Autostrada A7 Ploiești-Milișăuți

Started by Ionut, December 18, 2011, 09:02:16 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 10 Guests are viewing this topic.

pelan87

^
Excelent!

In alta ordine de idei, vreau sa mai adaug un aspect interesant (pe care tocmai l-am constatat si eu) pe lotul 2 Ploiesti-Buzau, unde avem nodul Pietroasele pe DJ203C, intre Clondiru si Movila Banului. Problema este ca acest drum judetean, intre cele 2 localitati, nu este modernizat. Este un drum pietruit, ingust. Insa, in documentatia tehnica am gasit ca in proiectul A7 pentru lotul 2 a fost prinsa si modernizarea acestui drum, ar fi cam 8 km de drum judetean care trebuie largit si asfaltat de Coni-Trace, cuprinzand si pasajul peste A7 din cadrul nodului.

dumbravaandrei

#7981
Nu mai tin minte stadul expropierilor, dar ce ii impiedica sa se apuce de lucrari la nodul cu A3? Ca au ceva structuri de realizat pe acolo si nu am vazut miscare deloc in zona...

pelan87

#7982
Eu stiu ca este totul expropriat, ba chiar se vede si pe harta ANCPI culoarul de expropriere din zona nodului. Nu au inceput lucrul pentru ca... Pizza style.




jalemare

Deci avem UMB si pe loturile 2, 3 Buzau-Focsani

A fost desemnat constructorul pentru ultimele două tronsoane ale Autostrăzii Buzău-Focșani (A7)!
În 10 zile, pot fi demarate procedurile de semnare a contractelor, dacă rezultatul licitației nu va fi contestat.
Câștigătorul desemnat astăzi pentru tronsoanele 2 și 3 (66,9 km) ale Autostrăzii Buzău-Focșani este același constructor român care a semnat contractele pentru tronsoanele 1 și 4 ale aceleiași autostrăzi, în urmă cu două săptămâni.
Tronsonul 2 (Vadu Pașii-Râmnicu Sărat) are o lungime de 30,8 km și o valoare de 1,31 miliarde de lei (fără TVA).
Tronsonul 3 (Râmnicu Sărat-Mândrești Munteni) are o lungime de 36,1 km și o valoare de 1,46 miliarde de lei (fără TVA).
Construcția ambelor tronsoane, finanțată prin PNRR, va dura 26 de luni (2025).
Pentru tronsonul 2 contractul include construcția a 12 poduri printre care se numără Podul peste râul Râmnic și peste DN22.
Pentru tronsonul 3 este prevăzută în contract inclusiv construcție a 18 poduri și a unui pasaj, printre care se numără Podul peste DJ 205R și peste râul Râmna.
Toate cele 4 tronsoane ale Autostrăzii Buzău-Focșani (Secțiune a A7) vor avea o lungime însumată de 82,44 km și vor realiza efectiv prima legătură rutieră de mare viteză dintre Muntenia și Moldova.

Sorin Grindeanu - Facebook

Robert07

S-au aliniat astrele pe Buzău-Focșani, dacă scapă și fără contestații suntem binecuvântați  O:-)  O:-)

TibiV

Hai sa punem totusi "oficialele", cand sunt disponibile...

http://www.cnadnr.ro/ro/comunicare/comunicate-de-presa/interes-general/cnair-desemnat-c%C3%A2%C8%99tig%C4%83torul-contractelor-pentru-0

CNAIR a desemnat câștigătorul contractelor pentru construcția tronsoanelor 2 și 3 ale autostrăzii Buzău - Focșani!
19 Sep 2022

Luni, 19.09.2022, după finalizarea procesului de evaluare a ofertelor, pentru Tronsonul 2 (km 4+600 – km 35+400) Vadu Pașii – Râmnicu Sărat și pentru Tronsonul 3 (km 35+400 – km 71+500) Râmnicu Sărat – Mândrești Munteni din autostrada BUZĂU – FOCȘANI, CNAIR a comunicat rezultatul procedurilor de atribuire a celor 2 contracte de execuție lucrări.

Ofertantul desemnat câștigător în cadrul ambelor loturi este ASOCIEREA SC SA & PE CONSTRUCT SRL – S.C. SPEDITION UMB S.R.L. - S.C. TEHNOSTRADE S.R.L. - S.C. INTERTRANSCOM IMPEX S.R.L.

