Autostrada A7 Ploiești-Milișăuți

Started by Ionut, December 18, 2011, 09:02:16 AM

Previous topic - Next topic

13 Members and 36 Guests are viewing this topic.

emanu1800

Pai sa plateasca Oprisan & Co care au tras pentru traseul asta casa aluia, e destul de simplu.

hvm

#8716
Vai de capul nostru. Daca raspunsul e real si pe baza documentatiei reale si pe baza acestei documentatii s-au efectuat exproprierile atunci e jale. Te trezesti ca astia au expropriat alt traseu.... Fiindca nu as crede ca UMB poate da un rateu in halul asta in privinta traseului din proiect.

Tre sa punem acest extras din raspunsul CNAIR.

QuoteUrmare a adresei dvs, Inregistrata la CNAIR SA cu nr 92/77070/19.09.2022, prin care ne solicitati un punct de vedere pentru documentatia referitoare la "AMPLASARE CONTAINER PROCESARE FRUCTE" pe terenul avand NC 53539, situat in intravilanul satului JORASTI, com. VANATORI, jud VRANCEA, va comunicam ca, in urma suprapunerii coordonatelor STEREO 70 ale colturilor terenului dvs cu cele din cadrul proiectului privind constructia A7, s-a constatat ca acesta se afla in afara zonei de protectie a autostrazi si ca atare puteti sa realizati investitia propusa.

Tinem sa precizam ca, in conformitate cu prevederile Legii nr 198/2015 privind aprobarea Ordonantei Guvernului nr 7/2010 pentru modificarea si completarea Ordonantei Guvernului NR 43/1997 privind regimul drumurilor cu completarile si modificarile ulterioare se poate construi in lungu autostrazii la 50,00 m de la marginea exterioara a zonei de siguranta, respectiv in afara zonei de protectie a acesteia.


LE: De fapt e asa cum spunea Teo@Cafe aici


Foarte probabil nu a expropriat nimeni nimic, ci "s-a expropriat terenul" (singur cel mai probabil).....
Pariuri: A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe - aici

horatiu.cosma

Măgăria 1: cum să treacă traseul exact pe lângă casa lui? Exista spațiu suficient să îl traseze la câțiva zeci de metri distanță și să mențină viteza de 130.

Măgăria 2: dacă tot au trasat drumul pe acolo, cum să nu îl exproprieze integral CNAIR și să îl lase cu geamul casei lipit de podul de autostradă? E foarte multă prostie în CNAIR, dar există la fel de multă ranchiună pe cetățeni și unii chiar se bucură când pot face astfel de mizerii cetățenilor, argumentând aiuristic "am expropriat doar culoarul, ghinion dacă a rămas neexpropriată jumătate din casă, măcar v-a rămas bucătăria și baia, să vă descurcați". Iar acel răspuns cu zona de protecție a autostrăzii e din puțul gândirii, cum să scrii așa ceva în documente oficiale?

Măgăria 3: pe eTerra încă nu e întăbulat culoarul autostrăzii, unii proprietari încă nu au fost notificați conform legii cum că vor fi expropriați (cum e și cazul cetățeanului din imagini). Fără treaba asta, fără ordin de începere, fără autorizație de construire nu e deloc ok ce s-a întâmplat în teren "pe baza acceptului verbal al unor proprietari". Toți vrem dezvoltare ieri, însă unele linii roșii nu ar trebui trecute, că drumurile astea nu le construim doar de dragul de a le construi, ci din respect pentru niște cetățeni pe care ne-am dori să îi vedem circulând pe ele, nu plecând scârbiți pe alte meleaguri unde sunt tratați puțin altfel. Plus că pe termen lung e mai sănătos pentru toți cei implicați ca regulile să fie respectate în mod egal de toți participanții la joc. Orice distorsiune neloială strică jocul economic și scoate artificial pe bară unii pe care i-am vrea în continuare în cursă, în timp ce alții supra-avantajați vor ajunge să se creadă mici zei monopoliști fără de care nu se poate face nimic și cărora li se cuvine orice. Și de aici mai e un pas previzibil până la creșterea prețurilor, a scăderii calității, a șantajului pentru extindere de termene și alte cedări.


pasadia

Pai nu ar fi frumos sa nominalizam UMB-ul pentru asemenea magarii (nu ma refer neaparat la casa aceasta, ci la faptul ca lucreaza fara AC)? Adica da, UMB e frumos, creste cat sapte, ba mai e si colaborativ si da informatii unora si altora, dar totusi ce fac, aici si in alte locuri, e nesimtire. Si ma rog, e treaba statului ca ii permite, nu ma afecteaza pe mine personal, dar ce ma afecteaza personal e faptul ca vad ode inchinate UMB-ului de colegi de forum care totodata injura de zor alti constructori. Prefacandu-se ca nu inteleg cum UMB-ul unge anumite rotite si de asta i se permite mult prea multe.

shogom

Nu cred ca e important numele.
Daca dintre X, Y si Z, X livreaza constant la termen sau inainte, parca ai vrea sa l vezi pe X in continuare.
Pe mine asta ma intereseaza!
Cred ca asta e sursa osanalelor.

