Autostrada A7 Ploiești-Milișăuți

Started by Ionut, December 18, 2011, 09:02:16 AM

Previous topic - Next topic

9 Members and 37 Guests are viewing this topic.

horatiu.cosma

#8370
Evident că nu sunt în grafic, cel puțin nu pe cel care să ducă la finalizare în 20 de luni (termenul contractual). Probabil e vorba despre vreun grafic făcut la ofertă gândit pe scenariul că primele 3 luni vor fi suprapuse peste perioada de iarnă, ceea ce nu mai e cazul. Orice grafic se actualizează din mers pe condițiile reale de la momentul intrării în teren și se tot modifică pe perioada contractuală în funcție de context. Probabil pe același grafic nerealist au prevăzut că în următoarele 3 luni (decembrie, ianuarie, februarie) vor face nu știu câte mii de metri cubi de umplutură zilnic, ceea ce e utopic.

Oricum, e fantastic cum consilierul lui Grindeanu reușește să facă din negru alb și din alb negru cu seninătate. 1% progres în 2 luni de contract (din 20) e "în grafic".

Pe A8 Neamț - Iași - Ungheni de un an de zile din 2 ani contractuali nu sunt în stare să aprobe traseul (prima etapă a contractului de proiectare, care va fi urmată de geo, mediu, avize, proiectare, aprobări ce durează minim 1 an, 1 an jumate cumulat), ne anunță că urmează faza 1 a AMC2, apoi faza 2 a AMC2, apoi faza 3 a AMC2 (probabil prin anul 2070 ne va anunța că urmează faza 3.14 a AMC57).

De un an de zile nu sunt în stare să obțină acordul de mediu la un amărât de pod de 200 de metri peste Prut la Ungheni.

Centura Tecuci șanse mari să o rateze și anul acesta deși mai are nevoie de fix 2 palme de asfalt, la Bârlad nu s-a întâmplat mai nimic anul acesta deși conform contract trebuia să fie gata.

Pe Pașcani - Suceava - Siret și Bacău - Neamț se tot roagă de Search de un an să mai facă 2 foraje, zero curaj și asumare de a lua taurul de coarne, multă vorbărie și puține decizii și rezultate.

Versus anul trecut când conform acelorași persoane era "dezastru, jale, AMR 5 4 3 2 1 zile, alt AMR 5 4 3 2 1 zile, nu se mai poate, proteste" în condițiile în care am făcut niște eforturi politico-tehnice majore 8 luni la Comisie să accepte miliardele alea de euro pentru A7 și A8, practic am dublat programul financiar european clasic POT 2021 - 2027 pentru autostrăzi cu banii din PNRR. Și am reușit. Singurii din Ro care am reușit să obținem ceva ce era inițial o linie roșie de netrecut pentru Comisie (alții cu elicoptere și canale Siret-Bărăgan au avut zero succes la Comisie). Nu există vreun PNRR în UE care să fi obținut nici pe aproape atâția bani pe rutier.

Oare cum ar fi arătat azi discursul ăstora dacă ar fi trebuit să împartă 3 miliarde de euro pe rutier (POT 2021-2027) între A0, PiSi, LD2, CraPi, A7, A8, A3, centura Cluj, Arad-Oradea, Brăila-Galați, Sibiu-Făgăraș și multe altele? Acuma sunt 6 miliarde în loc de 3 și banii pentru A7 și A8 sunt bătuți în cuie.

Rămân cu mulțumirea că a fost șansa asta imensă să fie oamenii potriviți la locul potrivit la momentul potrivit când a contat cu adevărat. Sper să nu o dea prea tare de gard cei de acum.

GIV

^ @horatiu.cosma  acest mesaj merita publicat si distribuit pe facebook.. e atat de clara situatia..

P3trut

E clar ca Pizzarotti acum se acopera cu documente. Si Urtoi a scris ca e surprins ca sunt in grafic si ca ei de fapt sunt in urma bulgarilor pe teren si i-a rugat sa mareasca ritmul atat timp cat vremea tine cu ei (bine, de parca asculta ei de el, mai ales ca el e onorific pe acolo). Desigur, pentru italieni se prea poate sa fie prea frig deja, asa cum bine stim.  :|

archaeus

Nu ai cum sa faci acelasi lucru si sa obtii alte rezultate .... vor lucra in stilul A10, lalaiala cand vremea e perfecta si terasamente si asfaltari pe ploaie.

ciprianb

Quote from: danpandrea on November 01, 2022, 02:30:42 PMSă vărs cafeaua pe mine...



Surpriza azi dimineata (aprox. ora 9:00): pe partea dreapta a A3 (Ploiesti -> Bucuresti) au aparut ceva lucrari, pareau a fi gropi pentru arheologie (?), erau cativa muncitori si masini; pe partea stanga a aparut o foreza care seara mi s-a parut a fi mutata (dimineata parea a fi la N de DC83, seara la sud).
Fara poze din pacate.

pelan87

In continuarea postarii lui @ciprianb , confirm cele spuse de el cu 2 imagini (urmeaza si filmarea in curand):

Acestea sunt gropile pentru arheologie, in interiorul "cercului" definit de bretelele nodului (pe partea de vest a A3):




Aceasta este foreza (si cateva armaturi):




Pozele (si filmarea care e in procesare) sunt facute astazi pe la ora 16 si nu era nicio miscare in santier.

pelan87

#8376
PREMIERA: A aparut prima foreza la nodul A3-A7 (Dumbrava), filmare din 05.11.2022


rocklee

Deja îmi da frisoane pzza pe acest lot de pe A7... >:(

Allex

"Prima foreza"?? Nu sunt sigur ca vor aparea si altele.

Multumim pentru video.
"Asta-i ţara tuturor imposibilităţilor"

DN2 - E85 | Monitorizare A7 Autostrada Moldova

Tavi

Și să mai postăm odată planșa să vedem mai bine și de ce s-au apucat.




Powered by API/PUM imgur uploader

stangabriel

Pana la urma nodul rutier va avea cate o banda pe sens pe bretele ? Nu parca e vorba sa fie cate 2 pe sensul Bucuresti - Buzau ?

mircea

Un simplu zoom pe imaginea de mai sus te-ar fi lămurit că toate bretelele din nod sunt la nivel de A.

pelan87

#8382
Asa este, toate bretelele nodului A3-A7 vor avea 2 benzi pe sens + banda de urgenta, iar limita de viteza va fi de 80 km/h.

Podul de 500+ metri peste CF, de langa nod, va avea pe fiecare sens cate 4 benzi + banda de ugenta.

Fulgerica

Aveti idee daca vor largi si A3 la 3 sau 4 benzi pe macar 1km la acest nod cu A7?

danutzu_1069

Pentru ce sa largeasca la 3 sau 4 benzi?