Autostrada A7 Ploiești-Milișăuți

Started by Ionut, December 18, 2011, 09:02:16 AM

Previous topic - Next topic

7 Members and 22 Guests are viewing this topic.

alexandru_m

Le anunta cu taraita ca pute atat de tare ca se simte si de pe luna cum vine un constructor care nu avut in viata lui 100+km in lucru dintr-un foc si baga in sac vreo 250 km din 300.

Asta desi mai are 2 tronsoane pe DX12, 2 pe A3, 2 pe A0N, plus alte "maruntisuri" pe la Galati. De lucrari de DN nu mai zic nimic.

Hai cu cresterea aia organica si sanatoasa de 300% pe an.

Antreprenori de pretutindeni puneti mana pe pixuri si agende si hai sa invatati meserie.

Ori revolutioneaza Umbrarescu managementul, ori o sa aiba loc un miracol de Craciun, ori o sa dea faliment. Suntem atat de curiosi ca nu stim unde o sa dormim la noapte.

PS: Domnu Fred, dar ce frumos decoperteaza oamenii astia cu forezele domnule. Minunat.

PPS: Domnu Fred, poate raspundeti si unde va intreba alecu26 sa ii aratati unde scrie ce ziceti dvs. Saracul e inginer de meserie, nu prea stie cum e cu soselele astea.

Ipocritii astia whataboutisti care cauta nod in papura la constructorii romani. Efectiv nu mai avem loc de ei.

naivu

^cu UMB am certitudinea ca loturile acelea se vor termina (cel tarziu in dublul perioadei contractuale daca nu reusesc sa creasca suficient de rapid). Daca ajungeau loturile acelea la Aktor, Pizza sau chiar Webuild, nu stiu cand se terminau! La ora actuala ma astept ca UMB sa termine cele 10 loturi Buzau-Pascani mai repede decat Pizzarotti va termina lotul Dumbrava-Mizil!

alecu26

Exagerezi. Pizza nu va avea prea multe ce sa facă și sa tragă mâța de coada. Pe lângă întârzierile care și un UMB le avea (gen găsit călăreț din perioada migratorie ingropat, dar unde și CNAIR și arheologii s-au mișcat excelent) nu vor fi multe motive de întârzieri. Și penalitățile vor curge rapid. Asa ca as îndrăzni sa zic ca vom vedea loturile din Ploiești Buzău deschise maxim la +20...30%  din timpul contractual.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

oneLess

Și cu timpul ăsta contractual, dacă în 20 de luni prinzi de 2 ori iarnă...

pbh

 
Quote from: alecu26 on December 25, 2022, 08:41:58 AMPizza nu va avea prea multe ce sa facă și sa tragă mâța de coada.
Sa nu ii subestimezi niciodata pe cei de la Pizza. Sunt capabili sa isi bata propriile "recorduri".

hefaistos

 :lol:  :lol:  :lol:
Astept sa vad cum se termina cu rezilierile TS. Apoi o sa schimb pariul: UMB deschide traficului toate loturile pe care le-a castigat sau le va castiga pa A7 pana la Pascani (nu si dincolo de Pascani, ca alea probabil vor intra la licitatie dupa 2024), inainte ca Pizzarotti sa termine lotul unic pe care l-a castigat. Asta ca provocare pentru cei ce sustin ca nu e bine sa castige un sigur competitor atatea contracte.
Da, e o problema cand o singura companie detine mai mult de 50% di o anumita piata. Dar nu e vina companiei respective, e vina sistemului, care a recompensat un anumit comportament de "impusca profitul", care nu a incurajat dezvoltarea pe termen lung.
Vezi cum arata Pizzarotti sau Aktor ("multinationale" pe hartie) dupa mai bine de 8 ani pe piata noastra si cum a crescut UMB.   
Pariu 500 lei: Pana la 31 decembrie 2024, se va deschide A7 intre Buzau Nord si Focsani Nord. data de initiere a pariului 2 octombrie 2023
Pariu 200 euro, daca pana la 31 decembrie 2029 nu se deschide sectiunea cu tuneluri de pe A1 de la Holdea.

TibiV

O filmare de ieri de la SPIRI DRONE cu nodul A7-A3, lotul 1 Pizzarotti...

Mama proștilor este mereu gravidă... :)

NoWords

#8767
Inca putin si depasesc viteza melcului...Ce sa mai, o mobilizare exemplara. :o
O scuza ar fi ca este iarna acum, dar totusi..

alecu26

Cel mai mar3 risc la loturile Pizza as zice ca e sa dea chix unul din subcontractorii de terasamente la care au tot împărțit lotul. Nu sunt niște nume cunoscute sau ceva megafirme. Vor lua și vor da mai departe la alte 2...3 firme care dețin utilaje.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

carutasul

din câte îmi amintesc la A10 a fost un oarecare șantaj legat de niște plăți refuzate de CNAIR, nu neapărat incapacitatea constructorului, poate de data asta va fi altfel dat fiind că nu mai e aceeași situație. Rămâne de văzut..

Ionut

#8770
Au mult mai puține motive de tragere de timp și de claim-uri pe A7 comparativ cu A10. Dar probabil că vor folosi fiecare ocazie să o facă. Teoretic în 2024 spre final circulăm. Pot aduna ~6 luni întârzieri dar, în mod normal, inaugurează până la finalul lui 2024.

alecu26

Și eu as paria pe asta. Pe un lot ușor...cu cantități relativ mici nu e convenabil nici pt Pizza sa tragă de timp.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

Fred

O informatie la mana a 3-a, in ultimele luni UMB a angajat peste 500 de oameni pe specialitate fierar-betonisti si chestii conexe; nu pot spune cifra exacta, tipul cu care am vorbit nu vrea sa atraga atentia. De asemenea sunt comandate cateva sute de basculante, mie mi s-a parut mica cifra dar el zice ca e calculata si ca partea de Project Management e excelenta, el e convins ca vor avea capacitatea sa faca proiectele la timp. Chiar am avut o mica controversa la masa cu inca niste constructori, eu eram singurul sceptic si inca sunt, sper sa aibe ei dreptate si peste 30 de luni de la ultimul OIC sa fie in circulatie, nu neaparat 100% gata, toate loturile castigate.

@alexandru_m , am raspuns o data si mesajul a disparut in vidul cosmic, nu repet.

alexandru_m

Doamne ajuta sa fie totul ok, nu le vrea nimeni raul in mod gratuit.

Doar sa lucreze respectand legea.

Cetatean

Confirm informatia cu fierari. Tot asa,la mana 3. Ii plateste bine,de la stadiul de invatacei. Numa sa vrea sa dea din maini. Programul il stiti,zi lumina,la 4 saptmanai una acasa si masa asigurata.

Legat de utilaje,putem sa urmarim la drpicv pe judetul unde sunt inregistrate firmele,ce utilaje se inregistreaza lunar.

Imi imaginez ca a mers la mercedes si a zis,vreau 250 la fel,in 2 luni,pe portocaliu. Banii jos. Facem sefu :))
La utilaje,la fel.

Sunt curios ce marja de profit au. La valaorea contractelor si 2% e foarte mult. Cred ca au depasit 10 miliarde,din toate contractele,nu?