic de grijă cred că e loc pentru toți; dacă vin de pildă din Austria și nu știu cum e mâncarea la băștinași prefer să mă opresc la OMV unde cunosc brandul; dacă vreau să cunosc obiceiurile locului mă opresc la un local tradițional. Sigur, trebuie văzut și aici, nu poți permite să organizeze ăștia nunți în spațiul de parcare, ar fi în stare, ca să te trezești cu nașii pe autostradă :)  Oricum discuția ar trebui mutată la "spații de parcare" că nu e specifică .