Autostrada A7 Ploiești-Milișăuți

Started by Ionut, December 18, 2011, 09:02:16 AM

Previous topic - Next topic

1 Member and 5 Guests are viewing this topic.

GIV

#7185
ba esti prost....astia de la coni au executat lucrarile de canalizare din satu de unde sunt eu din DB.. si sincer sa va spun cam pute treaba (si la propriu si la figurat) ( si da primaru de la mine din sat e de la psd de vreo 5 mandate  >:( >:( >:( )

dargauda

Probiu,sa nu ne intelegi gresit,nu avem nimic cu firmele mici romanesti,dar sa fie cinstite si sa faca treaba,nu ca Selina si alti care nu vreau alceva decit profit fara sudoare (fara sa miste o lopata de pamant) tergiverseaza un lot care normal la toamna,ar trebui inaugurata.

danpandrea

Îi plâng de milă lui @NGC, la câte contestații va avea de urmărit...

zeckesan

#7188
Lotul 1

Bog'Art - foarte mari pe construcții civile, au în portofoliu foarte multe clădiri de birouri și comerciale (https://www.bogart.ro/ce-facem/). E clar, la nodul cu DN1D o să fie cel mai luxos CIC din țară  :lol:
Tancrad - câteva proiecte pe rutier pe site-ul lor (https://www.tancrad.com/portofoliu.html), cred că au lucrat la terasamente pe A2 Medgidia - Constanța, apar în câteva licitații din ultimii ani chiar aici pe forum
Cosedil - italieni, au câteva drumuri & autostrăzi în portofoliu (http://www.cosedilspa.com/en/infrastrutture/), au participat la diverse licitații în România, inclusiv pe DN7 Baldana - Titu (http://forum.peundemerg.ro/index.php?topic=12.msg371943#msg371943)

Lotul 2

Coni - lucrările pe site neactualizate de vreo 10 ani, google zice în general despre lucrări cu administrații publice pe linie de partid (2014 - https://www.digi24.ro/stiri/actualitate/justitie/reteaua-de-la-prahova-unul-dintre-membri-ar-fi-scos-din-banci-cu-sacosa-peste-100-de-milioane-de-lei-199494). E singurul lot pentru care au licitat, la prima vedere pare foarte mare pentru capacitățile lor (28,35 km), dar sunt aproape de casă, poate au surse alternative de balast și subcontractori cât cuprinde. Se încadrează în categoria de firmă mică care are nevoie de proiecte complexe să crească?
Trace - i-am găsit în România doar la licitația asta pentru DNCB (http://forum.peundemerg.ro/index.php?topic=38.msg375429#msg375429), în rest au câteva autostrăzi în Bulgaria și în Serbia și lucrări la metroul din Sofia (https://www.tracebg.com/en)

Despre firmele de pe lotul 3 numai de bine, se știu destule

Ionut

Pare-se ca Trace sunt OK, un fel de UMB bulgaresc dar nu stiu sigur, luati cu sare.
Am un contact in Bulgaria, voi incerca sa sap dupa informatii.

Mersul trenurilor

#7190
In concluzie imi fac planuri de viitor doar pentru A3-Mizil  :lol:

panzer

Zona asta de tara e pepiniera! Din Bucuresti-Ploiesti am ramas cu UMB si am luat teapa cu ceilalti. Nici nu le mai pronunt numele.
Poate si din A0 ramanem cu Alarko.
Din DNCB poate ramanem cu Trancon desi imi place si de italienii de la Popesti.

Poate din astea 3 de pe A7 mai rasare un UMB micut. Eu as pune banii pe BogArt.

PlayStation

Astuia ii pasa vreunpic de tara
Ce ar fi sa ia toate contractele din tara si dupa sa nu faca nimic
Am mai mult respect pentru bechtel decat pentru el si firma lui de apartament

alecu26

@probiu firmele românești nu știu sa crească organic. Oricât de mult le-ar ajuta statul roman. Pt excepțiile UMB avem Paco, Romstrade, Tehnologica Radion, Straco, Euroconstruct....etc.
A mai încercat Băsescu sa le ajute cu București Ploiești și a ieșit un mare rahat.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

dr4qul4

Una peste alta eu zic ca a iesit bine. Sunt curios de preturi, parca vad ca suntem la 50-60% de au castigat romanasii si nu ticaretii!

