Autostrada A7 Ploiești-Milișăuți

Started by Ionut, December 18, 2011, 09:02:16 AM

Previous topic - Next topic

2 Members and 16 Guests are viewing this topic.

GRG

Valorile contractelor din comunicatele de presa nu contin si achizita de lucrari ulterioare. Practic la 6.5mld, mai adaugati 20% si se verifica procentele.

pelan87

@Sorinus DANLIN e ajutat la "portofoliu" de asocierea cu niste bulgari. Oferta pentru L3 Ploiesti-Buzau a fost depusa de Asocierea DANLIN XXL (lider de asociere) – HYDROSTROY AD – VDH AD (VODSTROI 98 AD).

Redau mai jos si decizia CNSC pentru L3 Ploiesti-Buzau:

QuoteÎn temeiul art. 26 alin. (2) și (5) din Legea nr. 101/2016 privind
remediile și căile de atac în materie de atribuire a contractelor de
achiziție publică, a contractelor sectoriale și a contractelor de concesiune
de lucrări și concesiune de servicii, precum și pentru organizarea și
funcționarea Consiliului Național de Soluționare a Contestațiilor, pentru
considerentele evocate în motivare, admite, în parte, contestația
formulată de asocierea DANLIN XXL - HYDROSTROY AD - VDH AD
(VODSTROI 98 AD), prin liderul asocierii DANLIN XXL, și anulează
raportul procedurii de atribuire nr. 24/13710/27.10.2022, în partea ce
privește oferta asocierii DANLIN XXL - HYDROSTROY AD - VDH AD
(VODSTROI 98 AD) și ofertele admisibile, procesele-verbale de
reevaluare, în privința ofertei asocierii amintite, și comunicările privind
rezultatul procedurii transmise acestei asocieri și operatorilor economici
ale căror oferte au fost declarate admisibile. Obligă autoritatea
contractantă la reevaluarea ofertei asocierii DANLIN XXL - HYDROSTROY
AD - VDH AD (VODSTROI 98 AD) și stabilirea rezultatului procedurii, în
termen de 20 zile de la primirea deciziei, cu respectarea celor din
motivare, a documentației de atribuire și a dispozițiilor legale în materia
achizițiilor publice. Rezultatul procedurii va fi comunicat operatorilor
economici implicați în termenul legal.
În temeiul art. 26 alin. (6) din lege, respinge, ca nefondate,
capetele de cerere referitoare la anularea raportului procedurii nr.
24/13710/ 27.10.2022, în ceea ce privește rezultatul reevaluării ofertei
depuse de asocierea Nurol Insaat ve Ticaret Anonim Şirketi (lider de
asociere) - Makyol Insaat Sanayii Turizm ve Ticaret A.S., a actelor care
au stat la baza emiterii acestuia în referire la oferta amintită, precum și
obligarea autorității contractante la reevaluarea ofertei declarate
câștigătoare, din contestația asocierii Danlin XXL.
Admite cererea asocierii Danlin XXL privind plata cheltuielilor
efectuate în cursul soluționării contestației și obligă Compania Națională
de Administrare a Infrastructurii Rutiere SA la plata către asocierea
Danlin XXL a sumei de 10.000 lei, reprezentând onorariu avocat.
În temeiul art. 64 Cod procedură civilă, încuviințează în principiu
cererea de intervenție nr. 124549/17.11.2022, înregistrată la Consiliu
sub nr. 56819/18.11.2022, formulată de asocierea Nurol Insaat Ve
Ticaret A.S, Makyol Insaat Sanayi Turizm Ve Ticaret AS, și o admite, în
parte.
În temeiul art. 64 Cod procedură civilă, încuviințează în principiu
cererea de intervenție înregistrată la Consiliu sub nr. 56793/18.11.2022,
formulată de TEKFEN INȘAAT VE TESISAT ANONIM ȘIRKETI, și o
respinge.
În temeiul art. 26 alin. (6) din lege, respinge, ca nefondată,
contestația formulată de TEKFEN INȘAAT VE TESISAT ANONIM ȘIRKETI.
În temeiul art. 64 Cod procedură civilă, încuviințează în principiu
cererea de intervenție nr. 124565/18.11.2022, înregistrată la Consiliu
Pagina 4 din 5
sub nr. 57018/ 21.11.2022, formulată de asocierea Nurol Insaat Ve
Ticaret A.S, Makyol Insaat Sanayi Turizm Ve Ticaret AS, și o admite.
Respinge solicitarea contestatoarei TEKFEN INȘAAT VE TESISAT
ANONIM ȘIRKETI privind plata cheltuielilor determinate de soluționarea
litigiului.
Prezenta decizie este obligatorie pentru părți. Împotriva ei se poate
formula plângere, în termen de zece zile de la comunicare pentru părțile
cauzei, respectiv de la data luării la cunoștință de către alte persoane
vătămate, în temeiul art. 29 din Legea nr. 101/2016.

Poate ne ajuta @NGC cu cateva informatii suplimentare, sa stim la ce sa ne asteptam. Oare care este clasamentul ofertelor dpdv tehnic si financiar? Ce ar putea urma dupa reevaluarea ofertei Danlin, tinand cont ca oferta Nurol nu va fi reevaluata? Cei de la Danlin au avut o oferta mai buna decat Nurol, dar au fost descalificati? Daca da, din ce motiv?

