News:

API te vrea în echipa din București!

Main Menu

Autostrada A7 Ploiești-Milișăuți

Started by Ionut, December 18, 2011, 09:02:16 AM

Previous topic - Next topic

5 Members and 15 Guests are viewing this topic.

AdrianB1

Despre gluma proasta cu Petricani am scris si eu; in schimb de trafic imi cam e teama un pic pentru ca de fiecare data cand am venit dinspre Bacau DN2 era plin de la Urziceni la Bucuresti. Poate am avut eu ghinion, dar daca ala e traficul real si se aduna si cel de Brasov in weekend o sa fie aglomerat, iar cum in Romania e la moda ca 2 scheleti sa se traga de piele (2 TIR-uri sa se depaseasca cu diferenta de viteza de 2-3 km/h, adica sa blocheze ambele benzi ale unei autostrazi pentru un kilometru) atunci a 3-a banda ar ajuta. Oricum banda a 3-a doar pana la Moara Vlasiei nu face mai nimic.

dr4qul4

AI zis bine.. de la urziceni e plin. Dar asta e efectul Bucurestiului. Cei  care vin de la Urziceni vor continua sa foloseasca DN2. La fel si cei de la  Ploiesti.
A3 ii va prelua doar pe cei care vin de la Buzau, iar intre Buzau si Urziceni traficul nu este la fel de mare.
Iar o autostrada duce mult mai mult trafic decat pot duce, adunat, DN1 intre Brasov si Comarnic si DN2.

Ma uit doar la Bucuresti-Pitesti, de la Ciorogarla e dezastru. Viteza scade spre Bucuresti. Dar totusi se circula. La fel, uita-te la Sebes, crezi ca A1 nu va face fata dupa ce se deschide A10?

In plus, in viitor vom avea Brasov-Bacau, asa ca o parte vor merge pe acolo iar Galati-Braila tot pe A2 vor veni la Bucuresti.
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

vancouver

Dupa ce si-o vor lua in bot cu intrarea pe A3, cei mai multi care vin din Moldova vor reveni de la Buzau pe DN2 si NU VOR FOLOSI A3 ca intrare in Bucuresti. DN2 va fi in continuare extrem de aglomerat, dar macar va fi relativ fluent. Numai o a doua autostrada Buzau - Urziceni - Bucuresti Est va rezolva aglomeratia de pe DN2, daca va evolua paralel cu DN2. Din aceasta autostrada posibil sa se desprinda pe la Urziceni si autostrada spre Braila-Galati. Dar asta este pentru un viitor mai indepartat.
Prioritatea zero: A1 Sibiu - Pitești. Prioritate zero virgulă zero: A0 centura București. Importante: A7 Ploiești - Bacău - Pașcani - Suceava; A13 Sibiu - Brașov - Onești - Adjud; A3 Cluj - Oradea; A3 Ploiești - Brașov; A12 Pitești - Craiova; A8 Pașcani - Iași; A4 Constanța - Vama Veche. Toate NUMAI SI NUMAI cu fonduri europene. Un NU categoric oricărei forme de taxare la km pe autostrăzi.

TibiV

Quote from: AdrianB1 on September 19, 2016, 09:04:02 PM
Despre gluma proasta cu Petricani am scris si eu
Eu cred ca asta este motivul pentru care au facut 3 benzi pe sens de la Moara Vlasiei.
Sa aiba unde sa se "stivuiasca" cei care se vor chinui sa intre in Bucuresti prin "gluma proasta".
(Pariem ca in cativa ani vom vedea "bara la bara" pe A3, sensul de intrare in Bucuresti ?... Prin cativa ani ma refer, optimist, la momentul in care va fi gata A/DX 7 Ploiesti-Buzau... ;) )
Era de ajuns sa faca 3 benzi doar pe sensul spre Bucuresti, dar deh, autostrazile sunt simetrice...

PS
Aia nu este doar o gluma proasta.
Eu cred ca vom vedea curand ca este o gluma sinistra...
A3 nu va fi mai accesibil decat este acum.
Bucurestenii stiu bine ce vreau sa spun.
Pentru a face accesibil A3, ar trebui facute niste lucrari ample si radicale in Bucuresti.
Care nu tin de CNADNR, ci de primarul general. Care are alte treburi... :(
Deci "lasati orice speranta, voi ce intrati (sau veti vrea sa intrati) aici..."
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

qsv

Baieti, aveti dreptate cu intrarea in Bucuresti, dar tineti cont ca vom avea (sper) si A0 si DNCB la 4 benzi. Si acestea vor mai prelua din acel trafic si il vor redistribui si catre alte intrari, nu toata lumea o sa intre prin Petricani. DNCB mai putin, ca din cauza giratoriilor o sa fie tot aglomerata, si deci evitata.

