News:

API te vrea în echipa din București!

Main Menu

Autostrada A7 Ploiești-Milișăuți

Started by Ionut, December 18, 2011, 09:02:16 AM

Previous topic - Next topic

1 Member and 14 Guests are viewing this topic.

ddfab

^^^@sillentium. Retter nu s-au miscat deloc lent pe A10 lot 2. Sper sa nu gresesc, dar acolo, au executat doar structura superioara la podurile de peste Mures si la podul CF de la Teius, plus alte pasaje, cu acele grinzi sudate la mijloc. De pile si alte elevatii s-a ocupat altcineva. Cand au avut front de lucru, au mers destul de bine.Totusi, cred ca la un moment dat a existat un mic blocaj, cu banii, dar nu vreau sa spun prostii...

danpandrea



danpandrea

^Să dăm și niște text din articol:

QuoteAsocierea Pizzarotti - Retter a ajuns la un stadiu fizic al lucrărilor de 1,1% pe lotul 1 Dumbrava - Mizil, în vreme ce asocierea Coni - Trace are un avans de 7,5% pe lotul 2 Mizil - Stâlpu. Acestea sunt primele progrese raportate pe cele două loturi din tronsonul Ploiești - Buzău al Autostrăzii A7.

Economica

GIV

Quote from: danpandrea on November 01, 2022, 02:30:42 PMSă vărs cafeaua pe mine...

cred ca aici e vorba despre cele 1,1 procente :lol:

gabim

Radem noi, dar nu prea e de ras. Eu unul m-as baga la un pariu ca va fi gata toata autostrada de la Mizil la Pascani inainte sa termine Pizzaroti Dumbrava-Mizil. Nu pot sa inteleg de ce Pizza inca nu au certificate negative, astfel incat sa se poata rezilia si relicita. Lotul Dumbrava-Mizil pare ca incepe sa semene mult cu A10L1 unde inca nu e facuta receptia finala.
Pariu A7: se va circula pe toate loturile UMB pana la Pascani inainte de a se circula pe lotul Pizzaroti - in caz contrar, 100 Euro in contul API.

mirceaeliade

eu zic mai usor cu rezilierile.  pe PlBz1 licitatia a durat mai mult de 1 an intreg. a fost lansata de Drula parca.  pe langa ca rezilierea in sine ia timp, vezi la Biharia? pe A3 unde cred ca a trecut un an de la reziliere si inca nu sunt anuntati castigatorii.  vezi pe PlBz3 unde INCA nu s-a semnat. de bine de rau, pana la proba contrarie, 1.1% e peste 0.0%.  atata timp cat 1.1% ajunge la 100% pana in 2026, e mai ok decat sa incerci din nou norocul de la zero.

ghrt

În general scopul unor termene / repere / milestones intermediare este tocmai ca să nu se ajungă la termenul de final, aici 2026, cu lucrarea neterminată. Ele permit beneficiarului să intervină. Remediul este variat, de la conformarea mobilizării minime la penalităţi şi apoi la reziliere. Nu cunosc contractul CNAIRului, dar dacă au mijloace de presiune este bine să le aplice imediat, nu să stea spectatori rugându-se să fie bine ca să nu fie rău. Vedeţi şi situaţia de pe A3, lotul Straco.
Singura întrebare este dacă pe acest Fidic Roşu antreprenorul are frontul de lucru liber sau tot aşteaptă după vreo chichiţă.
Cont (aproape) inactiv.

gabim

^^Ba eu zic ca trebuie ceva mai mult tupeu, mai ales daca statul roman si-a facut temele cum trebuie, si din cate scria Horatiu, aici si le-a cam facut. Dar, intr-adevar, e o intrebare pertinenta daca mai au motive care pot fi imputate statului pentru care sa nu lucreze. In caz negativ, ar trebui sa inceapa sa curga certificatele negative si dupa aceea rezilierea. Trebuie dat si un semnal in piata ca asa nu mai merge.
Pariu A7: se va circula pe toate loturile UMB pana la Pascani inainte de a se circula pe lotul Pizzaroti - in caz contrar, 100 Euro in contul API.

Ionut

Tupeul e pentru cartier. Pe autostradă dictează legea și contractul. Iar tupeul prostesc ne-a costat multe claim-uri sau chiar despăgubiri de doar vreo 230 milioane lei pentru rezilieri de-amp**** (LD2). Așa că trebuie ușor cu pianul pe scări.

gabim

#8335
^Corect, nici prin cap nu mi-a trecut sa sugerez rezilieri ilegale, ci 100% cu legea in mana, de aia si sugeram in primul rand certificate periodice negative, si doar dupa aceea rezilierea. Intrebarea lui @ghrt ramane totusi: au Pizza vreo chichita de care sa se lege ca sa-si justifice nemunca?

