Autostrada A7 Ploiești-Milișăuți

Started by Ionut, December 18, 2011, 09:02:16 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 19 Guests are viewing this topic.

Europiu

Ai uitat că mai au și pe A0 ceva...  :lol:
The problem with the world is that the intelligent people are full of
doubts, while the stupid ones are full of confidence (Charles Bukowski).

dr4qul4

Eu ma bucur ca au castigat ei (oricum mai bine decat sa fie la BogArt). E sansa statului sa le-o traga italienilor.
Avem AC si PT, si sper ca il avem facut bine, astfel incat sa-i penalizam de fiecare data cand trag matza de coada.

Pizaroti lucreaza si pe CF, tot pe PT-uri, dar acolo sunt de o calitate slaba.
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

tom_sawyer

#7427
Quote from: Tudor99 on September 16, 2021, 09:11:22 PMLOT 1

1.Asocierea CONSTRUCTII ERBASU SA (lider de asociere)– BERTONI CONSTRUCT SRL – ACVATOT
2.Asocierea BOG'ART SRL (lider de asociere)– TANCRAD SRL – COSEDIL SRL
3.Asocierea YDA INSAAT SANAYI VE TICARET (lider de asociere) – NESS PROIECT EUROPE SRL – ALPENSIDE SRL
4.Asocierea NUROL INSAAT VE TICARET ANONIM SIRKETI (lider de asociere) – MAKYOL INSAAT SANAYI TURIZM VE TICARET ANONIM SIRKETI
5.WEBUILD SPA
6.Asocierea IMPRESA PIZZAROTTI & C SPA (lider de asociere)- PIZZAROTTI SA – RETTER PROJECTMANAGEMENT SRL
7.KOLIN INSAAT TURIZM SANAYI VE TICARET A.S.
8.Asocierea  DOGUS INSAAT VE TICARET A.S (lider de asociere) -  CONCELEX SRL
9.MAPA INSAAT VE TICARET ANONIM SIRKETI
10.CENGIZ INSAAT SANAYI VE TICARET A.S.
11.Asocierea  OZALTIN INSAAT TICARET VE SANAYI A.S. (lider de asociere) -  FERNAS INSAAT ANONIM SIRKETI,
12.Tekfen İnşaat ve Tesisat A.Ş. (Tekfen Construction & Installation Co., Inc.)
13.LIMAK INSAAT SANAYI VE TICARET ANONIM SIRKETI


http://www.cnadnr.ro/ro/comunicare/comunicate-de-presa/interes-general/39-de-oferte-pentru-construc%C8%9Bia-primului-tronson-al?fbclid=IwAR0sKADuhle4GFiiYxvNsQ9Btlmp6TgxXbBF60-mhoK0JlA9X108-wWRHM0


Din punctul meu de vedere a câștigat cea mai bună variantă. De bine, de rău, e o asociere care are experiență în România, este și o firmă românească și din câte am înțeles chiar au folosit niște soluții inovative la acele grinzi de poduri pe A10.

Webuild-ul are destule contracte mari în România, ar fi cazul să mai lase și pe alții.

GIV

nu erau rai nici cei de la NUROL.. nu se fac de ras pe A3

dr4qul4

Eu as fi preferat sa castige Erbasu. Au resurse si relatii in zona capitalei.
Dar asta e acum. Bog'Art nu gaseste prea usor prestatori care sa lucreze in conditiile lor. Nu accepta nici un fel de cresteri, chiar si cand acestea sunt justificate si platesc foarte greu.

Au relatii bune doar cu prestatorii obisnuiti, insa pentru o autostrada ai nevoie sa atragi si subcontractori noi, mai mici sau mai mari.
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

GAC

Desi ma sperie partea cu Pizzarotti pe Lot 1 Pl-Bz, realizez ca problemele adevarate ce au generat intarzieri pe A10 sunt mai degraba imputabile partenerului serios.
Drama cea mai mare este ca institutiile statului nu au fost restructurate si repopulate cu specialisti capabili recrutai de la companiile private.
In ceaa ce priveste lotul efetiv, avem un pret motivant, o dificultate tehnica cel mult modesta, structuri putine si usoare. Pizzarotti au toate motivele sa lucreze.
Intrebarea este daca avem finalizata partea birocratica, in asa fel incat sa nu ne poticnim in linii electrice si cai ferate, asa cum s-a intamplat pe A10.
Daca vom avea un OIL cu predare amplasament curat, atunci Pizzarotti vor lucra ca daca nu se risca de penalitati. Daca nu vor avea amplasament curat, atunci se vor lalai si vor face un management al costurilor, aruncand pretul intarzierilor pe contribuabilul roman (cu complicitatea autoritatilor).

