Autostrada A7 Ploiești-Milișăuți

Started by Ionut, December 18, 2011, 09:02:16 AM

Previous topic - Next topic

1 Member and 10 Guests are viewing this topic.

Nelu

Faceti niste calcule inainte de a spune ca oferta este sub 80%

NGC

Ai facut calculele pana la nivel de ban? :lol:

Daca e sa o luam la nivel de ban, pentru tronsonul 4 oferta este sub 80%. Mai precis 79.999993093%. :p

NGC

"EXECUȚIE LUCRĂRI AUTOSTRADA BUZAU – FOCSANI TRONSON 1 km 0+000 – km 4+600 Buzau si Vadu Pasii"

Clasamentul din punct de vedere al ofertelor financiare:

1) +/- 689 milioane RON fara TVA -> SA & PE + UMB + TEHNOSTRADE
2) +/- 842 milioane RON fara TVA -> BOG'ART + RIZZANI DE ECCHER
3) +/- 855 milioane RON fara TVA -> TEKFEN

Clasamentul general arata la fel. Toti au obtinut acelasi punctaj la evaluarea tehnica, dar niciun ofertant nu a obtinut maximul de puncte.

NGC

"EXECUȚIE LUCRĂRI AUTOSTRADA BUZAU – FOCSANI TRONSON 4 km 71+500 – km 82+440 Mandresti Munteni – Focsani Nord"

Clasamentul din punct de vedere al ofertelor financiare:

1) +/- 764 milioane RON fara TVA -> SA & PE + UMB + TEHNOSTRADE
2) +/- 815 milioane RON fara TVA -> TEKFEN
3) +/- 842 milioane RON fara TVA -> KOLIN + ALEXCOR TRADING

Clasamentul general arata la fel. Toti au obtinut acelasi punctaj la evaluarea tehnica, dar niciun ofertant nu a obtinut maximul de puncte.

NGC

Va mai tin putin in suspans referitor la celelalte tronsoane. :D

NGC

Quote from: mirceaeliade on August 04, 2022, 06:13:18 PMOricum mult mai scurt ca la Ploiesti-Buzau unde au fost peste 12 luni pentru decizie cu 2/3 rata de success.  Poate au facut rodajul echipa adusa de Grindeanu si pot sa o tina tot asa si cu restul A7+A13 si pe la sfartsitul anului mai selecteaza castigatori si in afara Ploiesti-Focsani. 

Ce gluma buna !!! :lol:

Pentru fiecare achizitie publica se stabileste o comisie de evaluare si nu e aceeasi.

@mirceaeliade: Nu mai lua de bun tot ce vezi in SICAP. Valabil si pentru A1 si pentru A3 despre care ai scris azi. ;)

horatiu.cosma

Iar comisia de evaluare e formată din angajați din CNAIR, nu vine nimeni cu unii de acasă  :lol: .

jalemare

Diferenta mare de pret intre ofertele UMB si locurile 2.
Daca vor si daca pastreaza strocul, chiar exista sanse reala sa-i vedem lucrand de la Buzau pana la Pascani.
Ceea ce n-ar fi un lucru chiar rau  :D

dumbravaandrei

asta cu "constructorul X sa faca sute de km de autostrazi pentru ca astazi lucreaza bine pe lotul K", in sine, este o ineptie. Nimeni nu e scutit de faliment, probleme de cashflow sau abuz de pozitie dominanta.
Cat mai multi constructori, chiar daca fiecare lucreaza in ritmul sau, este infinit mai bine decat un singur constructor care lucreaza dupa cum are el chef la un moment dat.

minisoferul

Diferenta enorma de pret si dupa aceea cand nu mai ies calculele mai dam un comunicat ca ne retragem de pe loturi. Buna strategie as putea zice.

Cetatean

Nu stiu cate structuri/numar de grinzi au pe un lot, de aici poate aparea o diferenta semnificativa.
Din discutii cu cineva, firmele care fac grinzi, merg pe niste marje destul de mari de profit. Undeva la 100 euro pe mc de beton turnat. Asta inseamna ca la 1000 de grinzi UMB e in castig fata de restul cu sa zicem (40 mc beton o grinda*1000 bucati*100 euro rezulta 4 mil de euro) doar profitul firmei care le face, deci vreo 20 milioane de lei din start. La care mai adaugi transport de cine stie unde pana in santier.
As mai adauga productivitatea crescuta fata de alti constructori care lucreaza mult doar cu subantreprenori.



TeoH9

UMB e o veste bună pentru cocoașa de la Focșani. Unii o doreau anulată complet, sau întârziată la maximum. Ironia, sau karma, face că cu acest constructor s-ar putea ca cocoașa de la Focșani să fie chiar primul lot dat în trafic pe A7  :lol:  :lol:

raulbogdan23

^^^^

Sincer mie mi-ar placea sa avem o diversitate mai mare de constructori buni si care livreaza (gen PORR, Strabag, FCC, etc), nu un monopol (chiar daca e un partener serios si livreaza si v-om avea ceva gata).

Overall luati cum credeti voi, eu sunt pentru cat mai multi km de A si DX livrati in termeni contractuali pentru a salva vieti si timp (chiar daca sa zicem peste noapte Pizza/Aktor se schimba si livreaza un sector in 2 ani)

Cetatean

Legat de asta cu, nu avem chef sa lucram pana nu ne cresc preturile as dori sa va comunic urmatoarele:

Absolut toti constructorii care lucreaza pe proiecte mari au fost si sunt in situatia UMB, doar ca restul nu si-au permis sa faca asta. Sa opreasca lucrarile, din moment ce o zi de stationare la subcontractori costa. Pe cand la el...nu asa mult.
O foreza care sta o zi poate costa 2000-250 de euro! Utilaje (excavatoare,cilindri, camionae) 200-300 euro pe zi.
Faceti un calcul cat costa o zi de stationare la un santier cu 70-100 de utilaje.
Si da, toti au trimis scrisori la cnair,cfr ca daca nu se mobilizeaza sa adopte Oug X, se vad nevoiti sa opreasca. Doar ca umb au fost mai vocali pentru ca isi si permit. Fiind la timp cu lucrarile.

Cum poate un constructor care e in intarziere si e slab mobilizat sa faca scandal?

Cristi

Sa dea Dumnezeu sa fie prima terminata fiindca locuiesc in apropiere si actuala centura nu mai face fata de ceva vreme, pur si simplu e horror. Se merge, de multe ori, ca pe Valea Prahovei, viteza intaia si a doua. Razboiul din Ucraina a acutizat problema, plin de tiruri, etc..
De traficul in Focsani nu mai spun, micul Bucuresti l-am poreclit.
Deci ma rugam sa castige UMB, cu ocazia asta imi cumpar drona!