L1- Bog'Art e ok...doar ca in piata este vazut ca tepar de catre micii prestatori. Multi fug sa lucreze cu ei. Nu accepta nici o depasire la buget si platesc foarte greu, cam cum face CNAIR-ul. Dar au destule utilaje si subcontractori de-ai casei cu care treaba merge super bine.

L2 - firma din Ploiesti nu pare atat de rea. Au balastiera si statie de semifabricate proprii. Sper doar sa nu fie ei cei care duc greul si chiar sa vedem Trace aici! Bulgarii au cu ce si pe la ei cam bate vantul la licitatii noi. Plus ca aici este alt pret.

L3 - nea beni sper sa mai aiba o urma de mandrie. Isi paote spala pacatele pe lotul asta. Li se potriveste de minune. Pe A3 pretul a fot mult mai mic ca aici, pentru ca teoretic erau lucrari incepute si materiale disponibile (teoretic pentru ca in realitate el stia mai bine ca oricine ce e acolo).

Acum sa vedem ce se intampla la contestatii. Mapa si Cenghiz nu cred ca vor contesta. Sa vedem ce zic ceilalti ticareti si Erbasu!
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

hvm

N-as vrea sa o dau cu teoria conspiratiei, dar mie imi miroase de o romaneasca aici. Sau ar fi mai bine pentru noi toti sa fie asa si sa duca la deblocarea situatiei.... Desi cel mai probabil nu e.

Ma gandesc oare ce ar fi daca nu cumva s-au gasit alte variante de a ajuta la rezolvarea suplimentului de pe biharia chiribis print-run plus pe Campia Turzii - Chetani si cu lotul asta..... Si sa ne trezim ca se apuca de treaba pe toate trei sa faca cum a fost pe lotul de la Biharia......

As vrea sa fie asa si sa mearga treaba. Ca daca nu e jale....

Si chiar daca viitorul nu arata bine, imi doresc din tot sufletul sa se potriveasca teoria si sa nu fie cum ni se pare noua..... ca o sa avem blocaj si pe A3 si pe A7.  :crutches: :rip:
Pariuri: A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe - aici

Kimi

Eu unul n-as risca banii din PNRR pe constructori tepari gen selina, straco etc.
De fapt, as fi impartit A7 in loturi cat mai lungi posibil cu cerinte de experienta cat mai dure. Firmele mici pot sa creasca cu lucrari mai putin urgente. Aici parca ne jucam cu focul, unde focul e PNRR.

MihaiD

#7197
La Coni și Tancrad mă așteptam cumva, fiind aproape de ,,bazinul" lor și având în vedere relațiile lor locale. Pe Coni i-am întâlnit și mai departe de casă, mai discret, pe apă-canal, genul ,,unic ofertant, 99% din valoarea estimată". Acum, genul ăsta de ofertant a fost la un moment dat și UMB, pentru cine mai are amintiri de acum 20 ani. Mie nu-mi displace rezultatul, mă gândesc de exemplu că toți primarii din zona aia își vor trimite oamenii la angajare și își vor da tot concursul pentru rezolvarea tuturor problemelor, că altfel va fi biciul pe ei. Coni și Tancrad vorbesc pe limba lor.

rocklee

#7198
  :madwife: :gaah:
poate mintile luminate din kknair ...or fi gasit cea mai buna reteta pentru autostrada din MOLDOVA ..... >:(

Cristi N

Coni PH e crescuta la umbra CJ Prahova de pe vremea cand acolo era presedinte Mircea Cosma. In perioada aia toate lucrarile de extindere sau de modernizare retele edilitare erau facute de ei.