TibiV

#8657
@mirceaeliade

Este mult mai complicat pentru cei care care nu sunt familiarizati cu mecanismele de finantare...

UE iti da "procent de finantare" (75%-85%) din cheltuielile eligibile.

La cheltuieli neeligibile iti dau doua exemple:
- TVA (care este o cheltuiala impusa de stat, care instantaneu se intoarce in bugetul de stat. De ce ar plati UE cota de TVA?!...)
- exproprieri (de ce ar plati UE pentru exproprieri = cresterea teritoriului in administrarea statului?!?!...)

Mama proștilor este mereu gravidă... :)

Fred

Intre Adjud si Bacau exista vreun nod? Pe harta proiectelor de infrastructura nu apare nici unul, in schimb intre Adjud si Focsani sunt inca doua, Pufesti si Tisita.

pelan87

^
Este un nod mai sus de Adjud, la intersectia cu DN 11A, apare si pe harta proiectelor, aici.

Mai este un nod la Racaciuni / Rastoaca, dar acela e legat si de A13 si il poti vedea pe harta proiectelor doar daca bifezi si proiecte propuse, din dreapta jos. Totusi, in proiectul A7 e cuprins un alt nod, care arata diferit de cel de pe harta proiectelor, nod cu DJ 252E. Nu stiu insa daca se va construi acest nod, sau daca se va construi direct nodul cu DN2 cand se va face A13.

Si mai este un viitor nod la Adjud prins intr-un contract separat pentru "Elaborarea Studiilor de Prefezabilitate și Fezabilitate pentru realizarea de noi noduri rutiere pe rețeaua de autostrăzi (A0, A1, A2, A3 și A7)", vezi comunicatul CNAIR aici.


Fred

Bun, deci segmentul intre Adjudul vechi (nod) si Bacau poate fi dat in folosinta doar dintr-o bucata, chiar daca e pe 2 loturi diferite. Nu stiu daca UMB o sa taie o mega-panglica de la Focsani-nord la Bacau-sud sau deschide bucati pe masura ce sunt gata, la interval de cateva saptamani sau luni.

mike_us

  Ma așteptam la mai mult entuziasm astăzi pe forum la semnarea a 95km. Alți ani nu semnat atâția km într-un an întreg. Mai ramine de văzut pina la sfârșitul anului daca scăpam fără contestații pe măcar unul din cele 2 loturi Buzău - Focșani.

Allex

Nu e vorba ca nu ne bucuram, dar nu e ca si cum nu se stia de atata timp. Probabil si de asta lipsa de reactie. O sa vezi entuziasm la primele imagini din teren cu santierul :)
"Asta-i ţara tuturor imposibilităţilor"

DN2 - E85 | Monitorizare A7 Autostrada Moldova

TibiV

De la SPIRI DRONE, o simulare/animatie a traseului Focsani-Bacau:

Mama proștilor este mereu gravidă... :)

mike_us

#8664
Autostrada Bacău – Pașcani: Câștigătorii pe cele trei loturi vor fi desemnați în următoarele 10 zile – Grindeanu.
Bacău – Pașcani

Confirmând cea ce zicea @NGC ieri.

TeoH9

Le are Grindă cu cuvintele. Zice "câștigătorii", ca și cum ar fi mai mulți, ca să nu ne dea de gândit. Dacă ar fi zis "câștigătorul" ar fi fost evident la cine face referire.

TibiV

Tot de la SPIRI DRONE, doua simulari/animatii:

Tronsonul Ploiesti-Buzau

Tronsonul Buzau-Focsani
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

Ionut

@NGC
Poate-mi poți da te rog frumos sumele contractate cu UMB pentru cele 3 loturi Focșani-Bacău, CNAIR nu a binevoit să le facă publice în comunicatul oficial de ieri. :rant:

Până aflu, am aplicat formula clasică: 80% din estimat.

NGC

Focsani - Bacau

Nu ai gresit mult cu aproximarea. Nu am acum la indemana cifrele "la virgula", asa ca le trec pe astea rotunjite.

Oferta UMB pentru lot 1 este de +/- 2,355 milioane RON fara TVA.
Oferta UMB pentru lot 2 este de +/- 2,485 milioane RON fara TVA.
Oferta UMB pentru lot 3 este de +/- 1,674 milioane RON fara TVA.

NGC

Ploiesti - Buzau lot 3

Quote from: pelan87 on December 15, 2022, 02:07:09 PMPoate ne ajuta @NGC cu cateva informatii suplimentare, sa stim la ce sa ne asteptam. Oare care este clasamentul ofertelor dpdv tehnic si financiar? Ce ar putea urma dupa reevaluarea ofertei Danlin, tinand cont ca oferta Nurol nu va fi reevaluata? Cei de la Danlin au avut o oferta mai buna decat Nurol, dar au fost descalificati? Daca da, din ce motiv?

Dupa reevaluare clasamentul arata asa. Ceilalti ofertanti (cu exceptia celor de la DANLIN care au contestat) nu mai sunt in cursa.

1. NUROL
2. TEKFEN

Asocierea condusa de DANLIN a fost descalificata la evaluarea tehnica, asa ca, teoretic, oferta lor financiara nu este cunoscuta, dar, dupa cum insista cu contestatiile, putem presupune ca au o oferta financiara mai buna si ca ar ajunge pe locul 1. O sa incerc sa aflu ce oferta au, ca deocamadata habar n-am.