Autostrada A7 Ploiești-Milișăuți

Started by Ionut, December 18, 2011, 09:02:16 AM

Previous topic - Next topic

12 Members and 42 Guests are viewing this topic.

tom_sawyer

[CN1050694] Implementarea masurilor suplimentare de protectie a mediului aferente Variantei de ocolire Bacau

Data publicare: 25.12.2022

Valoarea totala estimata: 10.386.435 lei




NGC

#8791
"EXECUȚIE LUCRĂRI AUTOSTRADA BUZAU – FOCSANI TRONSON 2 km 4+600 – km 35+400 Vadu Pasii – Ramnicu Sarat; TRONSON 3 km 35+400 – km 71+500 Ramnicu Sarat – Mandresti Munteni"

Quote from: CătălinL on December 28, 2022, 05:51:58 PMPortalul CNSC nu arata vreo contestație momentan din partea Tekfen. Oricât de întârziate ar fi fost poștalioanele, dar azi in mod normal ar fi trebuit să ajungă.

Dar de cand este CNSC singurul loc unde se poate contesta? Crezi ca degeaba tot vorbim despre postalioane posibil intarziate?

In orice caz, din informatiile pe care le-am primit pana ieri seara, nu s-a contestat niciunde, dar, mai asteptati putin. Revin daca e cazul.

NGC

Ofertele financiare pentru "EXECUTIE LUCRARI AUTOSTRADA BACAU – PASCANI LOT 1 km 0+000 – km 30+300 BACAU (SAUCESTI) – TRIFESTI LOT 2 km 30+300 – km 49+299 TRIFESTI – GHERAESTI LOT 3 km 49+299 – km 77+393,70 MIRCESTI – PASCANI":


Lot 1

1. 1,638 miliarde RON fara TVA -> UMB
2. 2,218 miliarde RON fara TVA -> NUROL
3. 2,232 miliarde RON fara TVA -> MAPA


Lot 2

1. 1,278 miliarde RON fara TVA -> UMB
2. 1,538 miliarde RON fara TVA -> ICTAS
3. 1,573 miliarde RON fara TVA -> AUTOMAGISTRAL PIVDEN


Lot 3

1. 1,766 miliarde RON fara TVA -> UMB
2. 1,940 miliarde RON fara TVA -> KOLIN
3. 2,133 miliarde RON fara TVA -> ICTAS


Pentru lotul 3 am trecut doar primele 3 locuri.

dorum

Ne bucuram noi ca ia UMB pe banda rulanta proiectele astea...
Dar la un moment dat vine si intrebarea... ""E fezabil sute de km pt o firma in 2 ani?""
Mi-as dori ca raspunsul sa fie DA!

costin.b

Alții construiesc autostrăzi cu 10 basculante și 5 lopeți... mai greu dar le fac.
Dacă nu putea UMB să ducă - nu le ieșeau calculele, nu licitau (cum nu au licitat pe Ploiești-Buzău).

horatiu.cosma

#8795
Dacă e să ne uităm la tipurile de lucrări executate de UMB anul ăsta, vedem undeva la 60km de umpluturi realizate pe A0, A3, CraPi și Brăila, 2km de poduri terminate pe CraPi3, elevații pentru 4km de poduri ridicate pe A3 și încă pe atâta in diverse faze pe A3 și A0, spre 1000 de grinzi produse pe A0 și A3.

Din ce zic colegii și din ce știu și eu angajează în continuare, au trecut de 4000 de angajați, cumpără echipamente, basculante, macarale, cife de beton, stații de beton sau asfalt, deci cifrele de mai sus vor continua să crească în anii ce vin, nu aici sesizez in 2023 sau 2024 principala problema.

Adevărata provocare pe termen scurt pornește de la modul cum a fost construită firma, cu un lanț de comandă foarte scurt care se bazează la vârf pe aproximativ același nucleu de oameni care acu 15-20 de ani se ocupau de maxim un lot de autostradă și 3 reabilitări de DN-uri în paralel.

Oricât ar fi de brici in ceea ce fac, pur și simplu e o tonă de muncă pentru a gestiona în paralel așa ceva, vorbim despre potențial 17 proiecte majore de infrastructură rutieră, cât tot restul pieței la un loc, e enorm.

