Autostrada A7 Ploiești-Milișăuți

Started by Ionut, December 18, 2011, 09:02:16 AM

Previous topic - Next topic

10 Members and 34 Guests are viewing this topic.

RobertH


RobertH


RobertH


RobertH

#7128
Am terminat de pus planse. Din pacate nu am timp sa si corectez pe harta API pentru ca is loturi lungi si ia foarte mult timp, asa ca va ramane vizibil cu PTE dar nu e calibrat pana la finalul saptamanii viitoare.

Ca de obicei, tin documentatia o saptamana asa ca daca aveti nevoie de ceva puteti sa imi dati un mesaj. E mult prea mare sa o pun undeva.

Probiu

Quote from: liviubalan31 on February 06, 2022, 10:34:17 AM
Am stat și am descărcat și trecut toată documentația prin acel program, rezultat l-am pus într-un fișier 7z de 19gb și îl las aici: http://s.go.ro/ihbaauil (parola este 848838)
Daca m-ai faci inca un efort si ne ajuti si cu loturile 2 si 3 vei fi un Tiriac al like-urilor  :D

liviubalan31

Gata am facut fisierele

Fisiere
Tronson 1 si 4
http://s.go.ro/cc41pdbo
Parola: 864254

Tronson 2 si 3
http://s.go.ro/8i5ohgsz
Parola: 431603

EugenRo

^De ce nodul Slobozia Ciorasti este la est si nu la vest de localitate?!?! De ce sa bagi tot traficul d/inspre Focsani prin comuna?! DE CE?!  :headbash: :madwife: :bash:

danvoicu


Ionut

API pe Facebook

#AutostradaA7, licitații pornite pe Buzău-Focșani. Ieri au fost lansate și celelalte două segmente rămase, după ce pe 4 februarie s-a publicat anunțul pentru primele două. Pe forum găsiți planurile de situație: https://bit.ly/33lqzuo (T1 și T4) și https://bit.ly/34OKMJh (T2 și T3). În curând vom calibra complet traseul pe Harta Interactivă API astfel încât veți vedea detaliile suprapuse exact în teren.

Sunt patru tronsoane în total. Iată lungimile lor și valorile estimate în lei fără TVA: T1 Buzău-Vadu Pașii (4,6 km, 859 milioane), T2 Vadu Pașii-Râmnicu Sărat (30,8 km, 1,64 miliarde), T3 Râmnicu Sărat-Mândrești (36,1 km, 1,83 miliarde) și T4 Mândrești-Focșani Nord (10,94 km, 955 milioane).

Toate contractele vor fi exclusiv pentru lucrări, proiectul tehnic fiind pus la dispoziție de CNAIR. Perioada de execuție este 20 luni pe T1 și T4 și 26 luni pe T2 și T3. Garanția este de 5 ani la toate loturile.

Un detaliu: finanțarea este prin PNRR, deci, teoretic, toți cei 82,44 km dintre Buzău și Focșani trebuie finalizați până în 2026. Ca să se întâmple așa, licitațiile și lucrările trebuie să meargă șnur.

Termene depunere oferte: 05.04.2022 la T1 și T4 și 12.04.2022 la T2 și T3. Evident, acestea pot fi, și de obicei sunt, amânate, după ce antreprenorii cer clarificări sau chiar se depun contestații.

RobertH

#7134
Se pare ca am uitat sa pun jumatate din plansele din lotul 2. M-a pacalit uploaderu imgur.