Pentru Tronsonul 2, cu preţul de 1.317.073.556,06 Lei fără T.V.A.
Pentru Tronsonul 3, cu preţul de 1.469.390.182,97 Lei fără T.V.A.
Durata de execuție a contractelor este de 26 de luni, iar perioada de garanție a lucrărilor este de 10 ani.

Finanțarea acestor obiective este asigurată prin PNRR.

Menționăm că pe aceaste secțiuni de autostradă vor fi realizate și o serie de lucrări de artă, respectiv:
- pentru Tronsonul 2, 12 poduri dintre care, Podul peste Râmnicul Sărat și DN22 este de o complexitate tehnică ridicată, având lungimea de 791 m.
- pentru Tronson 3, 18 poduri și un pasaj, din care Podul peste DJ 205R și pârâul Ramna este de o complexitate tehnică ridicată, având lungimea de 380 m.

Autostrada Buzău – Focșani face parte din Coridorul 3 – București – Regiunea NE (Moldova) (OR3) și reprezintă o prioritate absolută la nivel național, conform analizei din Modelul Național de Transport, dezvoltarea infrastructurii rutiere prin construcția unei autostrăzi în lungul acestui coridor va conduce la creșterea traficului rutier prin generarea de noi călătorii și atragerea de noi investiții în ariile urbane. Coridorul facilitează accesul în zona turistică Neamț sau nordul Moldovei.

Semnarea contractelor de achiziție publică va fi posibilă după expirarea perioadei de depunere a eventualelor contestații si respectiv după soluționarea contestaților/ plângerilor formulate în cadrul procedurii de atribuire.
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

GIV

au prins cei de la umb niste poduri "cat de cat" lungi: pod peste bistrita, pod peste olt, podul de pe dx6, pod de peste ramnic.

hopa, avem un colaboraor nou in asociere?

NoWords

Nu prea am postat eu clipuri pe youtube, dar cred ca e timpul sa mi cumpar o drona pentru aceasta ocazie speciala.  :lol:

GG UMB!

P3trut

@GIV cred ca au nevoie de forte suplimentare la cate tronsoane de autostrazi au si vor mai avea in lucru. Toate bune, atata timp cat ei pot sa lucreze in continuare la acelasi ritm si calitate.

elphax

Intertrnascom nu e furnizor de fier ? Producator ce a crescut foarte mult in ultimii ani ?
Plus cred ca au si flota de camioane in crestere, deci vor ajuta la mutarea de materiale

Ionut

Păstrați șampania și dezbaterile până peste vreo 10 zile.

Xenos

As avea o intrebare, uitandu-ma pe harta, loturile 2 si 3 sunt foarte lungi comparativ cu L 1 si L 4, care par niste cioturi. De ce acest dezechilibru?

alexandru_m

Daca compari structurile nu mai pare asa  :-[

hefaistos

L1 si L4 au suprastructuri lungi pe ele. Lucru relevat si de pretul per km.
Pe L2 si L3 pretul oferit se invarte intre 40 si 43 de milioane lei per km.
Pe L1 este in schimb de 149.84 mil/km iar pe L4 de 69.8 mil/km (la L4 e si o "pacaleala" cu privire la nr. de km, de fapt se face si un drum de legatura, o minicentura pana la DN2D, deci sunt mai mult decat cei 10.94 trecuti in contract si in consecinta pretul per km scade spre 50 milioane). 
Loturile sunt ceva mai mici, dar nu atat de mici pe cat ar lasa impresia evaluand doar lungimea lor.
Pariu 500 lei: Pana la 31 decembrie 2024, se va deschide A7 intre Buzau Nord si Focsani Nord. data de initiere a pariului 2 octombrie 2023
Pariu 200 euro, daca pana la 31 decembrie 2029 nu se deschide sectiunea cu tuneluri de pe A1 de la Holdea.

rocklee

are acum de lucru  FARAONUL ....numai sa-l tina bretelele de la izmene sa o poata duce la capat cu toate ....daca mai vine si tunelurile de la Holdea ...atunci sa te vedem ....UMBULE .... :D  :D