News:

Doar 30 minute de editare!
Poți edita propriul mesaj timp de doar 30 minute după ce l-ai scris!

Main Menu

Autostrada A7 Ploiești-Milișăuți

Started by Ionut, December 18, 2011, 09:02:16 AM

Previous topic - Next topic

2 Members and 12 Guests are viewing this topic.

pelan87

@dorum Daca faci referire la postarile mele de pe loturile 1 si 2 Ploiesti - Buzau, numele constructorului apare intotdeauna in descrierea de pe youtube. Oricum, ne vom obisnui repede, probabil doar pe Ploiesti - Buzau vom avea loturi non-UMB, si acelea sunt:

Lot 1 - constructor: Pizzarotti - Retter (aici a intrat recent si un subcontractor roman, IBB Holding)

Lot 2 - constructor: Coni (RO) - Trace Group (BG)

Lot 3 - constructorul ramane sa fie stabilit. Ultimul castigator desemnat a fost Nurol, s-a contestat, iar CNAIR trebuie sa re-evalueze oferta celor de la Danlin XXL. Vorba lui NGC: telenovela se prelungeste.

dorum

multumesc... acu am bagat la cap :) 1: Pizza, 2: Coni
de 3 stiam ca e in "dezbatere"

sillentium

QuoteCompania de Drumuri nu poate semna cu Nurol (Turcia) contractul pentru lotul 3 al Autostrăzii Ploiești-Buzău, contestația constructorului român Danlin fiind admisă, în parte la Consiliul Național pentru Soluționarea Contestațiilor (CNSC). CNAIR i-a desemnat câștigători pe turcii de la Nurol (care construiesc un lot de 14 kilometri din Autostrada Transilvania), dar constructorul din județul Neamț despre care presa locală a scris că ar fi apropiat de baronul Ionel Arsene, a depus contestație la CNSC în noiembrie solicitând anularea procedurii

Astfel, la un an și jumătate de la lansarea licitației, CNAIR nu poate semna contractul pentru lotul 3 Pietroasele-Buzău, lot de 13 kilometri între două loturi deja contractate și parțial în șantier : loturile 1 și 2 pe Ploiești-Buzău și lotul 1 Buzău-Vadu Pașii unde UMB începe lucrările la primăvară.

https://economedia.ro/frana-pe-autostrada-ploiesti-buzau-cnsc-a-admis-contestatia-danlin-pentru-lotul-3-cnair-nu-poate-semna-contractul-cu-turcii-de-la-nurol.html

Earthchild

Nici nu am auzit de Danlin, după nume credeam că sunt chinezi.

horatiu.cosma

Români, din asocierea firmelor din Neamț care s-a ocupat de podul prăbușit de la Luțca.

Sorinus

Si ce au in portofoliu (in afara de podul prabusit), de pot ei sa liciteze pe un A? Au macar 50km de DN reabilitat ?

TeoH9

Am mai zis: Reabiliteaza in calitate de subcontractori DN Târgu Frumos - Flămânzi - Botoșani.
Lucrează dezorganizat, murdar, n-au respect pentru șoferi dar lucrează. Aveau echipe care lucrau cu pelerine pe ploi torențiale.
Nu sunt UMB, PORR, Strabag sau Nurol (care pe A3 fac o figură foarte frumoasă) dar nu sunt nici cei mai slabi constructori.
Sincer nu cred că i-aș vrea pe A7.

rota

Contractele pentru încă 96 de km din Autostrada Moldovei (A7)au fost semnate astăzi la Bacău!
Constructorul român care a câștigat licitația are la dispoziție 6,5 miliarde de lei (fără TVA) și 30 de luni pentru a finaliza lucrările pe cele 3 loturi ale Autostrăzii Focșani-Bacău, finanțată prin PNRR:
-Lotul 1 (Focșani - Domnești Târg) : 35,60 km
-Lotul 2 (Domnești Târg - Răcăciuni): 38,78 km
-Lotul 3 (Răcăciuni - Bacău): 21,52 km
Tot astăzi am semnat la Bacău contractul de finanțare prin PNRR pentru construcția Autostrăzii Focșani-Bacău, contract cu o valoare totală de 9,1 miliarde de lei.
Prin semnarea acestui contract am încheiat seria contractelor de finanțare pentru toate obiectivele de infrastructură rutieră finanțate prin PNRR. sursa
Bucovina sustine autostrada A7
Pariu 500 lei: UMB termina tot Buzău - Focșani, 4 loturi, 82 km pana in 5 iulie 2025!