A7 - Sectiunea 2 Lotul 2 km 4+600 – km 35+400 (Vadu Pașii - Râmnicu Sărat)

Planuri situatie completare lot 2 (1/3):



















Powered by API/PUM imgur uploader

RobertH


RobertH


RaduG

FB Cătălin Urtoi, proaspăt consilier al MT

QuoteÎn săptămâna care s-a încheiat am fost prezent la Bucureşti, unde am participat la şedinţa bilunară de la CNAIR.
Luni am avut o discuţie cu dl Ministru Sorin Grindeanu, iar joi s-a încheiat procedura de numire a mea în funcţia de Consilier Personal al Ministrului Transporturilor, odată cu semnarea contractului şi fişei postului.
Menţionez că această numire s-a făcut la cererea asociaţiilor din Iaşi, Împreună Pentru A8 şi Mişcarea pentru Dezvoltarea Moldovei.
D-l Ministru a acceptat cererea asociaţiilor şi mi-a stabilit ca şi sarcină permanentă monitorizarea proiectelor de infrastructură rutieră din regiunea Moldovei şi transmiterea corectă a informaţiilor în legătură cu evoluţia acestor proiecte atât în zona tehnică (partea scrisă şi avize), cât şi pe teren,  astfel încât să ne încadrăm în respectarea termenelor de implementare prin PNRR şi POT, precum şi în legislaţia cu privire la realizarea acestora, respectiv:
- MPGT al României
- HG 666/2016
- Legea 291/2018
- Programul de Dezvoltare a Infrastructurii Rutiere şi CF în perioada 2020-2030
Imediat după numire am început o informare în legătură cu situaţia actuală a acestor proiecte.
Am avut mai multe discuţii cu şefii de UIP-uri din CNAIR, iar vineri am făcut prima deplasare pe teren,  pentru a verifica dacă firmele de proiectare  de pe A7 şi A8 îşi respectă promisiunile făcute la ultima şedinţă de progres, ședință care s-a ţinut joi.
În continuare vă prezint situaţia la zi a celor mai importante proiecte rutiere din Moldova şi plecând de la acest moment zero în noua mea activitate, respectiv 13.02.2022, săptămânal  veţi afla informaţii despre evoluţia lor.

