Autostrada A7 Ploiești-Milișăuți

Started by Ionut, December 18, 2011, 09:02:16 AM

Previous topic - Next topic

1 Member and 40 Guests are viewing this topic.

mirceaeliade

QuoteCNAIR în calitate de coordonator de reforme si/sau investitii pentru Planul National de Redresare si Rezilienta, au convenit în data de 07.11.2022, încheierea Contractului de Finanțare nr. 8 pentru proiectul "Autostrada Bacau-Pascani" în vederea acordării finanțarii prin Planul National de Redresare si Rezilienta,Componenta  4.
Valoarea totală a  proiectului este de 7,322,556,740.89 lei din care valoarea fondurilor europene aferente PNRR este de 2,036,969,200.00 lei, cofinantarea nationala reprezinta 4,122,580,587.64 lei, iar TVA aferent reprezinta 1,163,006,953.25 lei.
Stie careva de ce partea PNRR e doar ~35%?  Nu era cam 100% pt PNRR?  Diferenta sunt exproprierile?
http://www.cnadnr.ro/ro/comunicare/comunicate-de-presa/interes-general/%E2%80%9Cautostrada-bacau-pascani%E2%80%9D

TibiV

Am gasit o filmare foarte amanuntita cu Lot 4 UMB la Focsani...

Mama proștilor este mereu gravidă... :)

rota

,,Elaborare Studiu de Fezabilitate si Proiect Tehnic de Executie pentru Drum Expres Pascani- Suceava"

Prin semnarea Actului Aditional nr.3 se modifica una dintre prevederile importante :

Art.I . (1) La Art.2 alin.(2)– Durata contractului si perioada de implementare a proiectului, se modifica si va avea urmatorul cuprins:

,,Perioada de implementare a Proiectului este de 39 luni, respectiv intre data de 26.10.2020 si 31.12.2023, la care se adauga, daca este cazul, si perioada de desfasurare a activitatilor proiectului inainte de semnarea Contractului de Finantare, conform regulilor de eligibilitate a cheltuielilor".
sursa

emanu1800

Brusc portiunea dintre Pascani -> Suceava a redevenit drum expres si nu autostrada?

mirceaeliade

Contractul a fost semnat cu titlul de DEx. Daca guvernantii se duc la UE sa ceara bani pt conexiunea cu UKR aproape sigur se vor gasi bani de A pana la granita.

mdragos

3 ani si 3 luni pentru un SF si PT? Ne cam mult? Nu mai conteaza, important sa finalizeze la sfarsitul anului 2023 conform noii anexe.

razvan96

Vă rog eu sa nu mai trageți concluzii de tipul ăsta pe baza contractelor de finanțare. Termenele de acolo nu au neapărat legătură cu termenul contractual.

rota

e un trafic infernal prin toate comunele din apropiere de vama si ei mai adauga timp la Studiu de Fezabilitate in loc sa-l faca mai repede

"Imaginea unui eșec la granița cu Ucraina. Cum sunt deviate toate TIR-urile din Ucraina prin sate, pe un drum îngust și fără trotuare: ,,Au crăpat pereții casei" " Hotnews

Bachus01

Din 5 camioane pe DN2 , minim unul este de Ucraina . A crescut foarte mult traficul de tranzit cu camioane din Ucraina si Turcia . Multe din ele descarca in port la Constanta si nu doar cereale .

hvm

pana anul aceasta n-am prins niciodata coloana de mai mult de 4 camioane la un drum Motca - Spataresti. Acum prind cel putin 2-3 coloane de 10-12 camioane. Si am mai spus, inainte daca intalneam cate 2-3 masini pe minut intre 11 si 3 am.Acu sunt coloane intregi ca uneori nu poti depasi pe KM intregi. Garantat o sa fie A pana la Siret si sigur o sa faca romania si Vama si drumul de legatura cativa KM dupa vama din bani UE.
Pariuri: A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe - aici

stangabriel

https://economedia.ro/autostrada-ploiesti-buzau-constructorul-sucevean-ibb-preia-de-la-pizzarotti-primii-7-kilometri-ai-lotului-1-dumbrava-mizil-cum-arata-santierul-la-trei-luni-de-la-inceperea-lucrarilor.html#.Y3asE8P8swA