Gresarea, anticiparea etc fac parte din joc/risc si si o asuma fiecare jucator.

 

hvm

#8721
Sincer sa fiu, prefer sa traga de coada norocul lucrad cat mai in avans in stilul UMB/POR/Stragab, decat sa stea sa traga termenele de coada cum e cu WeBuild, Nea beni, Pizza sau Aktor. E adevarat ca dintre UMB, Porr si Strabag cred ca ultimii doi s-au miscat cel mai bine in limitele si in spiritul legii, pe cand UMB a facut ce stie romanul cel mai bine, optimizari pentru a scoate cat mai mult profit (ca a terminat si mult mai repede asta o consider cireasa de pe tort). Doar ca datorita lor am ajuns, din a spera sa se termine la timp, sa avem asteptari de a se termina cu mult inainte de termen..... Daca lucra UMB la podul de la braila cu japonezii eu cred ca sigur ar fi terminat drumul de access pana acum si nu se mai plangea nimeni ca se intarzie pana in vara (cu toata intarzierea partenerului serios)...

pe de alta parte nu e ok nici cum multe persoane spun: uite cat a facut UMB in 4-5 luni, au si asfalt, cand de fapt ei lucreaza de mai bine de un an, dar totusi, ei isi dau interesul sa termine cat mai repede, chiar daca oarecum dribleaza legea, dar nu cred ca au pus-o la pamant pana acu intr-un mod catastrofal (vezi cum s-a facut receptia - daca s-a facut - pe A10 ca inca nu avem parcari sau toalete deschise, iar despre asfalt e praf, mai rau decat colegii Aktori care au daramat tot acolo unde a fost cazul si au facut de la zero de calitate...

Nu ma deranjeaza sa forteze pentru a termina mai repede fiindca imi da increderea ca s-ar putea sa pot face un drum Iasi - Bucuresti sau Gura Humorului - Constanta pe Autostrada in viitorul apropiat. Sincer m-am cam saturat sa merg doar noaptea ca sa nu am parte de aglomeratie. Si sincer sa fiu, A de la Pascani la Buzau daca o termina toata pana in 2026 putin imi pasa ca e putin peste termen, mai ales la cati KM sunt. Sa nu apara in conducere cativa care sa fie invidiosi pe viteza lor si sa se decida sa le puna niste piedici, ca ar fi pacat.... 

Dpmdv toata stima pentru cei care lucreaza in grafic sau forteaza graficul. Chiar si cei cu putine intarzieri sunt ok, eu am fi multumit si cu Actor daca pana la final de 2024 termina bucata lor pe A0 sud. Toata lumea ii critica, dar sincer cred ca lotul lor pe A10-2 e mult mai bun decat aproape majoritatea. Oricum lotul Bechtel bate pe toti la calitate (din loturile pe care am mers eu nu cred ca am vazut in romania unul mai bun).

Deacord ca nu tre sa ridicam in slavi UMB ca uite lucreaza in avans, dar hai nici sa nu ii dam in cap ca CNAIR nu e in stare sa tina pasul cu ei. Pana acu ne plangeam ca nu avem partener serios si ca asta le permite companiilor sa profite. Uite ca acum este unul care trage partenerul serios dupa el, acu ii dam si lu asta in cap ca de ce vrea sa faca ceva bine si repede?

Am spus ca nu cred ca a gresit el culoarul, ci ca in diferite echipe din CNAIR habar nu se stie unde se afla acest culoar decat in echipa care lucreaza la acel proiect. Pentru restul e alb pur, viseaza doar ingerasi care dau fil, fil, fil din aripioare.
Pariuri: A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe - aici

alecu26

Dar dacă lucrul asta în avans fără proiect aprobat ti-ar pune viata în pericol ai mai fi de acord cu hei rup ul? Regulile astea sunt făcute sa te protejeze pe tine ca cetățean. Ca de exemplu nu ai tu de unde sa știi ca dacă în zona seismica București e nevoie sa nu de antretoaze la grinzi?
La fel cum probabil știi sau nu știi ca Bacău e situat intr-o zona mai seismica decât București.
Ei...nu ai de unde știi dar te bazezi pe instituții ale statului care veghează la respectarea acestor reguli. Aceleași instituții pe care acum le admiri ca se uita în alta parte.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

hvm

#8723
Pai hai sa vedem care e legatura intre a incepe sa decoperteze in avans, cu ce spui tu? UMB are deja proiectul, nu cred ca s-a apucat sa faca putin diferit fata de acel proiect. Si aici se pare ca a intrat in teren cu acordul proprietarilor (ca dribleaza legea spunand ca e drum de access asta am spus ca deja nu ma deranjeaza). Dar daca se apuca si face un ditamai zidul de pamant de 6m inaltime la 1 m de casa mea fara AC cand in proiect spune maxim 50cm atunci da, e o problema ca s-ar putea sa ma afecteze. Insa hai sa fim seriosi, ori vrem autostrazi, ori vrem aglomeratie? Pai daca statul nu termina exproprierile, si tot acel stat nici macar nu stie pe unde va fi traseul, ce vina are constructorul care vrea sa construiasca mai repede si site pe unde trebuie facut? Daca tot o face, hai sa ne grabim cu exproprierile si corectat traseul.