Ionut


passatfan

Dar de ce nu a fost gandita din start A7 pana la Gaesti/A1?
Ar fi o continuare logica pt evitarea capitalei in relatia Moldova - Muntenia/Oltenia.
Sunt 70 km de la Dumbrava/A3 pana la A1 langa Gaesti.
Sau macar viitorul nod de la Dumbrava sa fie facut trifoi cu patru foi, (daca asa se numeste), ca interesectie a 2 autostrazi in cruce, pt a putea continua candva mai departe A 7 spre sud-vest.


vancouver

S-a mai discutat in detaliu despre acest subiect (autostrada Ploiesti-Gaiesti). Eu am pus planuri pe aceasta tema si justificari. Independent de asta exista un proiect al unui profesor de la CFDP si care spune cam acelasi lucru. Fii deci convins ca ideea exista si la un moment dat se va materializa. Acesta este unul din motivele pentru care este important ca A7 sa se intersecteze cu A3 aproape de Ploiesti, respectiv la Dumbrava, asa cum este planificat si acum.
Prioritatea zero: A1 Sibiu - Pitești. Prioritate zero virgulă zero: A0 centura București. Importante: A7 Ploiești - Bacău - Pașcani - Suceava; A13 Sibiu - Brașov - Onești - Adjud; A3 Cluj - Oradea; A3 Ploiești - Brașov; A12 Pitești - Craiova; A8 Pașcani - Iași; A4 Constanța - Vama Veche. Toate NUMAI SI NUMAI cu fonduri europene. Un NU categoric oricărei forme de taxare la km pe autostrăzi.

AlexxC

Quote from: passatfan on September 20, 2016, 06:24:39 PM
Sau macar viitorul nod de la Dumbrava sa fie facut trifoi cu patru foi, (daca asa se numeste), ca interesectie a 2 autostrazi in cruce, pt a putea continua candva mai departe A 7 spre sud-vest.
Nu ai nevoie de nod trifoi pentru ca acest A7 imaginat de tine pana la Gaiesti se suprapune de la Dumbrava pana undeva in vestul Ploiestiului cu A3

passatfan

#834
Nu cred ca ar fi bine sa se suprapuna fluxurile mari de trafic de tranzit pt a economisii cativa km.
In zona comuna nu cred ca ar face fata 2 benzi/sens.
In plus ar fi deja prea la nord daca ar ajunge la ploiesti, si ar trebui sa se intoarca spre sud-vest.

Cred de asemenea, ca A7 era ideal sa fie separat de A3, adica sa iasa din capitala mai la est.
Si evident A3 trebuia sa fie in partea de vest a DN1.

steda

Mai contează cum... important e să se facă... Tare mi-e că nici in 2025 nu o să fie nimic înafara de centura BC gata...

passatfan

#836
Asa e. Sa se faca odata.
Doar ca nu ar strica putina viziune de viitor.
Lasat loc si posibilitate de upgrade etc
Daca tot nu fac mare lucru, macar sa lase pt generatiile urmatoare niste puncte de plecare mai normale.

dumbravaandrei

Am observat ceva interesant in semnatura lui Ionut

A7 SF Ploiesti-Bacau: SEAP 23.09.16 | Bacau bypass: executie | SF Bacau-Pascani: SEAP 10.16 | A8 SF Tg Neamt-Iasi-Ungheni: SEAP 10.16
Inside intel sau pe baza de declaratii?

Ionut

Nu, sunt declaratii oficiale. Nu veti vedea nimic in semnatura mea ce nu e asumat public.
Sa vedem daca maine, cel tarziu, vedem in SEAP A7. Eu ma indoiesc. Dar na, sa vedem.

cristian.ghinghes

Conform Master Planului aprobat zilele trecute de Guvern, autostradă A7 nu vom avea, ci doar un drum expres Ploiești - Buzău - Focșani - Bacău - Pașcani - Suceava până în 2020 (deci probabil finanțat din actualul POIM). Bun și ăsta.

De asemenea, Varianta Ocolitoare Bacău apare în MPGT la profil de drum expres și are punctaj destul de mic.
http://mt.gov.ro/web14/strategia-in-transporturi/master-plan-general-transport/documente-master-plan
consilier local independent al municipiului Bacău | coordonator proiecte @ Societatea Academică din România (membru CM POIM)