Autostrada A7 Ploiești-Milișăuți

Started by Ionut, December 18, 2011, 09:02:16 AM

Previous topic - Next topic

7 Members and 27 Guests are viewing this topic.

NGC

Bacau - Pascani

Quote from: Ionut on January 02, 2023, 07:59:35 PMPe ultimele 3 segmente, Bacău-Pașcani, tot cei de la UMB au fost anunțați public ca fiind câștigători în 22, 23 respectiv 29 decembrie 2022. Deci încă suntem în perioada în care ceilalți constructori pot contesta dar și aici sunt șanse foarte mari să nu o facă, la fel ca pe Focșani-Bacău.

DANLIN a contestat pentru primele 2 loturi deocamdata, dar probabil urmeaza si pentru lotul 3. La toate au fost descalificati la evaluarea tehnica.

Stef

#8836

Din filmare par că au fost ceva mici mișcări și pe lotul acesta.

pelan87

^
Confirm, au aparut sapaturi pentru cercetari arheologice, pregatesc o alta filmare in care o sa se vada mai bine. Asadar, ne asteptam ca UMB sa inceapa cat de curand si aici. Deocamdata nu este nimic altceva de vazut in teren, dar va tin la curent.

P3trut

#8838
Cei de la DANLIN tot contesta numai ca ma indoiesc ca le da cineva ceva, avand in vedere ce s-a intamplat cu podul de la Lutca, vara trecuta, si ca ei erau intr-o asociere cu firma respectiva, fara sa mai mentionez "asocierile" dintre conducatorii lor si conducatorii CJ Neamt.  :D

In orice caz, avem UMB pe Buzau - Focsani - Bacau. Sunt 180km care vor fi o gura de aer proaspat pentru Moldova si e bine ca Bacau - Pascani vor fi totusi decalate pentru UMB pentru ca vor avea putin respiro intre activitati pe diferitele loturi. Cine stie, poate chiar de aia a si contestat DANLIN, sa se mai amane semnarea contractelor si AC-urile - just helping a buddy out. :lol:

TeoH9

Sa speram ca CNSC le va da cu flit cat de repede, iar CNAIR sa semneze cu UMB imediat dupa decizia CNSC.

pelan87

Primele "urme" ale UMB la Buzău: Au început săpăturile pentru gropile de cercetare arheologică pe tronsonul 1 din Autostrada A7, secțiunea Buzău - Focșani.

Filmare cu recunoașterea traseului tronsonului de 4,6 km, din 03.01.2023:


dr4qul4

Oare Umbrarescu a apelat "la prieteni" pentru a fi contestat de Danlin? Va dati seama ce rau ii pare lui ca i se decaleaza Bacau-Pascani cu vreo 6 luni? Poate chiar 1 an?
Nu m-ar mira ca cei de la Danlin sa ajunga prestatori UMB pe loturile astea (posibil sa fie ilegal, dar au ei o alta firma si muta utilajele si oamenii).

Sau poate le lasa si lor un lot, doar sa le vanda UMB-ul grinzile ca in ale lor nu am incredere.
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

reed

Am postat pe Drumuri Nationale.Crede-ma ca nu vrei Danlin sa iti faca autostrazi.

mirceaeliade

Eu nu cred ca UMB are nevoie de prieteni ca Danlin.  Suspectez ca CNAIRul lui Grinda e mai mult decat fericit sa le faca jocul.  Pe VO Galati nu exista nici o miscare la (calculez eu) vreo 2.5 ani de la semnare, si suspectez ca CNAIRul e multumit sa lase pe UMB sa prioritizeze ce "da bine".  Pe A3 CNAIR a fost aparent multumit sa se lalaie cu PTul ca sa aiba timp UMB sa termine acolo in 2025 (dupa contract).  Cred ca realizeaza si ei ca UMB e defapt o mana cereasca pentru ei, pt ca de exemplu parca pe A3 de PNRR ei au fost cam singurii care au licitat la peturile joase oferite de CNAIR, si pe aproape tot ce a fost de PNRR, Umbri le-a oferit cam pretul minim legal.  Nu va fi UMB inainte de calendar de acum inainte, dar (deocamdata) nici nu dau motive de ingrijorare la cei care vor sa apara la TV la deschideri.

dr4qul4

UMB are deja un prieten in Neamt. Mithras (cei care stabilizau terenul pe DX12) sunt chiar din Roman, dar la cate loturi au luat (si vor mai lua), au nevoie de cat mai multi prieteni.
Danlin au balastiere, baze, utilaje si oameni in zona. Nu or stii ei sa faca autostrazi, dar, supravegheati de UMB, ar putea sa faca terasamente.

UMB a schimbat liga. Nu mai pot face totul aproape singuri. Pana acum duceau 5-6 proiecte simultan si deja la unele incep sa "traga matza de coada". Acum vor avea 20+ proiecte mari.



Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

JoSo

https://economedia.ro/autostrada-bacau-pascani-umb-nu-poate-construi-simultan-toate-loturile-castigate-pe-autostrada-moldovei-contestatia-constructorului-danlin-din-judetul-neamt.html#.Y7fqzqhBxPY

,,Resursele tehnice, utilajele și echipamentele propuse de către ofertantul Asocierea SA&PE Construct SRL – Spedition UMB – Tehnostrade nu dovedesc capacitatea tehnică a acestuia de a realiza în mod simultan mai multe contracte care se execută în același timp (sic !), condiție impusă prin cap 3.3 din specificații prin Fișa de date", arată contestația Danlin XXL.

Compania abonata la contracte cu CJ Neamt pune bete in roate UMB-ului, sa vedem daca se admite contestatia!

ijwtsh

Nu ca n-ar avea dreptate. Poate o sa vina UMB cu niste facturi doveditoare cu ce a mai achizitionat.

horatiu.cosma

Acest argument cu utilajele folosite în paralel pe mai multe contracte este folosit in mare parte din contestațiile la CNSC, dar nu a fost admis la nicio licitație CNAIR până acum.

Lăsând la o parte latura practică a problemei, strict legal nu se poate depăși cadrul determinat de licitația in cauză și de cerințele exprese stabilite de CNAIR in documentație (demonstrarea accesului la cele x basculante, y stații de beton sau asfalt, z compactoare etc pentru această licitație).

Probiu

Va fi la fel de interesanta si mobilizarea personalului cheie pe nspe proiecte. Si va fi si mai interesant unde vor fi gasiti acesti specialisti cu experienta ceruta prin documentatia de achizitie... Vom vedea, a spus orbul. ;)

bogdan4ice

Pentru UMB A7 va fi un singur proiect cu mai multe termene limita. Loturile sunt consecutive si pot organiza personalul eficient pe toata lungimea si pe toata perioada anului...
Decat constrctori care trag mata de coada mai bine sa vedem ca avem intarzieri la un constructor care chiar vrea sa lucreze.
Au 48 de luni(PNRR) la dispozitie sa termine toate loturile si cred ca vor reusi sa le duca.
Daca ar fi sa nu le poata duce probabil se va piede finantarea pe lotul respectiv deoarece nu va mai fi timp pentru o noua licitatie si finalizarea lucrarilor pana in decembrie 2026 asa ca si statul va avea tot interesul sa sprijine finalizarea loturilor chiar cu extensii de timp.