Inevitabil vor trebui sa delege din responsabilități, să externalizeze, subcontracteze, cu riscul evident de a scăpa din mână controlul pe calitate, pe gestionarea eficientă a fluxului financiar. O să crească riscul de țepe, de parteneri neserioși care sa îi lase cu ochii în soare și care să le dea peste cap managementul de șantier.

Pe scurt, ecuația matematică a n șantiere în paralel devine mult mai complexă decât cum a fost până acum. Dar, la fel de bine, există și scenariul optimist în care reușesc să gestioneze ecuația asta și, printr-o organizare grozavă, să rupă gura târgului. Un șantier de (posibil) 260km continuu pe A7 poate la fel de bine să le pună în valoare atuurile, să mute munții din loc într-un timp relativ scurt, plus că e proiect de suflet.

Oricum, sunt foarte multe variabile și necunoscute, așa că pe moment ne putem rezuma la felicitări pentru progresul de pe proiecte anul acesta, zile liniștite alaturi de cei dragi în această pauză binemeritată, iar în 2023 să revină cu bateriile încărcate și să depășească așteptările.

Să reușească la anul să termine CraPi3 (cu deschidere rapid în primăvară a pasajului pe DN de la Valea Mare pentru siguranța și confortul șoferilor), să găsească împreună cu CNAIR o variantă de descărcare la Colonești, să termine A0 Nord 2, să tranșeze modificările de soluții tehnice pe A3, să proiecteze o autostradă modernă cu tuneluri spectaculoase la Holdea și să se apuce de ele și să facă progres frumos (fără rabat de la calitate) pe toate șantierele.

paullie

De pe lotul 1 la Buzau nu avem nici o stire? Ce lungime are podul?

ddfab

legat de cat de mult poate duce UMB-ul... vreun coleg mai bine informat pe partea de infrastructura din Ungaria, ne poate spune la ei cum este? parca si acolo o firma locala a construit mult din autostrazile lor... daca nu ma insel Duna asfalt... :hm:

bacovia

Overall, mi-a placut cum s-au miscat lucrurile pe A7, indiferent de culoarea politica. Cu mici exceptii, s-a tras la aceeasi caruta.

Si mai vin cu o previziune: Dupa acest 'batch' de proiecte, UMB va inceta sa mai existe sub aceasta forma. Intr-un orizont de 2-4 ani, 'ceva' se va intampla.

Stef

Avem ceva poze noi din satelit, din păcate în unele locuri norii sunt prezenți. Data: 26.12.2022

Drum de legătură DN2D - A7 via DN2


Cocoașa de la Focșani


Lotul 2 Ploiești-Buzău, Coni-Trace


Nod rutier DJ200C x A7 intersecția Lot 1 / Lot 2


Nod DJ203C


Lot 1 Ploiești-Buzău, Pizzarotti


Nod A3xA7


Nod DN1D tip Clover (?)



Powered by API/PUM imgur uploader

vm75

La Pizza trebuie sa ai ochiul foarte ager ca sa-ti dai seama de progres. Sau o fi ceata de vina? Te pomenesti ca la primavara se ridica ceata si vedem ca-s gata terasamentele.

pelan87

A7 Ploiesti - Buzau, Tronson 1 (Dumbrava - Mizil, constructor Pizzarotti) filmare integrala, 27.12.2022.
E durere, poate se mobilizeaza mai bine in primavara.
Momentan am numarat 5 foreze pe lot, dar in afara de un grup de caprioare speriate de drona (la min. 10:25) nu am gasit alta miscare pe acest tronson. In ciuda perioadei de sarbatori, totusi pe tronsonul 2 (pentru care va veni si filmarea probabil maine dimineata) am gasit ceva miscare, chiar daca la un nivel minim.


Stef

#8802
  • Pe Buzău Focșani 2 și 3 nu există contestații. Se va semna probabil la sfârșit de ianuarie cu UMB.
  • Pe Ploiești Buzău 3, CNAIR va merge la Curtea de Apel în ~februarie.
  • Bacău Pașcani 3 probabil mâine.
Sursa: ședința de progres de la Prefectura Iași.

jalemare

Plangerea la Curtea de Apel se face in termen de 10 zile de la comunicarea deciziei CNSC, sa inteleg ca CNAIR a facut contestatie la decizia de pe lotul 3 si a primit termen in februarie?