B. Autostrada A7 - tronsoane finanţate prin PNRR
1. Tronsonul Ploieşti - Buzău - 63 km
Prouectant Consitrans
Este în desfăşurare licitaţia pentru desemnarea constructorilor pe cele trei loturi
- Dumbrava - Mizil - 21 km
- Mizil - Pietroasele - 28,3 km
- Pietroasele - Buzău - 13,7 km
Concluzii:
La sfârşitul lunii Februarie 2022 este aşteptată decizia Comisiei de Licitaţii.
2. Tronsonul Buzău - Focşani - 82,44 km
Proiectant Consitrans
A fost împărţit în patru loturi:
- Lotul 1
Buzău - Vadu Roşii 4,6 km
- Lotul 2
Vadu Roşii - Râmnicu Sărat - 30,8 km
- Lotul 3
Râmnicu Sărat - Mândreşti Munteni  - 36,1 km
- Lotul 4
Mândreşti Munteni - Focşani Nord - 10,94 km
Concluzii:
- Loturile 1 şi 4 sunt în SICAP de la 01 Februarie 2022 şi se aşteaptă depunerea ofertelor până la 5 Aprilie 2022
- Loturile 2 şi 3 au fost transmise în 10 Februarie 2022 către SICAP pentru lansarea licitaţiei.
3. Tronsonul Focşani - Bacău - 95,9 km
Proiectant Consitrans
- A fost predat SF-ul pe 14.01.2022 cu observaţii pe studiul geotehnic, studiu care nu a fost predat
- Proiectul Tehnic a fost predat în 10.02.2022
Concluzii:
- Termen de transmitere pentru licitaţie de execuţie la SICAP - Mai 2022
4. Tronsonul Bacău - Paşcani - 77,4 km
Proiectant Acciona
- SF-ul a fost predat în Decembrie 2021 şi se aşteaptă concluziile la revizia 6
- Studiul geo este aprobat integral de către CNAIR
- Aprobarea finală a SF-ului se face funcţie de revizia 6 şi avizul ANPM care este în strânsă legătură cu documentaţia de mediu.
- Proiectul Tehnic a fost transmis incomplet în August 2021. Completările la proiectul tehnic vor fi finalizate în perioada următoare şi urmează verificarea şi avizarea în CTE- CNAIR.
Concluzii:
Se estimează că transmiterea la SICAP pentru licitaţia de execuţie va fi în trimestrul 2 - 2022
C) Autostrada A7 - Paşcani - Suceava - Siret
Proiectant Search Corporation
1. Tronsonul Paşcani - Suceava - 61,86 km
- Au fost emise certificatele de urbanism de la Suceava, Botoşani şi Iaşi.
Urmează obţinerea avizelor în baza acestor certificate.
- Investigaţiile în teren au început în Septembrie 2021, cu o întârziere de câteva luni.
De aceea SF-ul care trebuia predat pe data de 16.02.2022 nu va putea fi finalizat.
Studiile geo sunt la un procent de 28% faţă de 80% cât ar fi trebuit să fie în acest moment.
Au realizat 2954 ml dintr-un total de 9256 ml pe acest tronson.
Concluzii:
Au fost discuţii cu prestatorul şi i s-a cerut un program clar de redresare în perioada imediat următoare.
În acest context am efectuat prima deplasare pe teren pe A7, pentru a verifica primele măsuri luate de către proiectant în legătură cu promisiunile făcute.
Din cele cinci foreze promise erau în lucru patru, urmând ca din 14.02.2022 să intre în lucru şi cea de-a cincea foreză.
- Din 16.02.2022 se vor aplica penalităţi proiectantului, conform contract.
2. Tronsonul Suceava - Siret - 56,2 km
Proiectant Search Corporation
- Studiile geo au început în 19 August 2021, cu o întârziere de câteva luni
Au fost realizate până azi 1040 ml dintr-un total de 8164 ml de foraje.
Concluzii:
- La verificarea în teren pe care am făcut-o vineri, proiectantul nu avea nici o foreză, dar promisiunea făcută joi la şedinţa de la CNAIR a fost că până la sfârşitul lunii Februarie 2022 va reuşi să încheie contracte cu trei prestatori.
- Din 12.02.2022, conform contract şi la acest tronson se aplică penalităţi de întârziere prestatorului

hvm

Sunt curios daca aceste penalizari o sa creasca ritmul in vreun fel sau o sa ii bage in gropa.

De fapt totul depinde e cuantumul penalizarilor. Daca e sub 100RON/zi nu cred ca o sa conteze in nici un fel. la 1000 de zile ar fi 100000RON. Nu e chiar de ici colo, dar e o suma infima din proiect...
Pariuri: A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe - aici

medicul de garda

#7139
Eu sunt peersonal dezamagit si profund ingrijorat de modul in care au proiectat sectiunile pe sectiunea Buzau-Focsani. Deci trecand peste celebra cocoasa si nodul Slobozia-Ciorasti care te trimite prin localitate spre Focsani (desi e o razbunare buna pentru consilierii lor locali), nu o sa pricep neam de ce au ales sa liciteze un  tronson IMENS de 36 km, care contine doua noduri rutiere, niciunul la capete, urmat de un lot minuscul de 10km. Mi se pare extrem de riscant ca lasi un lot gigantic sa pice pe mana vreunui constructor cu reputatie proasta sau vreun turc care incearca sa intre pe piata, timp in care lotul minuscul vecin ramane oricum inutilizabil, daca e gata la timp. Si sunt sanse mari sa exista probleme pe 36km, pur si simplu statistic, mai ales ca e FIDIC rosu.

Nu o sa pricep in veci de ce nu au ales sa imparta lucrarea in trei loturi, fiecare cu nodul propriu. Sau macar doua loturi de 20 si ceva de km fiecare, care foloseau nodul Caiata ca limita de demarcatie. Sau chiar si Slobozia-Ciorasti...
Trust me, I'm an east-european doctor!