Constructorul român IBB Holding preia ca subcontractor de la Pizzarotti (Italia) primii 7,5 kilometri din cei 21 de kilometri ai lotului Dumbrava-Mizil, primul lot al Autostrăzii Ploiești-Buzău. Contractul pentru Lotul 1 Ploiești (Dumbrava) -Mizil a fost semnat pe 16 iunie cu antreprenorul din Italia pentru 1,5 miliarde lei, iar intrarea în șantier a fost la sfârșitul lunii august. La trei luni de la primele lucrări progresul nu este semnificativ, primele două luni fiind alocate conform graficului pentru lucrări de deminare și descărcare arheologică.

Compania IBB Holding este un constructor român, iar intrarea pe șantierul autostrăzii ,,Moldovei" este prima lucrare de o asemenea anvergură, a anunțat managerul de proiect, Ovidiu Barbier (n.r fost director general adjunct CNAIR în mandatul Lucian Bode) : ,,IBB-HIB România a semnat cu asocierea Retter – Pizzarotti, contractul de execuție ca subantreprenor, a primilor 7,5 km din Lotul 1 Dumbrava-Mizil al autostrăzii A7! Facem astfel un alt pas important înainte, angajându-ne în execuția primilor kilometri de autostrada în România. O zi importanta pentru toți colegii noștri precum și pentru români! O noua Companie 100% ROMANEASCA pătrunde pe piața construcțiilor de autostrăzi din tara noastră! Personal sunt extrem de bucuros și plin de speranțe! Vom demonstra rigoarea si corectitudinea dobândită în Germania în peste 10 ani! Ca un simbol, sectorul de autostrada pe care îl va executa IBB este PRIMUL din autostrada A7!  În acest weekend va demara mobilizarea în șantier. Utilajele deja sunt pe drum dinspre Germania către România." Astfel, alături de ardelenii de Retter România (constructor din Sibiu), specializați pe structuri, pe șantier vor lucra și bucovinenii de la IBB.


miahi

^Pare ca schema va fi urmatoarea:
 1) bagat Pizzarotti la inaintare la licitatii avand experienta mare la ofertare si litigii.
 2) preluat bucati din loturile castigate de catre firme "prietene" cu politicul
 3) la urmatoarele licitatii firmele "prietene" pot licita bazandu-se pe experienta castigata anterior

Contractual / legal se poate subcontracta oricarei firme dupa ce s-a castigat licitatia? Parca Pizzarotti erau doar cu Retter per lotul acesta.

mirceaeliade

Cred ca e excelent ca avem subcontractori la Pizza. E in interesul lor sa puna bicele pe subcontractori poate mai mult decat e in interesul lor sa lucreze ei ca sa termine la timp. Prima e despre limitarea penalitatilor dar cu cost cam fix,  fata de a doua care are si dramuirea cheltuielilor unde Pizza ar avea interes sa plateasca proprii avocati in loc de proprii muncitori.

miahi

@mirceaeliade ce presupui tu are sens doar daca Pizzarotti a ales independent acesti subcontractori, nu i-au fost cumva impusi si scenariul descris de mine mai sus e doar o ineptie / teoreie conspirationista  ... Dar la cum e frazat articolul cred ca schema era de mult gandita si calculata.

hefaistos

Atâta timp cât vor lucreaza nu contează cine sunt. Dacă nu lucrează sau lucrează prost sa ne plangem. Oricum pizzaroti are obiceiul sa subcontracteze.
Pariu 500 lei: Pana la 31 decembrie 2024, se va deschide A7 intre Buzau Nord si Focsani Nord. data de initiere a pariului 2 octombrie 2023
Pariu 200 euro, daca pana la 31 decembrie 2029 nu se deschide sectiunea cu tuneluri de pe A1 de la Holdea.