Autostrada A7 Ploiești-Milișăuți

Started by Ionut, December 18, 2011, 09:02:16 AM

Previous topic - Next topic

13 Members and 43 Guests are viewing this topic.

alecu26

^^cred ca ajungem sa ne rugam sa fie MAPA sau Cenghiz. (cu toate ca nici astia inca nu au dovedit nimic).
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

Ionut

BREAKING

API pe Facebook

BREAKING: câștigători inițiali desemnați pe tot tronsonul A7 Ploiești-Buzău. După știrea venită pe lotul Pietroasele-Buzău de mai devreme, avem și confirmarea pentru primele două, acolo unde Compania Nationala de Administrare a Infrastructurii Rutiere a trimis către asocieri înștiințarea că oferta lor se clasează pe locul 1.

Lotul 1, Ploiești (Dumbrava)-Mizil, revine celor de la Bog'Art-Tancrad-Cosedil (România-Italia) și lotul 2, Mizil-Pietroasele, celor de la Coni-Trace (România-Bulgaria). Hartă interactivă: https://bit.ly/3uZSn2F.

IMPORTANT! Precizăm încă o dată că acest pas procedural este notificarea dată de CNAIR ofertanților care după evaluarea tehnică și financiară s-au clasat pe locul 1. Acum mingea este la ei și sunt obligați ca în următoarele zile, termenul cerut de CNAIR fiind 22 februarie, să vină cu toate documentele justificative: DUAE, caziere fiscale, informații despre cifra de afaceri, tot ce este necesar pentru a demonstra că respectă toate criteriile de calificare și selecție ale licitației.

Din experiența noastră, acest pas este o simplă formalitate și, în cele mai multe cazuri, antreprenorii furnizează fără probleme aceste documente. Dar există și surprize, rare, în care practic constructorii nu pot face dovada a ceea ce au declarat, caz în care sunt descalificați și se trece la următoarea ofertă admisibilă, clasată pe locul doi.

După ce antreprenorii se achită de această obligație, CNAIR emite raportul procedurii, cel prin care se desemnează oficial câștigătorul. Apoi urmează contestațiile, aproape garantate pe aceste trei loturi cu prețuri foarte bune, decent pregătite față de altele (avem proiect tehnic care doar trebuie executat în teren) și cu numeroase oferte, 39 în total.

Ionut


Ionut


razvan96

Mie imi place cum a ieșit. Poate lotul cu Trameco nu e o veste minunată, dar mi se pare ca lumea ii judeca mult prea aspru pentru o eroare. Da, o eroare care ne costa pe toti pana la urmă, dar Trameco a dus ceva proiecte la final in ultima vreme. Iar pe DNCB lucrează mai bine ca Itinera de exemplu, sau decat Tracon. CONI si Bog'Art eu zic ca sunt de bine.

zeckesan

La mine a picat site-ul de la Coni, poate sunt mai mulți ca mine care îi caută pe ei, pe Trace sau ce proiecte de drumuri a avut Bog'Art

Ionut

Breaking. Comunicatul API rupe serverele Coni. N-au calculatoare, dar sper sa aiba buldozere! :lol:

GIV


gicu

E liniște că nu prea spun nimic numele astea (cred).
Numai eu nu am mai auzit de Tancrad, Cosedil, Coni, Trace?

Îi știți de pe alte proiecte?

RazesIesean

Cei de la Bog'Art sunt super ok pentru constructii civile, pe partea de drumuri nu stiu. Dar imi aduc aminte cand faceau sediul de la RBC (Renault Bucharest Connected) era un adevarat furnicar.
Iar ca si manopera super ok, in ceea ce priveste calitatea. Acum pe drumuri cu ocazia asta isi dezvolta portofoliul.
~~~~~~
Ramasag de 500 lei in contul API ca nu se va scoate la licitatie pe A8 nimic, in 2024, in afara de capatul vestic care va fi semnat in Q3 2024.
~~~~~~

BIGRED1984

Pai hai sa vedem ce zice nea Gogu , la o cautare sumara

'Firma Coni din Mănești, Prahova, deținută de Nicolae Onea [...] Fiind acuzat de o evaziune fiscală mai mare de 500.000, care se pedepsește cu detenție de la 7 la 15 ani, Nicolae Onea a fost nevoit "să facă 19-le", adică să colaboreze cu anchetatorii DNA ca să beneficieze de reducerea la jumătate a pedespei din dosarul de evaziune. '

Vedeti mai jos cum au inceput sa curga contracte din 2019 , asta de autostrada este nivelul superior.

https://newsmaker.ro/coni-una-dintre-firmele-de-casa-ale-baronilor-psd-cosma-din-prahova-contracte-de-peste-23-de-milioane-de-euro-cu-primariile-si-consiliile-judetene-pesediste-numai-in-ultimul-an/

RobertH


survola


alecu26

Problema nu sunt neaparat firmele in sine ca in fond fiecare se poate organiza si sa faca autostrada...cumva.
. Problema e timpul foarte foarte scurt de executie, care e cu atat mai scurt pentru cineva care practic o ia de la zero si nu are timp de balbaieli.
Pe acest proiect, din ce stiu gropile de imprumut trebuie deschise de antreprenor. Deci parcursa toata procedura de mediu rapid. E si FIDIC Rosu, deci nu prea e timp acolo de pregatire ca pe un Fidic Galben. 6 luni...9 luni...etc.
Plus pretul foarte foarte mic cu care probabil s-a castigat. Chiar daca nu pare asa.
In general, experienta din Romania e firmelor noi intrate pe piata e dezastruoasa. Asta chiar daca inainte au facut drumuri si acolo au "performat". Gen Tehnologica Radion, Euroconstruct.
Dar au existat si firme care si-au dus crucea pana la capat...si au finalizat proiectul.

Daca e asa sa dau un pronostic, cel putin 2 loturi din 3 vor merge greu de tot. Sper sa ma insel si pana in 2026 sau cand expira PNRR sa fie finalizate aceste 3 loturi.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

Probiu

#7184
Sa inteleg ca e o problema daca o companie romaneasca incearca sa creasca prin mijloacele pe care i le pune la dispozitie statul roman? Vrem mai multe "portocale mecanice", dar le vrem mari direct... Nu ne convin aktorii si pizzarii, dar parca nu ne plac nici autohtonii. Cine sa ne mai inteleaga?!