Autostrada A7 Ploiești-Milișăuți

Started by Ionut, December 18, 2011, 09:02:16 AM

Previous topic - Next topic

10 Members and 29 Guests are viewing this topic.

jalemare

Multumesc, deci Danlin a facut plangerea.
Poate e mai bine asa...

alexa_adrian2001

Daca tot se discuta despre poate sau nu UMB sa duca la bun sfarsit atatea proiecte?

Ca poate sau nu: personal sunt foarte curios. Prefer sa raman optimist si sa cred ca nu ne va dezamagi nici de data asta.
Ma gandeam ca o sa le fie mai usor din zona lor(Bacau) sa angajeze specialisti sau la munci mai de jos. Sa speram.

Oricum marea provocare e ce faci dupa??? Sa presupunem ca UMB de la 4000 de angajati, cat se presupune ca au, dintr-o data cresc la cat? 7000? 8000? Se termina proiectele fain frumos, totul super.

Dar dupa? Ce faci? Oare o sa puna intr-un fel presiune UMB pe politicieni sa dea drumul mai pe repede inainte la proiecte de infrastructura mari sau o sa dea afara din angajati? Lucru care cred ca o sa fie greu la Umbrarescu. Pana la urma investesti mult si in instruirea angajatilor, utilaje, ...

Oare o sa liciteze la vecini(daca tot s-au asociat cu sarbii)? O sa liciteze si la CFR? oare oare oare?

sau suntem prea curiosi din fire ca babele :)))

Oricum! Doamne ajuta-le! Mai exista sperante si pentru autostrazile noastre :)

Ady_ro

A fost desemnat câștigătorul ultimului lot al A7 (Autostrada Moldova), finanțat prin PNRR!
Lotul 3 (Mircești-Pașcani) a fost adjudecat de același constructor român UMB care a câștigat și celelalte 2 loturi ale secțiunii Bacău-Pașcani.
Pentru finalizarea lucrărilor pe cei 28 de km, constructorul are la dispoziție 30 de luni. Contractul are o valoare de 1,76 miliarde de lei (fără TVA).
Pe traseul acestui lot vor fi construite inclusiv 38 de poduri și pasaje.
Procedura de semnare a contractului poate fi demarată după 10 zile, dacă nu vor fi depuse contestații.
În acest moment toate cele 13 loturi finanțate prin PNRR ale Autostrăzii Moldova (A7), cu o lungime totală de 320 de km, au constructori desemnați.
Contractele pentru construcția a 7 loturi au fost deja semnate, iar 4 loturi sunt  în construcție.



Sursa: https://www.facebook.com/grindeanusorin

ciprebbe

Trebuie sa ne intoarcem la monitorizare din avion pt Moldova. :)
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

vm75

^^ "Contractele pentru constructia a 7 loturi au fost semnate, iar 4 loturi sunt in constructie" spune MT mai sus. Eu as numara maxim trei (dintre care doua cu OIL pe Ploiesti-Buzau si cocoasa de la Focsani, care nu cred ca are OIL, dar e aproape gata). Oare dl. Pristandeanu numara si lotul 1 din Buzau-Focsani si ne-a scapat noua vreo miscare inceputa de UMB la podul peste raul Buzau? 

jalemare

De la Cristian Pistol-Facebok

Am finalizat desemnarea constructorilor pe toți cei 320 de km ai A7 (Ploiești - Pașcani), a căror construcție este finanțată prin PNRR!

Constructorul român UMB Spedition a câștigat și ultimul lot al secțiunii Bacău - Pașcani.

Lotul 3 (Mircești - Pașcani) are o lungime de 28 de km și trebuie finalizat în 30 de luni de la semnarea contractului.

Suma de 1,76 miliarde de lei, fără TVA, asigurată prin PNRR, va fi folosită inclusiv pentru construcția a 38 de poduri și pasaje.

Dacă în decurs de 10 zile nu vor fi depuse contestații putem începe procedurile pentru semnarea contractului.

Toate cele 13 loturi finanțate prin PNRR ale Autostrăzii Moldova (A7), cu o lungime totală de 320 de km, au constructori desemnați.