Mie mi se pare mai grav ca UMB lucreaza pe traseu si CNAIR nu stie care e acel traseu si emite "autorizatii" la plesneala. Emit aceasta afirmatie bazandu-ma pe faptul ca UMB lucreaza pe traseul corect. Dar hai sa vedem ce si cum, eu sper sa termine cat mai mutl si cat mai repede ca vreau sa conduc pe aceasta autostrada in loc de DN2.

Ce nu sunt deacord e ca acel partener serios sa ii permita lui UMB sa faca acest lucru dar sa nu ii permita lui MAPA sau Aktor sau Nurol sa faca acest lucru. Pana la urma riscul e al celui care construieste.... Si ce nu e normal e tot la CNAIR: vede ca acel constructor e gata sa intre in teren, sa a intrat deja in teren si decoperteaza, pai da-i frate OIL, nu il lasa sa lucreze 8 luni pan ii dai OIL. In paralel daca un alt constructor face la fel drum de access pe toata suprafata A, lasa-l sa faca atat timp cat proprietarul i-a dat acceptul. Tu ia si fati treaba sa ii eliberezi cat mai repede terenul de sarcini sa il ajuti sa termine cat mai repede, nu sa ii pui bete in roate.
Pariuri: A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe - aici

Gendan

Am o intrebare impertinenta asa ca incerc sa o indulcesc din formulare. Scuze in avans de la @NGC.

Sebsemnatul Gendan,

Luand in calcul redesemnarea castigatorului pe loturile 2 si 3 din Buzau-Focsani,
Luand in calcul termenul legal de 10 zile pentru depunerea contestatiilor,
Luand in calcul zilele libere care urmeaza,
Intelegand ca alea 10 zile nu se scurg neaparat de pe 12 decembrie ci de la data instiintarii participantilor la licitatie,
Contempland cu angoasa la drumul pe care trebuie iar sa il fac pana la Suceava pe DN2,
Verificand obsesiv portalul CNSC,

Intreb:
Avem ceva vesti de postalioane intarziate (sau lipsa lor) catre CNSC?  O:-)

alexandru_m

1. E usor sa vorbesti de la caldurica despre ce se intampla cu munca de viata a altcuiva.

2. Vai de mine, mergem doar noaptea ca e aglomeratie? Dar parizienii, sau jumatate din Olanda, sau toti cei care au treaba pe langa cam toate orasele mari din Germania, sau cei care merg zilnic pe A23 in Viena cum de pot sa stea si la coada?

3. Ah, deci acum incurajam un fel de concurs de fentat legea? Sa vedem care dintre constructori o ard mai bine fara AC si exproprieri, adica pe terenuri inca detinute pe persoana fizica? Si facem din asta politica de stat? Si dupa aia ne miram cand murim cu dreptatea in mana sau nu pupam Schengen ca oamenii aia nu vor sa isi puna siguranta in mainile unor spagari pentru care legea e facultativa? WTF?!

hefaistos

Dacă întra cineva pe proprietatea ta, încă ne-expropriata poți face plângere penala. N-am auzit pe nimeni sa facă, deci înseamnă că fie sunt deja expropriate, fie s-a întrat în înțelegere cu proprietarul. În rest faci zgomot și agitație pentru nimic.
Sa fie invidia?
Pariu 500 lei: Pana la 31 decembrie 2024, se va deschide A7 intre Buzau Nord si Focsani Nord. data de initiere a pariului 2 octombrie 2023
Pariu 200 euro, daca pana la 31 decembrie 2029 nu se deschide sectiunea cu tuneluri de pe A1 de la Holdea.

ijwtsh

Chiar daca nu e expropriat, UMB nu s-a atins de casa, doar a decopertat pe langa ea. Deci care e problema? Si in eventualitatea mutarii traseului, o sa-si asume ca au decopertat in mod inutil o portiune din traseu, si aia e.

Alexander

Sa inteleg ca doar mie mi se pare ciudat ca autostrada face ditai bucla si ajunge fix in casa astuia, construita in mijlocul campului. Si nici nu pare foarte veche constructia (maxim 2 ani as aprecia, desi as miza pe ultimul an). Intreb si eu persoanele pricepute, ar fi pont cu exproprierile sau nu se imbogateste nimeni? 

bacovia

Pai toata treaba cu cocoasa a fost dubioasa de la inceput. Dosarele X de la Focsani.