LE. Pariul meu ramane: va fi gata toata autostrada Mizil - Pascani inainte ca Dumbrava - Mizil sa fie gata. 100 Euro in contul API, se mai baga cineva?
Pariu A7: se va circula pe toate loturile UMB pana la Pascani inainte de a se circula pe lotul Pizzaroti - in caz contrar, 100 Euro in contul API.

mdragos

Nu subestimati Pizza. Sunt de mult timp in Romania, stiu foarte bine cum sa exploateze chichitele.
Din pacate e nasol pentru noi .... mai ales cu partenerul serios.

jalemare

Cateva informatii interesante de la DRDP Buzau-Facebook:

"Supervizorul DRDP Buzău, însoțit de reprezentanți ai Ministerului Transporturilor, CNAIR SA și asocierilor constructorilor (TRACE – CONI și PIZZAROTTI-RETTER), au efectuat o vizită în teren pentru a verifica  stadiul lucrărilor pe Loturile 1 și 2 ale Autostrăzii Ploiești – Buzău.
Astfel, pe Lotul 2 Mizil–Stâlpu (km 21+000–km 49+350), specialiștii au constatat următoarele:
- S-a executat decopertare pe o suprafață de aproximativ 70% din lungimea autostrăzii;
- S-au realizat drumuri tehnologice stânga-dreapta pentru accesul în șantier într-un procent de aproximativ 60% din lungimea autostrăzii;
- S-a realizat îmbunătățirea terenului de fundare cu lianți hidraulici pe aproximativ 60% din lungimea autostrăzii și totdadă s-a efectuat protejarea terenului de fundare cu primul strat de umplutură realizat din pământ corespunzător pentru umpluturi;
- Se lucreză la 4 structuri, reprezentând pasaje și poduri cu 4 echipamente de foraj pentru execuția piloților armați la infrastructură lucrări de artă (poduri - pasaje);
- Se execută spargerea betonului surplus la piloții finalizați la infrastructura unuia dintre pasaje;
- S-au finalizat împrejmuirile la cele două organizări de șantier ce sunt amplasate în incinta zonei de expropriere. Se lucrează la amenajarea acestora prin amplasarea și montarea stației de betoane, amplasarea și montarea birourilor și a padocurilor pentru agregate;
- Se lucrează în amenajarea și s-a început exploatarea a 3 gropi de împrumut din cele prevăzute pentru Lotul 2;
- Se continuă descărcările arheologice și deminarea. Descărcările arheologice vor fi finalizate, cel mai probabil, în luna decembrie, iar deminarea se va finaliza cel mai târziu la jumătatea lunii noiembrie;
- S-a montat un pod-basculă aproape de finalul tronsonului 2 al autostrăzii;
- Au fost montate toate panourile de informare temporară;
- Progresul aproximativ al lucrărilor de pe Lotul 2 este de 7,5 la sută.
Pe Lotul 1 Dumbrava - Mizil (km 0+000–km 21+000) s-au constat următoarele:
- Se realizează descărcări arheologice ce se preconizează a fi încheiate la sfârșitul lunii decembrie, în cazul în care nu vor mai fi descoperite noi situri arheologice pe zonele care în momentul executării studiului de fezabilitate erau acoperite de culturi agricole;
- S-au realizat aproape în totalitate deminările, rămânând de făcut studiu pe zonele unde culturile agricole au fost recoltate mai târziu. Procent rămas 7%;
- Se lucrează la drumuri tehnologice, procentul aproxinativ de realizare fiind de 10% din necesar;
- Se stabilizează drumurile tehnologice și se așterne stratul suport de ballast;
- Se lucrează la organizarea de șantier în zona nodului rutier la Km 9+200;
- Este definitivată amplasarea și montarea stației de betoane care a devenit operațională, s-au montat padocurile pentru agregate pentru stația de betoane, se lucrează la amplasarea și montarea birourilor de șantier care în momentul vizitei erau finalizate în procent de 50%;
- Se lucrează la amplasarea și montarea laboratorului de șantier care în momentul vizitei era realizat în procent de 60%;
- Se pregătesc și te toarnă platformele unde va fi amplsată stația de asfalt și platformele pentru poligonul de realizare prefabricate din beton;
- S-au executat, în zona Km 8, planșe de încercare pentru teren de fundare stabilizat cu diferiți lianți hidraulici;
- Se amenajează platforma pentru execuția piloților forați la infrastructurile necesare a fi ecxecutate în zona nodului rutier de la Km 0 Dumbrava;
- Se pregătește platforma pentru execuție piloți forați în zona pasajului de la Km. 13;
- S-au montat toate panourile de identificare temporară;
- Progresul aproximativ al lucrărilor de pe Lotul 1 este de 1,1%."

ijwtsh

Imi place detalierea operatiunilor. Pe lotul 2, chestii care tin de lot in sine, iar pe lotul 1 deminare si pregatirea unor platforme, pregatiri la organizarea de santier :lol:. Cum sa scrii 100 de cuvinte in care sa zici, de fapt, nimic.

horatiu.cosma

S-a pornit debutul începutului pregătirii lansării operațiunii de punere în operă a intenției activității incipente de ridicare din pat în această dimineață a constructorului de pe lotul 1.