Contractele pentru construcția a 7 loturi au fost deja semnate:

- Dumbrava – Mizil (21 km)
- Mizil – Pietroasele (28,35) km
- Buzău - Vadu Pașii (4,6 km)
- Mândrești Munteni - Focșani Nord (10,94 km)
- Focșani - Domnești Târg (35,60 km)
- Domnești Târg - Răcăciuni (38,78 km)
- Răcăciuni - Bacău (21,52 km)

Pe 4 loturi a început deja construcția:

- Dumbrava – Mizil (21 km)
- Mizil – Pietroasele (28,35 km)
- Buzău - Vadu Pașii (4,6 km)
- Mândrești Munteni - Focșani Nord (10,94 km)


NoWords



Se "pregatesc" si pentru lotul 2 si 3  :lol:

CătălinL

O parte din excavatoare par a fi noi, după cum lucește vopseaua pe ele. Am văzut și un model nou de basculante pe care UMB nu le avea în dotare, alea cu siguranță sunt noi.
Sunt curios daca au un volum al benei mai mare decât modelele Mercedes pe care le folosește UMB in prezent. Poate un coleg mai familiarizat cu domeniul mă poate lamuri.

mirceaeliade

#8813
Situatia la sfarsit de an:

mike_us

După ce se acorda AC ce pași mai trebuie făcuți pentru OIL? Si cam cit durează in general? Mulțumesc.

TibiV

Tot de la SPIRI DRONE: Autostrada A7, Lot 2 CONI TRACE, nod rutier DJ100C, 28.12.2022

Mama proștilor este mereu gravidă... :)

NoWords

#8816
Foarte interesanta mobilizarea romano-bulgara, chiar imi place cum se misca. Sper doar sa nu faca Trace cum a facut la Focsani, sa abandoneze lucrarile. Cei care sunt de aici, stiu despre ce e vorba.

Ionut

API pe Facebook

Pizzarotti, oaia neagră de pe #AutostradaA7. Cristi, buzoianul nostru de serviciu, a filmat în 27-28.12.2022 toți cei 21 kilometri ai lotului 1 al A7 Ploiești-Buzău, între Dumbrava (nod A7-A3) și Mizil: ... Hartă interactivă: https://bit.ly/3Cdsa3v.

Progresul în teren este dezamăgitor, chiar dacă nu aveam așteptări mari de la asocierea Pizzarotti-Retter. CNAIR a raportat la final de noiembrie un stadiu fizic oficial de doar 1,5%, la 3 luni de la emiterea ordinului de începere lucrări, 22.08.2022.

Să fim îngăduitori și să spunem că închidem 2022 la 2-3%. Desigur, avem o zonă cu o descărcare arheologică în curs, avem veșnicele probleme birocratice, dar asocierea Pizzarotti-Retter are suficient front de lucru pentru a demonstra că își poate respecta termenul contractual: aprilie 2024.

Însă cu această "mobilizare" și căutând constant optimizări de soluții tehnice (la structuri, în special), constructorii vor rata cu brio termenul și se vor lungi cu inaugurarea până spre sfârșitul anului 2024. Noi încă sperăm că vor face uitat gustul amar de pe lotul 1 A10 Sebeș-Turda și de pe alte proiecte rutiere și feroviare.

Poate n-ar strica să se uite la vecinii de pe Mizil-Spătaru (28,35 km) unde Coni și Trace nu rup nici ei norii, dar ritmul e cam de 3-4 ori mai mare: stadiu fizic aproximativ 8-9% cu ordin de începere 11.08.2022 pe un șantier cu 7 kilometri mai lung! Vom reveni în curând cu filmare și detalii.

shift2rail

^^ Exista mai multe informatii/planse despre nodul "tourbillon" A8 & A7, unicat in Ro?

sillentium

#8819
@shift2rail plansele cu nodul A7-A8 se gasesc la pagina 510 al Autostrada A7 Ploiești-Milișăuți

ai link-ul mai jos direct la pagina unde sunt plansele

Pagina 510