Stef

#8648
FB Grindă

QuoteContractele pentru încă 96 de km din Autostrada Moldovei (A7)au fost semnate astăzi la Bacău!

Constructorul român care a câștigat licitația are la dispoziție 6,5 miliarde de lei (fără TVA) și 30 de luni pentru a finaliza lucrările pe cele 3 loturi ale Autostrăzii Focșani-Bacău, finanțată prin PNRR:

-Lotul 1 (Focșani - Domnești Târg) : 35,60 km

-Lotul 2 (Domnești Târg - Răcăciuni): 38,78 km

-Lotul 3 (Răcăciuni - Bacău): 21,52 km

Tot astăzi am semnat la Bacău contractul de finanțare prin PNRR pentru construcția Autostrăzii Focșani-Bacău, contract cu o valoare totală de 9,1 miliarde de lei.

Prin semnarea acestui contract am încheiat seria contractelor de finanțare pentru toate obiectivele de infrastructură rutieră finanțate prin PNRR.


Nu înțeleg diferența de bani. Dacă UMB construiește tot, restul de vreo 3 MLD unde sunt? Sau e o greșeală în postare?

mirceaeliade

#8649
>Prin semnarea acestui contract am încheiat seria contractelor de finanțare pentru toate obiectivele de infrastructură rutieră finanțate prin PNRR

S-au rezolvat deja banii pentru Bacau-Pascani si pt sectoarele de pe A8?  Sau iarasi vorbeste din fund?

Oricum, tehnic vorbind, cred ca astia 96 km semnati acum e cel mai lung contract semnat dintr-o data in Romania de la Bechtel incoace. 

Si de notat ca pana la final de 2022, s-a ajuns la 7 din 13 contracte semnate pe A7, si 10 din cele 18 segmente incluse in PNRR.

hefaistos

Tehnic sunt 3 contracte distincte. Chiar daca intre aceleasi parti si semnate la acelasi moment.

Oricum 2022 devine cel mai bogat an din istorie prin valoarea contractelor semnate.
Pariu 500 lei: Pana la 31 decembrie 2024, se va deschide A7 intre Buzau Nord si Focsani Nord. data de initiere a pariului 2 octombrie 2023
Pariu 200 euro, daca pana la 31 decembrie 2029 nu se deschide sectiunea cu tuneluri de pe A1 de la Holdea.

mirceaeliade

#8651
QuoteJoi, 15.12.2022, s-au semnat contractele de execuție lucrări pentru construcția celor 95,9 km ai autostrăzii Focșani – Bacău, pentru toate cele trei loturi, cu ASOCIEREA SPEDITION UMB SRL – SA&PE CONSTRUCT SRL - TEHNOSTRADE SRL.

Tot astăzi s-a semnat și contractul de finanțare, prin PNRR, în valoare de 9,1 miliarde lei, pentru construcția acestei autostrăzi.

Perioada de execuție a lucrărilor pentru fiecare lot este de 30 de luni.

http://www.cnadnr.ro/ro/comunicare/comunicate-de-presa/interes-general/s-au-semnat-contractele-pentru-construc%C8%9Bia-celor-959

Pe SEAP la licitatie apare:
QuoteII.1.5) Valoarea totala estimata: Intervalul intre : 8.246.517.301,16  si 9.731.322.653,56  Moneda: RON
Nu licitase UMB la 80% din cei vreo 9.7mld? Adica undeva sub 8 miliarde? Daca da, atunci unde se duce diferenta?

Ady_ro

La anul cu siguranță vor fi si mai multe contracte semnate. Ma tem doar ca dupa mai 2023 cand se schimba ministrul transporturilor ne vom trezi din nou cu adormitul Bode  >:(  >:( 

hefaistos

N-are legatura. S-au semnat contracte pe PNRR pe repede inainte. Vezi ce se intampla pe A13, unde nu e graba.
Pariu 500 lei: Pana la 31 decembrie 2024, se va deschide A7 intre Buzau Nord si Focsani Nord. data de initiere a pariului 2 octombrie 2023
Pariu 200 euro, daca pana la 31 decembrie 2029 nu se deschide sectiunea cu tuneluri de pe A1 de la Holdea.

razvan96