Allex

Oare vedem in curand o dubla semnare de contract pentru loturile 1 si 2? Urmeaza ceva eveniment politic in perioada urmatoare?
"Asta-i ţara tuturor imposibilităţilor"

DN2 - E85 | Monitorizare A7 Autostrada Moldova

oneLess

^ Nu. Sula-n coastă este cu termenele PNRR-ului. Cândva va trebui totuși dat un start vot. Indiferent de momentul când îl dau, stop vot e extrem clar când va fi.

Ionut

Cu Pizzarotti trebuie să apeși butoanele contractuale. Pe A10 au avut spațiu de manevră cu toate prostiile statului. Și aici vor încerca să speculeze FIECARE avantaj contractual și tehnic pe care-l vor avea. Dar, cel puțin teoretic, vor avea semnificativ mai puține motive de dolce far niente ca pe ST1.

Cristian_cj

Semnarea cu Pizza e o jignire la adresa oricarui cetatean onest al acestei tari. Suntem in 27.05.2022, au dat drumul partial la ST1 in decembrie 2020 si nici pana acum nu au reusit sa finalizeze. Calitatea lucrarii e sub orice critica, asfaltul este dezastru, iti clantane dintii-n gura pe toata lungimea lotului, exista portiuni unde s-a intervenit deja. Bataie de joc in ultimul hal. Ce mizerie...

alecu26

Teoretic pe tipul asta de contract se poate lupta și cu alte arme contra statului. Orice mic detaliu din proiect îl poți transforma în ceva crucial care blochează tot șantierul pana se da schiță corecta.
După aceea apar discuțiile ca schiță noua e mai scumpa și e foarte greu de găsit.
Statul roman în anii 2007...2008 tocmai din motivele claimurilor nesfârșite a trecut spre fidic galben și proiectare+execuție.
Vom vedea acum dacă în 15 ani piața românească de proiectare s-a modernizat și dacă CNAIR...dpdv contractual fac un management mai bun.
Altfel va trebuii sa vedem rezilieri pe banda rulanta.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

TeoH9

Pe FIDIC rosu faci ce-ti zice proiectantul.

Pizza are rolul in contract doar sa execute ce s-a proiectat, nimic mai mult, nimic mai putin. Ca vor veni cu propuneri de modificare sau "optimizare", da, e treaba lor. Dar daca proiectantul nu e de acord, atunci ciocu mic si faci ce e scris in proiect.
CNAIR ar trebui sa fie inflexibila cu ei si sa nu asculte ce au de zis, chiar daca anumite propuneri vor parea de bun simt. Sa nu uitam ca sunt printre cei mai smecherasi constructori. Sa-i penalizeze pentru absolut orice deviere de la proiect si atunci treaba va merge bine.

horatiu.cosma

Păi dacă ce e în proiect nu bate cu realitatea din teren constructorul ridică din umeri și cere o cale de urmat, cu care trebuie să vină proiectantul. Și apoi cere extensie de timp, bani în plus. Nu există vreun model de contract magic. Lucrurile pot merge rău și pe FIDIC Galben, și pe Roșu, și pe Argintiu și pe orice culoare din lume dacă proiectul e făcut în bătaie de joc. Însă pe A7 premisele sunt mult mai bune, șanse minime să apară surprize neplăcute.

florin.ciubotariu

QuoteCNAIR a aprobat astăzi indicatorii tehnico-economici ai Autostrăzii Focșani-Bacău (tronson al A7-Autostrada Moldova)!
Urmează aprobarea acestora prin Hotărâre de Guvern.
Ulterior, în Consiliul Tehnico-Economic al CNAIR se va aproba Proiectul Tehnic care reprezintă faza premergătoare demarării licitațiilor pentru construcția celor 3 Tronsoane ale autostrăzii:
Tronson 1 (Focșani - Domnești Târg): 35,60 km
Tronsonul 2 (Domnești Târg – Răcăciuni): 38,78 km
Tronsonul 3 (Răcăciuni – Municipiul Bacău): 24,52 km
Pe traseul Autostrăzii Focșani-Bacău (98,9 Km) urmează să fie construite:
- 91 de poduri și pasaje;
- 5 noduri rutiere;
- 10 spații de servicii;
- 3 Centre de Întreținere și Coordonare.
Proiectul, cu o valoare estimată de 8 miliarde de lei (fără TVA), este finanțat prin PNRR.

Sursa: FB Sorin Grindeanu

dumbravaandrei

Uitandu-ma la A7 pe tronsonul sucevean, am deja emotii maxime. Va fi un drum expres gandit pentru trafic local, nu pentru trafic de lung parcurs.
Poate daca s-ar gasi o parghie astfel incat avizarea SF-ului si a PT-ului sa treaca pe la CNAIR direct si acestia sa zica "scoate descarcarea aia de la Capul Campului si pune-o la Paltinoasa, ca acolo e intersectie cu DN", ar aduce cu siguranta un plus proiectului, si din perspectiva celorlalti platitori de taxe.