Autostrada A7 Ploiești-Milișăuți

Started by Ionut, December 18, 2011, 09:02:16 AM

Previous topic - Next topic

4 Members and 25 Guests are viewing this topic.

pelan87

Se pare ca ilustrul domn Sorin Scarlat, fostul director general al CNAIR in perioada circului cu pixometrul de pe Lugoj-Deva lot 3 (cel cu rezilierea la 99%), este acum angajat la  Coni si este project manager pe A7 Ploiesti-Buzau, lotul 2.

Intr-un interviu dat pentru Ploiesti TV acum cateva zile, spunea ca lucrarile de decopertare si stabilizare teren fundare sunt finalizate 100%. A mai zis si ca au primit ordinul de incepere pe 11 august si, conform contractului, aveau 90 de zile pentru mobilizarea personalului si a utilajelor. Iar termenul de executie contractual de 20 de luni curge dupa aceste 90 de zile, adica incepand cu 11 noiembrie.

Probabil asa a fost si la Pizzarotti, de aceea declara cineva recent ca sunt in grafic si ca nu au intarzieri... mai vedem peste cateva luni ce va fi.

mike_us

Pentru loturile UMB (Buzău - Focșani 1 si 4) s-a semnat la început de septembrie deci de aproximativ 2 luni. Știe cineva daca au primit OIL sau încă nu?

mirceaeliade

Care mai e scopul la a pune PT cu SF daca tot sunt 3 luni de gratie dupa OIL. Iese mai ieftin pt ca executantul nu isi dicteaza cat ciment va turna?

gabim

^Din cate am citit pe forum, scopul consta in a-i da constructorului timp sa-si aduca oamenii si utilajele la santier. Nu toti sunt UMB sa aiba alaturi tot ce au nevoie pentru a intra imediat in paine: altii au de adus oameni, eventual din strainatate, eventual din tari non-EU (nevoie de vize), utilajele poate trebuie din nou aduse din alte tari, subcontractori de mobilizat etc. Pentru mine face sens.
Pariu A7: se va circula pe toate loturile UMB pana la Pascani inainte de a se circula pe lotul Pizzaroti - in caz contrar, 100 Euro in contul API.

archaeus

dar contractul l-au semnat cumva acum 2-3 zile? nu stiau ca ca le trebuie muncitori si utilaje? asta cu mobilizarea in 90 de zile e "din putul gandirii"

o.munteanu

Până nu ai semnat contractul negru pe alb, teoretic e ca pasărea de pe gard, mai ales cu un beneficiar de genul CNAIR. Așa că mi se pare normal să nu faci nicio mișcare până nu ai contractul semnat în mână.

ghrt

Avantajul de timp la FIDIC Roşu este că exproprierile pot fi făcute din timp.
Cont (aproape) inactiv.

mirceaeliade

Pentru extinderea A7 pana la Siret cred ca putem face cu Ukraina ce a facut Ungaria aici:
QuoteMagyar a spus ca cele doua tari vor cauta sprijin la Bruxelles pentru a construi o autostrada, prima intre cele doua tari, pentru a construi un pod peste Tisa si a deschide si imbunatati punctele de trecere a frontierei. El a adaugat ca Ungaria este pregatita sa contribuie la lucrul pe partea ucraineana a trecerii frontierei dintre Nagyhódos si Velyka Palad.

https://infrapress.ro/2022/11/15/o-noua-autostrada-intre-ungaria-si-ucraina-ungaria-si-ucraina-vor-solicita-finantare-de-la-uniunea-europeana-pentru-extinderea-infrastructurii-rutiere/

pasadia

Alea doua localitati mentionate sunt chiar langa granita cu Romania. Nu e o zona de tranzit, nu e nici un drum important pe acolo, practic e viorba strict de un PTF mic pentru trafic local extrem de redus.

Portiunea Tisei care constituie granita intre Ucraina si Ungaria e redusa ca lungime. Intr-adevar, nu e traversata de nici un pod (in partea sudica, caci sunt 2 sectoare distincte iar in cel nordic exista un pod), dar sa fim seriosi - nu e Tisa acolo un rau atat de mare incat costul unui pod sa fie imens.
Cat priveste autostrada comuna - probabil va fi vorba strict de primii 5 km dupa granita. Precum la Oradea.

Dar hai sa zicem ca "geopolitic" e bine. Si-a adus aminte si guvernul maghiar ca mai exista Ucraina intre ei si Putin.


Allex

UMB sunt in pauza? Cam slaba miscarea. Sau e de la treaba cu garda de mediu?
"Asta-i ţara tuturor imposibilităţilor"

DN2 - E85 | Monitorizare A7 Autostrada Moldova

tudor

^^
4.48
Cum e sa faci o cocoasa de vreo douazeci de km ca sa eviti case - ca sa sa ajungi tot int-o casa.

danvoicu

Eu cred ca de fapt au evitat sa nu le fie alterate interesele imobiliare. Dar eu cred ca idiotii nu si-au dat seama ca de fapt o astfel de lucrare creste pretul zonei. Oricum eram fara pretentii de la factorii de decizie vranceni. Vai de capul lor si mai nenorocesc si pe altii.

Nevrax18

Aveți idee dacă UMB a început lucrările și pe lotul 1 din Buzău-Focșani?

mirceaeliade

Am citit undeva ca UMB *va lua* OIL pt cele doua loturi scurte in Decembrie.